گروه «سپاه ممنوع» از مردم خواست اطلاعات خود درباره عوامل مرتبط با جمهوری اسلامی در کانادا را ارائه دهند

ایران اینترنشنال: گروه «سپاه ممنوع» (StopIRGC) در کانادا با اشاره به تروریست شناخته شدن سپاه در این کشور و وظیفه دولت کانادا برای پیگرد عوامل سپاه و جمهوری اسلامی، از مردم خواست اطلاعات خود درباره عوامل و وابستگان سپاه و حکومت ایران را به این گروه ارائه دهند.

«سپاه ممنوع» گروهی از وکلا در کانادا، آمریکا و ایران است که از پاییز ۱۴۰۱ برای اقدام علیه وابستگان سپاه پاسداران در کانادا کارزاری را ایجاد کرده‌اند.


 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

یکی اینجاست اسمش را هم گذاشته راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش .چند تا اسم دیگه هم داره ، خیلی پر رو ،بی ادب و.... ، مثل کنه به آدم می چسبه .... منو تهدید میکنه که آبروی منوهم میبره چون خودش آبرو نداره ...
جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند

دمتون گرم زنده باشید،دوران بخور ببر تموم شده ایران بخورید بعد طوله هاتون و با پول مردم ایران بفرستید کانادا و امریکا عشق و حال روزی برسه که مثل نازیها تو امریکای جنوبی و هرجای دنیا که فرار کنید بیاییم تک تکتون و شکار کنیم
جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
این کار بسیار خوبی است ولی باید مراقب بود که کسی خدای ناکرده مورد تهمت و آزار و اذیت قرار نگیرد. متاسفانه برخی از ایرانیان تصور می کنند هر ایرانی مسلمان حتما با سپاه و جمهوری اسلامی ارتباط دارد. این اشتباه است. قبل از هر گزارش دادن باید پیشینه فرد به دقت بررسی شود. صرف اینکه کسی مسلمان است دلیل نمی شود با سپاه یا ج. اس همکاری دارد.
جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
۴۱
منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک

باید همین کار را ایرانیان در همه کشورهای غربی و نه فقط سپاهی ها بلکه همه انگل های جمهوری اسلامی برای روز تسویه حساب, انجام دهند.
جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.