لاپید در واکنش به حمله به منزل نتانیاهو: باید به تاسیسات نفت ایران حمله کنیم

العربیه: یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل، در واکنش به حمله اخیر پهپادی به منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور خواستار حمله به تاسیسات نفتی ایران شد.

لاپید، یکشنبه 29 مهر گفت: «ایرانی‌ها باید بدانند که تاوان موشک‌پرانی‌های حزب الله را خواهند پرداخت».


اظهارات لاپید به‌رغم بیانیه شامگاه شنبه هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل مبنی بر اینکه این حزب الله بود که مقر نتانیاهو را هدف قرار داد، نه ایران، بیان شده است.

هیئت نمایندگی ایران تاکید کرد که تهران هیچ ارتباطی با حمله به خانه نتانیاهو نداشته و قبلاً به اسرائیل پاسخ داده است.
حمله پهپادی به منزل نتانیاهو
ارتش اسرائیل، شنبه اعلام کرد که یک پهپاد از لبنان به ساختمانی در شهر قیساریا، که منزل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در آن قرار دارد، برخورد کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که هدف این حمله، منزل نتانیاهو بوده و دو پهپاد دیگر که هم‌زمان از لبنان وارد اسرائیل شدند، پیش از رسیدن به هدف سرنگون شدند.

منابع دفتر نخست‌وزیری تأیید کردند که در زمان این حمله، نتانیاهو در خانه حضور نداشته است. پس از این حادثه، نیروهای امنیتی مسیرهای منتهی به منزل هدف‌گیری‌شده را مسدود کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۱
ساتراپ11 - تهران، ایران
حقتان هست،،، گور بابای آخوندا و زاد و ولدشان،،،،، ایران جلوی نقشه های شوم تان راگرفته،،، اگر نیابتی ها نبودن تا حالا پرچم تان بر روی برج میلاد و شهیاد بود ،،،. بیلاخخخخخخخخخ!!!😅😅
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران
بی بی از ترس پی پی کرده ! 😁. اگه خونه بود که سکته میکرد 😄
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
بعنوان یک ایرانی تحصیل کرده بیکار که حقم در دستان خامنه ای و‌طرفداران احمقش هست، و اینکه حق من میشود پول کیف دستی زن حرامی یحیی سنوار، بزن بی بی، بزن، بنظر من بهتره تا تأسیسات نفتی ایران را هر جا که هست بزنی، پالایشگاه ها را بزن، تا بجای اینکه پول من و امثال من خرج موشک شود‌و کشور و‌مردمان شما و دنیا را بزنند و تهدیدی برای امنیت دنیا باشند، خرج آینده بازسازی مملکت و فرهنگ سازی شود، فرهنگ غیر دینی. پس درنگ نکنید، نزنید، اینها قدرت بگیرند دمار از روزگار دنیا در میاورند. بنظر من نیروگاه اتمی هم باید در رأس دستپر زدن باشد.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان
خاک برسرت نزدیک بیست روز هست که می خواهید بزنید هنوز غلطی نکردید کی جلوتون را گرفته بزنید اربابتون اجازه داده که از آیت غلط ها بکنید ، یک سال هست هنوز با مجهز ترین ارتش و تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا نتوانستید اسیران را تو غزه پیدا کنید با میلیارد ها دلار هزینه جنگ بعد هارت و پورت می کنید . هواست باشه یک پهپاد نیاد تو خونه ات بابا سیستم گنبد سوراخ هم که کار نمی کنه . هارت و پورت ها فقط برای یکسری ایرانی وطن فروش تو اینجا خریدار داره ، نامت جاودان وطن و لعنت بر وطن فروشان
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
۶۲
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
بابا مگر مغز الاغ خوردین؟ همه دنیا دارن بهتون میگن کجا رو بزنین، خونه نتانیاهو تونو که زدن، پس معطل چی هستین؟ پس ببینین که شماها هم از بغل اینا نون میخورین. اصلا نمیخواین تموم کنین، چون هم قدرتشو دارین هم تکنولوژی شو. اینقدر دست دست کنید تا یه بمب اتمی بسازن و عین داعش کروز کرور همه رو زورکی بفرستن جهنم🤬😡😎
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.