وزیر خارجه ایران: کشته‌شدن نیلفروشان بی‌پاسخ نمی‌ماند/ در وضعیت هشدار به سر می‌بریم

العربیه: عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در اظهاراتی گفت که کشته‌شدن عباس نیلفروشان، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عراقچی با انتشار بیانیه‌ای نوشت که کشته‌شدن نیلفروشان «هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه دیپلماسی نیز همه ظرفیت‌های سیاسی، دیپلماتیک، حقوقی و بین‌المللی را برای پیگرد جنایتکاران و حامیان آنها بکار خواهد بست.»


سپاه پاسداران ایران، امروز با انتشار اطلاعیه‌ای کشته‌شدن نیلفروشان در حمله اسرائیل به حومه بیروت را تایید کرد؛ اما سخنی از «انتقام» به میان نیاورد.

در بیانیه سپاه آمده است، نیلفروشان در حمله روز جمعه اسرائیل به بیروت همراه با حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، کشته شد.

عراقچی، شب گذشته در اظهاراتی گفته بود منطقه «در وضعیت هشدار» است و «کشورهای منطقه و فراتر از منطقه باید بدانند وضعیت بسیار خطیر هست و هر لحظه هر احتمالی ممکن است.»

او در جمع خبرنگاران تاکید کرد که از لحظه تایید خبر کشته‌شدن حسن نصرالله، «تلاش‌های زیادی» انجام داده‌ و در دیدار با دبیران کل سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی درخواست ورود این دو نهاد به موضوع را مطرح کرده است.
عراقچی: در وضعیت هشدار به سر می‌بریمعباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر به نیویورک در اظهاراتی گفت منطقه «در وضعیت هشدار» است و «کشورهای منطقه و فراتر از منطقه باید بدانند وضعیت بسیار خطیر هست و هر لحظه هر احتمالی ممکن است.»

عراقچی در جمع خبرنگاران تاکید کرد که از لحظه تایید خبر کشته‌شدن حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، «تلاش‌های زیادی» انجام داده‌ و در دیدار با دبیران کل سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی درخواست ورود این دو نهاد به موضوع را مطرح کرده است.

او همچنین گفت: «آمریکا شریک این جنایت است.»

عراقچی کشته‌شدن حسن نصرالله را «ضایعه بزرگی» خواند و گفت این مساله «هیچ خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد». او افزود «خون» نصرالله «باعث قوت و قدرت بیشتر حزب‌الله» می‌شود.

وزیر خارجه ایران گفت اسرائیل «با این کاری که انجام داد، مسلما هیچ آینده‌ای در منطقه نخواهد داشت.»

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس ایران نیز صبح امروز گفت که کشته‌شدن حسن نصرالله، لطمه جدی به «جبهه مقاومت» خواهد زد.

از سویی سپاه پاسداران ایران، یکشنبه 8 مهر با انتشار اطلاعیه‌ای کشته‌شدن عباس نیلفروشان در حمله اسرائیل به حومه بیروت را تایید کرد.

ایران در واکنش به کشته‌شدن حسن نصرالله، در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

حالا اونهائیکه ( انتقامهای قبلی ) زائیدین بزرگ کنین تا برسید به انتقام نیلفروشان !!
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
۳۹
Abukhalid - دبی، امارات متحده عربی

مردک ، ممکن هست خفه بشی؟. بی باسخ؟. انتقام سخت؟. کی دیکه؟. ابروی ایران و ایرانی را بردید شما انکلها،،،،. برید کم شوید برین از این خاک،. نه ابرو دارید و نه هم برای ایرانیها عزة و ابروی کذاشتید،. لعنة به لباس یقه بسته کثیف شما بیاد
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

کشته نشده بیماری زمینه ای داشته!! توی باسنش یک غده وجود داشته
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
۴۴
Rasta - تورنتو، کانادا

ببندددددددددددددد
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بابا اینجوری تهدید نکنین، بیچاره نتانیاهو تاب شنیدن تهدیهای شما رو نداره! سفیر لبنانتان هم که تقش در اومد و معلوم شد جاسوس اسرائیل بوده! 😎
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

جوک نگو
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
بگذار عرعر و عوعو کنند چون ضربه های کاری پشت سرهم دارند میخورند و هیچ غلطی هم نمیتونند بکنند با کوچکترین اقدام،حتی محدود به تلاش برای قتل یک توریست عادی اسرائیلی در جایی باشه،عین همین عملیات در داخل ایران انجتم میشه و اتفاقا در داخل ایران اجراش ساده تر از لبنان خواهد بود.تمام مقاقمات ظالم این رژیم و دارو دسته هیئتی حسین پرست در تیر رس اسرائیل هستند.
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
به سید علی بگوئید روزی 30 دفعه، صبح و ظهر و شام، ماتحتش را به سنگ لحد بکوبد
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
منکه حسابش از دستم در رفت. مخصوصا الان که نتنیاهو گذاشته رو رگبار و داره ایرانی و عرب را کتلت و فلافل میکنه.
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۵۴
hamid4053 - اصفهان، ایران
جنایتهای جمهوری منفور اسلامی هم از طرف ما ایرانیان بی پاسخ نمیماند بترسید از ان روز که دیر نیست. هیچ جای دنیا در امنیت نخواهید بود جنایتکارهای کثیف اژنبی
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۴۵
دوشنبه - تهران ، ایران
نرینه نمای مفعول بچه مذلف بسیجی ننه صیغه ایی پاشو برو یه سکس شاپ یه مشت از این وسایل ارضا جنسی بخر چشم روشنی بگیر واسه آغا و اونا که از ترس بنیامین رفتن تو سوراخ های فاضلابی قایم شدن. بدردشون می‌خوره وسایل الکترونیکی و دیجیتالی و از این چیزها که نمیتونن استفاده کنن حداقل تا موقعی که نوبت بدرک واصل شدنشون حوصله شون سر نمیره بهم دیگه ور برین و ... دکتر بازیو و باجناق بازی کنید ⚠️
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
۲۴
varied - ریزه، ترکیه
بتامرگ پای منقل و وافورت تا چرتت نپره
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان
من الان تو آلمان که یکی از امن ترین کشورهاست ترسیدم تورو خدا اینجوری نگو
یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.