ورود وسایل ارتباطی الکترونیکی به غیر از تلفن همراه به تمامی پروازهای ایران ممنوع شد

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران اعلام کرده است که ورود هرگونه وسیله ارتباطی الکترونیکی به غیر از تلفن‌همراه «در کابین هواپیما، چه همراه مسافر و چه در بار ممنوع» است.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری می‌گوید مسافران از این پس، اجازه ندارند به جز تلفن همراه، وسایل ارتباط الکترونیکی چون پیجر، واکی‌تاکی (بی‌سیم دستی) و مانند آنها را به کابین هواپیما بیاوردند یا آنها را در بار خود حمل کنند.

جعفر یازرلو روز یکشنبه ۲۱ مهرماه گفت که این ممنوعیت «برای حفظ ایمنی پروازها» در نظر گرفته شده و شامل کابین مسافر و بخش بار است.

او این اقدام را برای «حفظ ایمنی پروازها» دانسته و افزوده «مسافران بخش هوایی از به همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی ... مانند پیجر، بی‌سیم، واکی تاکی و غیره به کابین هواپیما یا در بار خودداری کنند.»


او گفته است که این ممنوعیت شامل کابین مسافر و بخش کارگو (بار) است.

پس از انفجار وسایل ارتباطی حزب‌الله لبنان، رویترز به نقل از مقامات امنیتی ایران گزارش داد که فرماندهان سپاه پاسداران از نیروهای تحت امرشان خواسته‌اند تا از پیجرها و بی‌سیم‌های بازرسی نشده استفاده نکنند.

کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران نگرانی مقامات ایران از نفوذ اطلاعاتی اسرائیل را پررنگ‌تر کرده است.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
مار گزیده از ریسمان سیاه میترسد ، ولی Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه از من وتو.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
زمان رضا شاه داستانی عنوان میشد که یکروز رضا شاه از پیچ شمیران با اسکورت گذر میکرد دستور داد یکی از دوستانش را که تو راه دیده بود بیاورند . مرد جوان تا کاخ می نالید وناراحت دستگیریش بود . وقتی شاه را دیده خاطرات گذشته را گفت که اگر هر کدام شاه شدن آرزوی دیگری را براورده کنند . خواسته اواین بود که او را در میدان شهر به عنوان لواط شلاق بزنند . بعد ها روزی شاه از او دلیل خواسته اش را پرسید. او گفت ، چند روزی بود اینجا بودم ،دنبال کسی میگشتم وکی را پیدا نمی کردم ، ولی حالا دیگران دنبال من می گردن . حالا این Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه پا توی کفش من و تو گذاشت
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
الدنگهای بی لیاقت،اسرائیل چکار به هواپیماهای مسافری داره،تنها کشوری در دنیا و در تاریخ که به مردم خودش هم رحم نمیکنه و هواپیمای اونها رو عمدا ساقط کرده همین حکومت ضد بشری جمهروی اسلامی بوده حالا بعد از یک کماه از هلاکت و معلول شدن گروهی تروریستهای حزب الله لبنان تازه به فکر این حرفها افتادند.واقعا خاک بر سر هر ایرانی که به هر دلیل از این جنایتکاران اسلامی حاکم حمایت کنه.
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
۲۴
varied - ریزه، ترکیه
کلا طویله اسلامی ترسیده یعنی چه که ورود تلفن همراه آزاد باشه اما مثلا ساعت ورودش ممنوع باشد
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.