در گوشی های داغ ورزشی دوشنبه ۲۱ مه

در گوشی های داغ ورزشی دوشنبه 21 مه

  • گفته می شود مهدی مهدوی کیا، بازیکن ایرانی تیم هامبورگ، هنوز دودل است که فصل بعد را در آلمان بازی کند یا اسپانیا. او پیشنهاد خوبی از لاکرونیا دارد، اما از طرفی به دلیل مسائل خانوادگی ترک آلمان برایش سخت است.

  • گفته می شود الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این تیم سفارش کرده تا گابریل هاینتزه، مدافع آرژانتینی این تیم را بفروشند تا باشگاه بتواند با فروش او یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرد. آفونسو آلوس، مهاجم تیم هیرنوین هلند از بازیکنانی است که مدنظر فرگوسن است.

  • انتقال آرین روبن، بازیکن هلندی چلسی، به بایرن مونیخ در مراحل پایانی خود قرار دارد. روبن از شرایط خود در چلسی راضی نیست، از طرفی بایرن مشتری پروپا قرص این هلندی خوش تکنیک است و باید انتقال روبن به بایرن را قطعی دانست.

  • گفته می شود باشگاه شیرین فراز کرمانشاه که برای اولین بار به لیگ برتر راه پیدا کرده است، به شدت خواهان به خدمت گرفتن فیروز کریمی است و مذاکراتی هم در این باره انجام شده است. در آن سو فراز کمالوند، مربی فعلی شیرین فراز، هدایت برق شیراز را بر عهده خواهد گرفت.
  • زوران جورجوویچ، مربی صرب تبار، روز دوشنبه وارد ایران شد تا با سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن مذاکره کند. این مربی صرب تبار گزینه اول ذوبی ها برای مربیگری است. او قبلا در عمان وکویت و عربستان مربیگری کرده است. گفته می شود هیات مدیره ذوب آهن این مربی را به ایران دعوت کرده است.

  • گفته می شود مصطفی دنیزلی تمایل دارد همچنان در تهران و مخصوصا پرسپولیس مربیگری کند. اگر انصاری فرد در پرسپولیس ماندنی باشد، دنیزلی قطعا قراردادش را تمدید می کند.

  • مسابقات کشتی قهرمانی کشور پنجشنبه و جمعه این هفته در بابل برگزار می شود. گفته می شود مازندرانی ها می خواهند هر طور که شده قهرمان این رقابتها بشوند و حتی از کشتی گیرانی مثل پورعلیجان، تقی داداشی و حمید محمدن‍‍ژاد که حضورشان در این مسابقات لازم نیست خواسته اند که در مسابقات شرکت کنند. حتی به این نفرات مبالغ خوبی هم پرداخت شده است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.