لیونل مسی از رکورد گل‌های ملی علی دایی عبور کرد

لیونل مسی به دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی تبدیل شد.

لیونل مسی با هت‌تریک مقابل بولیوی، به رده دوم بیشترین گل ملی تاریخ رسید.


در جریان پیروزی پرگل آرژانتین مقابل بولیوی، لیونل مسی هت‌تریک کرد تا تعداد گل‌های ملی خودش را به عدد ۱۱۲ برساند. آمار مسی قبل از این بازی با ۱۰۹ گل علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برابری می‌کرد و حالا او به تنهایی در رده دوم فهرست بیشترین گل ملی تاریخ فوتبال قرار دارد. کریستیانو رونالدو با ۱۳۳ گل در صدر این لیست قرار گرفته است. دیدار با بولیوی، بازی شماره ۱۸۸ مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین بود.
واکنش علی دایی به لیونل مسی که رکوردش را شکست
علی دایی به شکستن رکورد گل‌های ملی‌اش ازسوی لیونل مسی واکنش نشان داد.
علی دایی درخصوص عبور لیونل مسی از رکورد گل‌های ملی‌اش اظهار داشت: «اصلاً اتفاق عجیبی نیست و خیلی از این اتفاق خوشحالم. رونالدو و مسی بازیکنان معمولی نبودند و در ۲۰ سال اخیر روی هم ۱۳ توپ طلا گرفته‌اند که در مقطعی هر دو کنار هم سوپراستارهای فوتبال دنیا بودند.»
 
 چهره برجسته فوتبال ایران و جهان درباره حضور در جمع بازیکنان ۱۰۰ گله رده ملی گفت: «این موضوع باعث افتخار است و خوشحالم از اینکه کنار بازیکنان بزرگ جهان هستم.»
 
علی دایی در پاسخ به سوال مسی یا رونالدو؟ بیان کرد: «هنوز هم مسی را بیشتر از همه دوست دارم.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
نه مسی ونه رونالدو و نه هیچکس دیگر نتوانستند به رکورد علی دایی برسند . علی دایی این مقام را در مدت ۱۳ سال ، مسی آنرا در مدت ۲۰ سال و رونالدو ۲۲ سال بدست آورد. هر وقت کسی پیدا شده این تعداد گل را در عرض ۱۳ سال بزن رکورد آن قبول خواهد بود نه با ۱۱ سال یا ۷ ال تفاوت. مسلما علی دایی همین تعداد بازی داشت اید صد سال بعد کسی به مقامش نرسد
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.