قلعه نویی ؛ خدا حافظ همین حالا

رئیس سازمان ورزش که هفته گذشته هیچ علاقه ای به شنیدن توضیحات قلعه نویی مبنی بر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان نمی داد ، طی جلسه ای ضرورت استعفا کردن از سمت ریاست سازمان فوتبال باشگاه استقلال را به امیر گوشزد کرد .

علی آبادی مایل است قلعه نویی هر چه زودتر استقلال را رها کند . رئیس سازمان ورزش که طی بحرانی ترین روزهای قلعه نویی به هزینه شدن در راستای توجیه اشتباه امیر ، به هیچ وجه علاقه مند نیست ، در جلسه ای اظطراری از ضرورت این استعفا با قلعه نویی سخن گفته است . رئیس سازمان ورزش از قلعه نویی خواسته که با استعفا از ریاست سازمان فوتبال استقلال به حضورش در این باشگاه پایان دهد و از این به بعد تنها به تیم ملی بیندیشد . این ملاقات در حالی انجام شد که علی آبادی قصد داشت به اهدافی که طی هفته گذشته تمام ذهنش را در بر گرفته بود دست یابد .
رئیس سازمان ورزش در ملاقات با سرمربی تیم ملی جتی تداوم حضور وی در این حایگاه را هم مشروط به کسب نتایج قابل توجه در جام ملت های آسیا دانسته و خطاب به قلعه نویی که احتمالا در این جلسه فقط یک شنونده بوده است ، تاکید کرده : « شما در صورتی می توانید تا جام جهانی باقی بمانید که در جام ملت های آسیا نتایج قابل توجهی کسب کنید .» علی آبادی با این توصیه بحث سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی را مشروط به نتایج معقولانه در جام ملت ها کرده است .


توصیه های رئیس سازمان ورزش به قلعه نویی حتی این شایعه را قوت بخشیده که مرد دو شغله فوتبال کشورمان شاید در کوتاه ترین زمان ممکن و احتمالا پس از اولین اشتباه در جام ملت های آسیا همراه با تیم ملی ، باید از سرمربیگری تیم ملی هم خدا حافظی کند . نتیجه این جلسه اما صحبت های اخیر امیر قلعه نویی را در رابطه با ترک باشگاه استقلال بود .

رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال که حالا پس از محرومیت این تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به خصوص از طرف مجلسی های هیات مدیره باشگاه و البته رسانه های مختلف متهم اصلی این اتفاق تلخ به حساب می آید در مصاحبه ای صراحتا از استعفا سخن گفته است . وی تاکید کرده :
« همکاری ام را با استقلال قطع می کنم حتی اگر AFCکوتاه بیاید و قبول کند که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنداستعفا می دهم ومی روم .»
حجازی در استقلال
شاید همان روزی که شخص اول هیات مدیره باشگاه استقلال در جلسه معارفه مقداد نجف زاده به عنوان مدیر عامل این باشگاه از ناصر حجازی هم دعوت به عمل آورد تا در این مراسم حضور یابد ، امیر قلعه نویی به این نتیجه رسید که در مواجهه با مجلسی های هیات مدیره استقلال کار بسیار سختی را پیش رو دارد به خصوص این که در ادامه با رسولی نژاد ، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که خیلی ها حذف او از هیات مدیره باشگاه استقلال امری محال می دانند وارد دعوا شد و در یک جنگ لفظی شدید حرف های او در رابطه با مسایل استقلال را دخالتی بی مورد قلمداد کرد که جز ضربه زدن به استقلال حاصل دیگری به همراه ندارد .
یک مقام مسئول در باشگاه استقلال می گوید : « مخالفین قلعه نویی در هیات مدیره باشگاه از ابتدای فصل نیز به دنبال هر چه محدودترکردن دامنه اختیارات وی در استقلال بودند .» این منبع آگاه در ادامه تاکید می کند : « آن ها می خواهند ناصر حجازی را به استقلال بیاورند . مخالفین قلعه نویی در شرایطی که قصد دارند استعفای وی را با کمال میل بپذیرند با این طرز تفکر که حجازی نزد هواداران استقلال محبوب است حتی سعی دارند حجازی را در نیم فصل دوم به عنوان مدیر فنی استقلال بالای سر صمد مرفاوی قرار دهند .» اتفاقی که سر مربی جوان را بی تردید تحت تاثیر قرار خواهد داد . هر چند عده ای اعتقاد دارند ، مرفاوی به کار کردن در کنار حجازی بی علاقه نیست

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.