پاسخ شاه حسینی به ادعای دایی!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است حضور در جلسات باشگاه‌های مختلف در دستور کار وی قرار دارد و اگر لازم باشد بازهم در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت خواهد کرد. عبدالرحمان شاه حسینی در ادامه اظهار داشت: تعامل با باشگاه‌ها یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. مسوولان استقلال از من درخواست کردند برای توضیح درباره مسائل انضباطی در جلسه هیات مدیره این باشگاه شرکت کنم و من هم این موضوع را پذیرفتم.

وی در گفتگو با ایپنا تأکید کرد: این موضوع درباره باشگاه پرسپولیس هم صدق می‌کند. در هیات مدیره این باشگاه نیز حضور یافتم تا در خصوص مسائل مختلف صحبت کنم.

شاه حسینی یادآور شد: بسیاری از باشگاه‌ها با من تماس گرفته‌اند و خواهان حضور اینجانب در جلسات مختلف باشگاه‌هایشان بوده‌اند.
شاه حسینی با بیان این که موضوع حضورش در هیئت مدیره استقلال به 3 ماه قبل بازمی‌گردد، عنوان کرد: همان زمان این امر به صورت شفاف و رسمی اعلام شد و دلیلی ندارد علی دایی پس از 3 ماه این موضوع را بازگو کند. رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: مگر بازیکنان استقلال را محروم نکرده‌ام؟ مگر هر زمانی مرتکب عمل غیراخلاقی شده‌اند با آنها برخورد لازم صورت نگرفته است؟ پس چرا علی دایی این گونه مسائل را وارونه جلوه می‌دهد؟ وی تصریح کرد: در یکی از مسابقات استقلال، کنار زمین حضور یافتم که همان لحظه علیرضا منصوریان نزد من آمده است. حالا از صحنه خوش و بش ما عکس گرفته‌اند و آن را پس از مدت ها پیراهن عثمان کرده‌اند. شاه حسینی یادآور شد: علی دایی با بیان این صحبت‌ها قصد منحرف کردن اصل ماجرا را دارد، در حالی که او تخلف کرده و باید تاوانش را بپردازد. وی با بیان اینکه در آیین‌نامه کمیته انضباطی برای چنین مواردی یک تا دو سال محرومیت پیش بینی شده است، عنوان کرد: محرومیت 4 جلسه‌ای علی دایی نشان دهنده آن است که ما برای این بازیکن تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به ادعای دایی که گفته بود "شاه حسینی نمی‌تواند اعتبار و عزت مرا مخدوش سازد" تصریح کرد: نوع ادبیات دایی بیانگر همه چیز است. افراد در قبال نوع صحبت کردن خود مسئولیت دارند و علی دایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شاه حسینی تأکید کرد: من فقط قانون را اجرا کرده‌ام. اگر این موضوع به منزله پایین آوردن عزت دایی است، پس اجازه دهید او اینگونه فکر کند. شاه حسینی تصریح کرد: مردم، بهترین قضاوت کنندگان هستند. آنها به خوبی دیدند که دایی با سر به بازیکن حریف ضربه زد و بخوبی می‌دانند که کمیته انضباطی فقط قانون را اجرا کرد. شاه حسینی اظهار داشت: علی دایی می‌تواند به فیفا شکایت کند اما وقتی حکم صادره منطبق با قانون است، او چگونه می‌خواهد نسبت به این رأی اعتراض کند؟‌ رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: قانون برای همه یکسان است. همان طور که پیش از این بازیکنان پرسپولیس و استقلال دچار محرومیت شده‌اند، دایی نیز به خاطر کار غیراخلاقی که انجام داده، مستحق جریمه بود. وی خاطرنشان کرد: اگر دایی واقعا احساس می‌کند عده‌ای نمی‌خواهند سایپا موفق شود و دست‌های پشت پرده‌‌ای وجود دارد، آنها را مشخص کند تا ما به عنوان مجری قانون پیگیر ماجرا باشیم. شاه حسینی عنوان کرد: هدف دایی از بیان این جملات منحرف کردن اذهان عمومی است وگرنه او خود به خوبی می‌داند قانون درباره‌اش به درستی اجرا شده است

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.