فریدون زندی به تیم ملی دعوت می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور یازده لژیونر ایرانی در بازی مقابل قطر خبر داد و گفت : برای این دیدار فریدون زندی را نیز دعوت خواهیم کرد تا شرایط وی را مورد بررسی قرار دهیم .

به گزارش ایرانیوز ؛ امیر قلعه نوعی افزود : برای اینکه تیم ملی در شرایط بازی قرار بگیرد با بازی دوستانه در روز چهارم فروردین ماه با قطر موافقت کردیم . در این بازی 7 لژیونر اروپایی همراه ما خواهند بود که فریدون زندی بازیکن تیم آپولون قبرس نیز از آنهاست .

وی تصریح کرد :‌ 4 لژیونر شاغل در امارات هم جزو دعوت شدگان خواهند بود و دعوتنامه های این بازیکنان را برای باشگاههایشان ارسال کرده ایم تا برای حضور در تیم ملی مشکل نداشته باشند .

سرمربی تیم ملی ادامه داد : روز دوم فروردین در تهران تمرینات خود را آغاز می کنیم و سوم فروردین به سوی دوحه پرواز خواهیم کرد .ضمن آنکه30 بازیکن را دعوت می کنیم ولی در نهایت با 20 تا 22 بازیکن به قطر می رویم .

با توجه به بازی تیم سپاهان درتاریخ اول فروردین مقابل الشباب عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ، قلعه نوعی از دعوت دو بازیکن این تیم به اردو خبر داد و افزود : برای بازی دوستانه با قطر ، مسابقات لیگ برتر تعطیل نخواهد شد و بعد از بازگشت تیم ملی در پنجم یا ششم فروردین ، بازیکنان برای هفته بیست و سوم آماده می شوند و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت .

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.