‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد

 هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی گروه حزب الله لبنان - آرشیو صدای آمریکا: شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل در خبری اعلام کرد در پی حملات بامداد جمعه اسرائیل در ضاحیه بیروت، هاشم صفی‌الدین، محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی حسن نصرالله، کشته شده است.

خبرگزاری رویترز نیز بامداد جمعه به وقت محلی اعلام کرد در پی حملات هوایی اسرائیل به ضاحیه، صداهای چندین انفجار شنیده و زبانه‌های آتش و دود در منطقه دیده شده است.

سرهنگ آویچای آدرایی، سخنگوی عربی زبان ارتش اسرائیل، شامگاه پنجشنبه در اطلاعیه‌ای از غیرنظامیان مستقر در ضاحیه بیروت خواست دستکم ۵۰۰ متر از این منطقه، به‌خصوص ساختمان‌های متعلق به حزب‌الله، فاصله بگیرند.

رویترز از وقوع انفجارهای شدید در ضاحیه بیروت و زبانه‌های آتش و دود در این منطقه خبر داد
خبرگزاری رویترز بامداد جمعه به وقت لبنان اعلام کرد در پی حملات هوایی اسرائیل به ضاحیه در بیروت، صداهای چندین انفجار شنیده و زبانه‌های آتش و دود در منطقه دیده شده است.

ارتش اسرائیل شامگاه پنجشنبه از غیرنظامیان مستقر در نزدیکی پایگاه‌های حزب‌الله در ضاحیه بیروت خواسته بود، به علت وقوع حملات هوایی، فوراً منطقه را تخلیه کنند.

ضایحه منطقه‌ای است در جنوب بیروت پایتخت لبنان که به علت تمرکز نیروهای گروه حزب‌الله در آن، در هفته‌های گذشته مورد حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته است.
ارتش اسرائیل «خضر الشهابیه» مسئول حمله راکتی گروه حزب‌الله به زمین بازی کودکان در روستای «مجدل شمس» را کشت
ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک هواپیمای نیروی هوایی این کشور روز چهارشنبه، خضر الشهابیه از «تروریستهای حزب‌الله» را کشته است.

بر اساس اطلاعات ارتش اسرائیل، خضر الشهابیه مسئول حمله موشکی این گروه به روستای «مجدل شمس» در ماه ژوئیه بود که منجر به کشته شدن ۱۲ کودک شد.

الشهابیه فرماندهی عملیات شبه‌نظامیان حزب‌الله به منطقه «هار دوف» در اسرائیل را بر عهده داشت و مسئول شلیک صدها موشک به سمت نیروهای ارتش اسرائیل بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
Ali siya - لندن، انگلستان

این احمق ساده لوح دوباره سر کلش پیدا شد. راستی رضا تامی جون کجا یاسمین خانوم کجا است .شما شورت یاسمین بگیر باد نبره .پادشاهی ایران پیش کشش 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

تبریک به مردم آزاده مرگ این جنایتکاران و خونریزان عصر جدید.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
۴۶
پنجاه و هفتی - پلیموث، انگلستان

تو واقعا خسته نمیشی اینهمه فحش میدی؟. عجبا که این جمهوری اسلامی چه چیزایی تربیت کرده
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

انگار خیلی ها سراغ ...... خودت رو می‌گرفتند که یاد گرفتی دائم از این و اون میپرسی فلانی کجاست. ضمنآ تو هم برو برا ره خرت آفتابه پر کن کامنت گذاشتن پیشکشت
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.