گالانت از شبه‌نظامیان حماس خواست تسلیم شوند و گروگان‌ها را آزاد کنند

صدای آمریکا: به دنبال کشته‌شدن یحیی سنوار، رهبر حماس، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، از شبه‌نظامیان حماس خواست گروگان‌ها را آزاد کرده و خود را تسلیم کنند.

وزیر دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه ۲۶ مهر خطاب به شبه‌نظامیان حماس گفت: « گروگان‌ها را بیرون بیاورید، آزادشان کنید و تسلیم شوید.»


یوآو گالانت اعلام کرد که «دولت اسرائیل با ازبین بردن یحیی سنوار، تروریست و قاتلی رذل، عدالت را به اجرا درآورد.»

او یحیی سنوار را «طراح اصلی و عامل اجرای قتل‌عام هفتم اکتبر» به وسیله حماس نامید که به قتل بسیاری از شهروندان غیرنظامی اسرائیلی از جمله زنان، کودکان و سالمندان منجر شد.

یوآو گالانت، کشته شدن یحیی سنوار را ادامه کارزار اسرائیل در حذف «تروریست‌ها» از حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، تا محمد ضیف، از رهبران حماس، و بسیاری دیگر توصیف کرده و گفت: «ما دشمنان خود را تعقیب کرده و از بین خواهیم برد.»

او کشته شدن یحیی سنوار را «پیامی آشکار» به تمامی خانواده‌های گروگان‌های اسیر در دست حماس خواند و افزود: «ما برای دسترسی به افرادی که به عزیزان شما آسیب رساندند و همینطور برای آزاد کردن گروگان‌ها و بازگرداندن آنها به خانواده‌هایشان، از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

الان حال خامنه ای و مجتبی خریدن داره! سردارهای شکم گنده سپاه هم دنبال ایزی لایف میگردن. اسراییل نمیخواد ریسک کنه و اگر کاملا رییس جمهور شد جنگ رو متوقف کنه. الان تا جایی که میشه داره این کثافت ها رو پاک میکنه. ترامپ شد، چه بهتر. کاملا شد ضربه کاری رو زده
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
۴۷
کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان

دستت طلا بی‌بی، تمام منطقه رو تو این یک سال پاکسازی کردی . یک جا مونده که هنوز کار داری و کارات رو به زودی شروع مکنی. من میدونم و تو .
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
رژیم ایران محل اختفای یحیی سنوار را به اسراییل لو داد. در مذاکرات پشت پرده و برای بقای رژیم و در ازای عدم حمله گسترده اسراییل.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
۴۹
kurosh-h - لوند، سوئد
بزودی امام زاده بی بی در ایران درست میشه ، بی بی کولاک کرد
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.