علی مظاهری: هیچ امیدی به آینده بوکس ندارم، لیست تیم ملی بدون هماهنگی با من مشخص می‌شد

رادیو فردا: علی مظاهری، پرافتخارترین‌ بوکسور ایران درباره انصرافش از مدیریت فنی تیم ملی نوجوانان گفت: «هیچ امیدی به آینده بوکس ندارم.»

 پرچمدار کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن به خبرگزاری تسنیم گفت: «اردوها و لیست تیم ملی بدون هماهنگی با من مشخص می‌شد و از فضای مجازی مطلع می‌شدم.»

 او با تاکید بر اینکه «هیچ امیدی به آینده بوکس ندارم» افزود: «فدراسیون، مربیان را با هزینه شخصی اعزام می‌کند. یعنی فقط پولدارها می‌توانند به مسابقات اعزام شوند. این دو مربی کوبایی چکار می‌توانند بکنند؟ اصلاً همه کوبا را هم بیاورند، شرایط مهیا نیست.»

 مظاهری با اشاره به مسابقات المپیک گفت: «از ۱۹۹۲ تا حالا، پاریس اولین المپیکی بود که نماینده نداشتیم. دو دوره در بازی‌های آسیایی مدال نگرفتیم. قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ هم مدال نمی‌گیریم.»

 قهرمان ۹۱ کیلوگرم آسیا در سال ۲۰۰۷ گفت:‌ «هیچ کاری در هیچ رده سنی انجام نمی‌دهیم. دبیر فدراسیون حتی ابتدایی‌ترین امور را بلد نیست. بی برنامگی موج می‌زند و نفراتی اعزام می‌شوند که حقشان نیست.»

 علی مظاهری آخرین بوکسوری است که برای ایران در بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۰۷ موفق به کسب مدال طلا شده، او در بازی‌‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه هم روی سکوی نخست ایستاد.

 این بوکسور کرمانشاهی علاوه بر ۳ نشان طلا، نقره و برنز بازی‌های آسیایی، یک طلا و دو برنز قهرمانی آسیا هم دارد و از پرافتخارین‌های تاریخ بوکس ایران است.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.