دایی:کسب نتایج ضعیف تیم سایپا را به تنهایی...

علی دایی : کسب نتایج ضعیف تیم سایپا را به تنهایی گردن می‌گیرم

سرمربی‌تیم فوتبال سایپا تهران گفت:کسب نتایج ضعیف این تیم را به تنهایی به گردن می‌گیرم.

"علی دایی" عصر جمعه پس از پایان دیدار دو تیم سایپا تهران و استقلال اهواز به خبرنگاران گفت: اگر تیم فوتبال سایپا نتوانست به نتایج دلخواه خود در این چند هفته برسد مقصر اصلی من هستم.

به گفته وی، در دیدارهای چند هفته گذشته مانتوانستیم‌از فرصت‌های خوب استفاده مناسب کنیم و به خاطر همین موضوع صدرنشینی جدول رده‌بندی رقابت‌های های قهرمانی فوتبال باشگاههای برتر کشور را به راحتی از دست دادیم.

وی در خصوص شکست تیمش در مقابل استقلال اهواز گفت: دریافت گل زود هنگام از تیم استقلال اهواز برای بازیکنان جوانان این تیم شوک بزرگی بود و باید به کادر فنی و بازیکنان این تیم کسب سه امتیاز این دیدار را تبریک بگویم.

دایی در ادامه گفت: بازیکنان تیم استقلال اهواز با ارائه یک بازی خوب و استفاده از یک فرصت به دست آمده در دقیقه چهار بازی به گل رسیدند و در فوتبال هرتیمی که بتواند از موقیتهای به دست آمده بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

وی همچنین درباره احضارش به‌کمیته‌انضباطی فدراسیون فوتبال‌در روز دوشنبه هفته آینده گفت: با حضور در جلسه کمیته انضباطی این فدراسیون با ارائه توضیحات و مدارک مشکل رفع خواهد شد.

به‌گفته‌وی، موضوعاتی وجود دارد که فقط بنده از آن اطلاع دارم و برای روشن شدن و ارائه آن روز دوشنبه به کمیته انضباطی خواهم رفت.

تیم فوتبال سایپاتهران با توجه به شکست یک بر صفر خود مقابل تیم استقلال اهواز همچنان با ‪ ۴۶‬امتیاز در رده دوم جدول مسابقات لیگ برتر باقی مانده است.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.