خبر «کانال ۱۲» اسرائیل: نصرالله بر اثر خفگی در محل بدون تهویه کشته شد

 محل هدف قرار گرفتن حسن نصرالله در جنوب بیروتالعربیه: منابع آگاه به «رویترز» خبر دادند که جسد حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پس از حمله هوایی اسرائیل به منطقه جنوبی بیروت، از محل حادثه خارج شده است.

منابع پزشکی و امنیتی به این خبرگزاری گفتند که جسد نصرالله سالم است و نشانه‌ای از جراحت‌های مستقیم بر آن دیده نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که علت مرگ ناشی از شوک شدید انفجار بوده است.


همچنین، منابع «العربیه» گزارش داده‌اند که مراسم خاکسپاری حسن نصرالله روز دوشنبه برگزار خواهد شد. در بیانیه‌ای که حزب‌الله روز شنبه منتشر کرد، خبر کشته شدن نصرالله تأیید شد، اما جزئیاتی از نحوه مرگ یا زمان مراسم خاکسپاری اعلام نشد. از سوی دیگر، «کانال 12» اسرائیل مدعی شد که نصرالله بر اثر خفگی در محلی بدون تهویه جان باخته است.

حسن نصرالله در جریان حملات هوایی پی‌درپی اسرائیل به چندین ساختمان در منطقه جنوبی بیروت در روز جمعه کشته شد. این خبر باعث ایجاد موجی از خشم و نگرانی در میان حامیان حزب‌الله شد. در واکنش به این حادثه، دولت لبنان سه روز عزای عمومی اعلام کرده که از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

اولا مهم اینست که به درک واصل شد. دوما محال است بدون اطلاع امریکا این عملیات به انجام رسیده باشد. سوما سپاه اسلام همیشه در پی تجدید بنی قریظه است و دست سربازان داود را باید بوسید که این وحوش را ناکار میکنند
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
۴۹
kurosh-h - لوند، سوئد

خرس الله از بیم بی بی تو جاش ر….د ، استغفرالله ، و از بوی گندش خفه شد . تبارک الله
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.