حمله اسرائیل به مرکز اطلاعاتی حزب‌الله در بیروت و کشته شدن سه فرمانده آن

دویچه وله: ارتش اسرائیل اعلام کرد روز یکشنبه ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به مرکز اطلاعات و امنیت حزب‌الله لبنان در حومه بیروت حمله کرده است. علاوه بر آن به یک کارخانه زیرزمینی تولید اسلحه نیز هدف حمله قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل اعلام کرد روز یکشنبه ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به یک مرکز اطلاعات و امنیت حزب‌الله لبنان در حومه بیروت حمله کرده است. علاوه بر آن به یک کارخانه زیرزمینی تولید اسلحه نیز هدف حمله قرار گرفته است.


در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است، پیش از این حمله اقدامات لازم برای کمتر شدن آسیب به غیرنظامیان انجام شده بود. اطلاعاتی درباره تلفات این حمله گزارش نشده است.

فیلمی که در پلاتفرم اکس از سوی ارتش اسرائیل منتشر شده، ساختمانی چندطبقه را نشان می‌دهد که هدف بمباران قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل می‌گوید در این بین یک فرمانده بلندپایه حزب‌الله در جنوب لبنان نیز کشته شده است. طبق اعلام ارتش اسرائیل این فرد مسئول چندین حمله به اسرائیل بوده و نبردها در نزدیکی منطقه مرزی بن‌جبیل را فرماندهی می‌کرده است.

همچنین به گفته ارتش اسرائیل در جریان این حملات یک متخصص ارتباطات و رییس واحد تولید سلاح شبه‌نظامیان حزب‌الله نیز کشته شده‌اند.

اطلاعات ارتش اسرائیل به طور مستقل قابل تایید نیستند.

حزب‌الله لبنان نیز مسئولیت یک حمله به شمال اسرائیل را بر عهده گرفته است. در بندر حیفا نیز آژیر خطر حمله موشکی به صدا در آمده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
دشمنان ایران و دختران ایرانی باید هم سزاشون همین باشه . ترکیدن ! 😁 برای اسراییل ، فرماندهان تازی ها مثل پیاز هستن . باید بزنی تو سر پیاز تا بترکه . منم میزنم تو سر پیازچه معروف کپنهاک 😁 یه چندتا فحش هم میدم که توشه اخرتش بشه که بره آخرت رو هم با بوی پیاز به گند بکشه 😁 وقتی بره بهشت قلمان ها میگن اول اینو بزنیم که بوی پیاز میده . میریزن رو سرش مثل پیاز بترکه 😁
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.