در پی کشته شدن نصرالله، ایران ۵ روز عزای عمومی و لبنان،عراق،سوریه و یمن ۲ روز عزای عمومی اعلام کردند

رادیو فردا: رسانه‌ها در ایران اعلام کردند که علی‌ خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در پیامی به مناسبت کشته شدن حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، پنج روز عزای عمومی اعلام کرده‌ است.

این در حالی است که در پی اعلام رسمی خبر کشته شدن حسن نصرالله، ابتدا دو کشور عراق و سوریه و سپس لبنان و یمن سه روز را عزای عمومی اعلام کردند.


پس از این چهار کشور، رسانه‌ها در ایران متنی از پیام علی‌ خامنه‌ای به مناسبت کشته شدن حسن نصرالله در حمله روز گذشته اسرائیل به جنوب بیروت منتشر کردند. آقای خامنه‌ای در پیام خود حسن نصرالله را «رهبر کم‌نظیر حزب‌الله» و «رهبر مدبر سیاسی» خواند و اعلام کرد که پنج روز آینده نیز عزای عمومی است.

هرچند از ابتدای انتشار خبر تایید کشته شدن حسن نصرالله زمزمه‌های اعلام عزای عمومی در روزهای آینده در ایران شنیده می‌شد اما این خبر با تاخیر اعلام شد.

ساعتی پیش از انتشار پیام علی خامنه‌ای، رسانه‌ها به نقل از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند که تمام اجراهای صحنه‌ای موسیقى (کنسرت‌ها) تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

دقایقی بعد وزارت ارشاد در اطلاعیه‌ای خبر داد که سالن‌های سینمای سراسر کشور نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و اجرای تئاترها هم متوقف خواهد شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

تنها همین خبر تازیزاده بودن و کاملا غیر ایرانی بودن این آخوندهای ح.زاده و ج.کش و جنایتکار رو ثابت میکنه. خود عربها برای بدرک واصل شدن خرس الله ی تروریست و جنایتکار ۲ روز عزای عمومی میگیرند ولی این آخوندهای مادر به خطا ۵ روز.
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

بابا این چه زندگی نکبت باری بود که چندین سال تو سوراخ زیر زمین زندگی می‌کرد والله راحت شد. بدبخت ضحاک علی هم سالهاست داره به همین ترتیب زندگی نکبت باری را سر میکنه
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان

به هلاکت رسیدن حسن پشم ا. را به تمامی مردم آزاده ایران وجهان وبخصوص پشمک حاج عبدا. تبریک می گویم.
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
از کی شادی عمومی رو عزای عمومی تلقی میکنند !!؟ احمق !
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
۵۶
کهنه سرباز - بروکسل، بلژیک
چیزی تغییر نکرده فکر میکنید با کشته شدن رهبر حزب الله باری از روی دوش،مردم ایران برداشته میشود. هرگز. تخریب هرچه بیشتر لبنان سوریه یمن عراق معنی ان هزینه بیشتر از جیب ملت ایران میباشد بعد از جنگ سرمایه های ایران را سرازیر این مناطق میکنند کاش. یک هزارم هزینه این کشور ها را هزینه مردم ایران میکردند حال هزینه جنگ اکراین هم به ان اضافه شده باید سلاح روسیه را هم اخوند های بیمغز تامین کنند
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
۴۹
Parsina - بروکسل، بلژیک
این بارهم این بی ناموسهای بیگانه و تازی پرست نشون دادند که دشمن ایران و ایرانی هستند . برای پنجاه هم میهن جوان و گرامی و بزرگوار که جانهای عزیز خودشون رو بخاطر بی کفایتی این کثافتها توی معدن طبس از دست دادند عزای عمومی اعلام نکردند ولی برای این تروریست جنایتکار پنج روز
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.