آتش سوزی در پترو پالایشگاه شوشتر + ویدیو

منابع خبری در ایران از وقوع یک آتش‌سوزی در یکی از مخازن سوخت پالایشگاه شوشتر، در حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال اهواز، خبر می‌دهند. این آتش‌سوزی در تصاویر ویدئویی شدید به نظر می‌رسد.


محسن سیدموسوی، فرماندار شوشتر، سه‌شنبه شب به رسانه‌ها گفت که «این حادثه ساعتی پیش در پالایشگاه پترو این شهرستان واقع در شهرک صنعتی شماره یک به وقوع پیوست.»

او اضافه کرد که آتش‌نشانان از دو شهر اطراف به شهرستان شوشتر اعزام شدند.

خبرگزاری مهر به نقل از دانشکده علوم پزشکی شوشتر نوشت که در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.
 
به گزارش مهر، سید محسن سید موسوی سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش در پالایشگاه پترو این شهرستان واقع در شهرک صنعتی شماره یک به وقوع پیوست.
 
موسوی با اشاره به اینکه با وقوع این حادثه امدادگران و آتش نشانان در محل حاضر شده اند، افزود: برای کمک به اطفای حریق آتش نشانان از دو شهر اطراف شهرستان شوشتر در محل حضور دارند..
 
اطلاعات اولیه حاکی از برخورد تانکر با یکی از مخازن بنزین در این پالایشگاه است.
 
همچنین دانشکده علوم پزشکی شوشتر اعلام کرد: با اعلام وقوع حادثه در پالایشگاه پترو شوشتر امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شدند و همه امکانات برای کمک رسانی بسیج شده است. تاکنون بر اثر این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.