دایی: دیگر مرا در صحنه فوتبال نخواهید دید

دایی: دیگر مرا در صحنه فوتبال نخواهید دید

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از قهرمانی در لیگ برتر، گفت: دیگر در صحنه فوتبال بازی نخواهم کرد. تیم فوتبال سایپا با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم مس کرمان، قهرمانی ششمین دوره لیگ برتر را به دست آورد. علی دایی در پایان مسابقه گفت: آخرین روزهای بازیگری ام را در میدان مسابقه تجربه کردم و دیگر مرا در صحنه فوتبال نخواهید دید.

سرمربی سایپا تاکید کرد: از تمامی اعضای کادر فنی و بزرگ های تیم تشکر می کنم چرا که تا پایان مسابقات زحمات زیادی را متحمل شدند.
دایی اظهار داشت: در سال های گذشته تجارب زیادی را آموختم و چنانچه در زمینه مربیگری فعالیت کنم، می توانم آنها در خدمت فوتبال ایران قرار بدهم. وی درباره نحوه ادامه فعالیتش در تیم کرجی عنوان کرد: هنوز در این زمینه صحبتی انجام نشده و در روزهای آینده باید با مسئولان سایپا مذاکراتی را انجام دهیم. کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: برای رسیدن به قهرمانی خدا را شکر می کنم زیرا پس از فراز و نشیب زیاد، سایپا این عنوان را به دست آورد. وی ادامه داد: در روزهای که سایپا نتایج مطلوب نمی گرفت، من مقصر بودم زیرا بازیکنانم با تمامی توان برای موفقیت تلاش کردند. تیم فوتبال سایپا در پایان مسابقات مقام اول را به دست آورد. تیم های استقلال اهواز و پرسولیس در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.