نتانیاهو: یحیی سنوار حذف شد؛ در غزه، بیروت و خاورمیانه، نور بر تاریکی غلبه خواهد کرد

نتانیاهو گفت: «او به شما گفت که یک شیر است، اما در حقیقت او در یک لانه تاریک پنهان شده بود و زمانی که وحشت زده در حال فرار از دست سربازان ما بود، به هلاکت رسید.».صدای آمریکا: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در بیانیه ویدئویی ضبط شده به زبان عبری پس از کشته شدن سنوار، خطاب به ساکنان غزه گفت: «او زندگی شما را ویران کرد.» نتانیاهو به ساکنان غزه گفت این فرصتی برای آنهاست که از شر ظلم و ستم خلاص شوند.

نتانیاهو گفت: «او به شما گفت که یک شیر است، اما در حقیقت او در یک لانه تاریک پنهان شده بود و زمانی که وحشت زده در حال فرار از دست سربازان ما بود، به هلاکت رسید. حذف او نقطه عطفی مهم در زوال حکومت شیطانی حماس است.»


نخست وزیر اسرائیل افزود: من الان مقابل شما ایستاده ام تا اعلام کنم یحیی سنوار حذف شده است. کسی که از زمان هولوکاست بدترین قتل عام را علیه مردم ما انجام داد، قاتلی که هزاران اسرائیلی را کشت، صدها شهروند ما را ربود، امروز توسط سربازان قهرمان ما از بین رفت.»

به گفته آقای نتانیاهو: «هر که به گروگان‌های ما آسیب برساند، خونش بر گردن خودش است. بازگشت گروگان‌های ما فرصتی است برای رسیدن به همه اهداف جنگ و پایان جنگ را نزدیک‌تر می‌کند. »

او با اشاره به کشتن سنوار، هنیه و حسن نصر الله گفت، در غزه، بیروت و خاورمیانه، نور بر تاریکی غلبه خواهد کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

رژیم ایران محل اختفای یحیی سنوار را به اسراییل لو داد. در مذاکرات پشت پرده و برای بقای رژیم و در ازای عدم حمله گسترده اسراییل. خیانت اخوندها به خاورمیانه
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران

دستت درد نکنه خسته نباشی مرد یک پارچه عشقی بی بی عشق 😘❤️‍
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

فلسطینی ها را نمیدانم.اما این نتانیاهو یا به قول طرفدارانش بی بی!! حتما نور نیست و درسمت نور نایستاده است.این جمله برایم آشنا بود.رفتم دیدم فرح دیباهم عین همین را چندماه قبل گفته بوده.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

زیادی کردیت میدی بچه شیعه. اسراییل است که خاورمیانه رو از وجود شما .. شیعه ها پاک میکنه. و منافع اسراییل با منافع مردم ایران غیر از شما مسلمین قیمه خور یکی است. فعلا خرماش رو بخورین و فاتحه بفرستین تا صبح دولت اتون بدمد
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
۴۷
کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان

روز به هلاکت رسیدن حسن خرسو همینجا نوشتم که هدف بعدی به زودی یحیی سوسمار ه. دیدیم که بعد چند هفته به واقعیت رسید. الان میگم هدف بعدی سر مار در تهرانه و چند تا مفتخور سپاهی دیگه، مرسی بی‌بی که با من هماهنگی
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.