رسانه‌های اسرائیلی کشته شدن یحیی سنوار را تایید کردند؛ گالانت: دشمنان‌مان را تعقیب و نابود می‌کنیم

 یحیی سنوار، رهبر حماسصدای آمریکا: همزمان با قوت‌گرفتن احتمال کشته‌شدن یحیی سنوار، رهبر حماس، در روز پنحشنبه ۲۶ مهر یوآف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، با انتشار پستی در رسانه ایکس گفت: «دشمنان‌مان نمی‌توانند مخفی شوند. آنها را تعقیب و نابود خواهیم کرد.»

اگرچه گالانت به طور مشخص از سنوار اسم نبرده است، اما انتشار تصویری مشترک از حسن نصرالله، رهبر پیشین حزب‌الله، و محمد ضیف، از فرماندهان ارشد حماس در غزه، در کنار تصویری از یک نفر سوم نامشخص که همگی توسط ارتش اسرائیل کشته شده‌اند، موجب تقویت احتمال کشته‌شدن یحیی سنوار شده است.

همزمان رسانه‌های اسرائیلی به نقل از «یک مقام ارشد» این کشور گزارش دادند که بر اساس ارزیابی کنونی سازمان‌های امنیتی، به احتمال زیاد سنوار کشته شده است.

کانال ١٢ اسرائیل نیز به نقل مقامات این کشور تایید کرد یحیی سنوار، رهبر حماس، کشته شده است.

ارتش اسرائیل و آژانس امنیت اسرائیل (شین‌بت) با انتشار بیانیه‌ای مشترک در حال بررسی کشته‌شدن احتمالی یحیی سنوار، رهبر حماس، در جریان یک حمله مرگبار در غزه هستند.

بر اساس این بیانیه، در جریان حمله مزبور سه ستیزه‌جوی فلسطینی کشته شدند که حال حاضر نمی‌توان هویت آنها را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است که ستیزه‌جویان در ساختمانی پنهان شده بودند که نشانه‌ای از حضور گروگان‌های اسرائیلی در آن وجود نداشت.

بیانیه مشترک ارتش و شین‌بت تصریح کرده که نیروهای فعال در این منطقه همچنان با رعایت «احتیاط لازم» به عملیات ادامه خواهند داد.

در همین ارتباط، کانال ١٢ اسرائیل گزارش داد که سربازان ارتش روز چهارشنبه گروهی از ستیزه‌جویان فلسطینی را در طبقه همکف یک ساختمان هدف حمله قرار دادند و پس از ورود به این ساختمان متوجه شدند که یکی از کشته‌شدگان «شباهت بسیار زیادی» به یحی سنوار دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

به جهنم که مرد. اینشالله بزودی نوبت خامنه ای آدم کش دزد و بقیه اخوندها و پاسدارها و بسیجی های لات آدمکش هم بشود.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

به به! عجب خیر خوبی صبح اول وقت!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

ذات این آدم نجس بود و مطابق آرزوهایش الشاشید شد تا به زیر خاک رفته تا به قبر خودش و ابلهان عقب مانده ی ذهنی بشاشد و با 72 رتیل و خرچسونه بچرخد
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
۳۴
golaleh - زاگرس، افغانستان

یه سر دیگه از اختاپوس کمتر. شب جمعه است صلوات بفرست!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
۳۴
golaleh - زاگرس، افغانستان

ای رستم کجایی که بگم به ت خ م رخشت!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

الحمدولله. به کاربر “سرباز رهخر” تبریک عرض میکنم. ببینم هنوز رو داری که باز هم اینجا قمپز در کنی!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران

بی بی دستت درد نکنه یک پارچه عشقی عشق، کی میشه یکی از این گلولهات بخوره تو وسط ابروهای کثیف سید علی چلاق مفعول، چه جشن بزرگی میشه اون روز 😍🤣
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

اگر درست باشد؟ انگار بی‌ بی‌ مایل است.عیدی. چارشنبه سوری. جشن تولد را به یک باره به ما دهد. زبون بسته دلواپسان جنگ . حالا فرج سر کوهی یک بیانه ضد جنگ می‌‌دهد. سونشون .خون سیاوش ریخت.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
۴۲
paksan - ایران، ایران

خوب قاآنی چی شد؟ یکساله حماس را در یک منطقه کوچک نتونستید از بین ببرید و این نشان از بی برنامگی هستش که انتهایی نداره . کلا ...همیشه تاریخ از بی عقلی رنچ بردند و همین باعث نابودی آنها شده چون قدرت بدون برنامه سیاسی عملا انتهایی نداره و بازنده هم قطعا اونی هستش که مثلا قوی تر هستش ولی در واقع اونی که چابک تر و سبکتره خواهد برد. .....
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

گالانت : دشمنانمان را تعقیب و نابود میکنیم !! پس رهبران ( ج شیطانی ا ) که چهل و پنج سال , کمر به نابودی اسرائیل بسته اند ، مگر دشمن بحساب نمیان !؟ پس این چه حکایتیست ، جز اینکه زد و بندهای کثیفی پشت پرده در جریانه که حکایت از این داره که رژیم مفعول باید کماکان بر سر کار بمونه و غارت ایران و زبونی و بدبختی مردم هم ادامه داشته باشه !!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
۳۴
golaleh - زاگرس، افغانستان

گلوله خورده به سرش ولی بجای مخ ان ازش بیرون زده!
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

از عکسها معلومه این یکی تبدیل که کله پاچه شده بهرحال کتلت هر روزه هم دلزدگی ایجاد میکنه،تنوع لازمه.اما جدا از شوخی خبر خیلی انرژی دهنده و شیرینی بود.بعد از خبر ناراحت کننده حمایت اتحادیه اروپا خصوصا این رئیس چپگرای طرفدار اعراب و مسلمانانش (جوزب بورل کثافت) (که هم ضد اسرائیله هم ضد آزادی مردم ایران از یوغ رژیم اسلامی) از مواضع اعراب فرصت طلب اماراتی نسبت به جزایر ایران این خبر کاممان را شیرین کرد.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
۵۴
زرتشت اهورا مزدا - لندن، انگلستان

یک مزدور کنار بهتر. . تروریست آدم کش روحت توی دوزخ باشد ای مرد مسلمان زاده
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

الان حال و روز اون سایبریهای رژیم . خصوصا اونیکی که اینجا هی سنوار سنوار میکرد و عقده های جنسی مشمئز کننده و حقارت بارش در مورد گروگانها تکرار میکرد دیدنیه و همینطور دیگر اسلامیست طرفدار رژیم romano که زنده ماندن سنوار رو بهانه اراجیف و تئوریهای توطعه ضد اسرائیلی اش میکرد و اینجا مقاله مینوشت به نفع رژیم ! 🙂 الان نوبت سید علی و فرماندهان آدمکش سپاه تروریستی اش رسیده،خصوصا حاجی زاده جنایتکار جنگی و قاتل ۱۷۶ مسافر ایرانی که عکس لاشه کج و کوله شان منتشر بشه.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

من از روی دَهَن گشاد، او را تشخیص دادم
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد
به جهنم و به خیگه چپ سگ همسایم. به سلامتی این خبر فرخنده یه پیک تکیلا با لیمو بریم بالا😂.دیگه فقط سر اختاپوست مونده (علی چلاق لواطکار و جنایتکار) که اونم بزودی زود در تهران بدرک واصلخواهد شد.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا
آسیاب به نوبت!! خیلی عجله داری!! به موقعش دهن باز شده قاآنی رو هم میبینی😁
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.