فرمانده ارشد یگان موشکی حزب‌الله لبنان توسط ارتش اسرائیل کشته شد

ارتش اسرائیل از کشته شدن یکی از اعضای ارشد واحد موشکی گروه حزب‌الله در حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.
 

 روزنامه اطلاعات نوشت: طیق بیانیه ارتش اسرائیل «حسین علی حسین» از فرماندهان ارشد یگان موشکی حزب‌الله لبنان در حمله پهپادی به خودرو او در «دیر قانون» در جنوب لبنان، کشته شده است.


حزب‌الله لبنان نیز با انتشار بیانیه‌ای، هویت این فرد را «حسین علی حسین سلیمان» اعلام و کشته شدن او را تایید کرد. وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرده بود که یک نفر در حمله هوایی اسرائیل به یک خودرو در روستای دیر قانون العین در منطقه صور کشته شده است.
 
رسانه‌های نزدیک به حزب‌الله لبنان عنوان کردند که با کشته شدن این عضو، تعداد کشته شدگان حزب‌الله لبنان در درگیری‌ها با نیروهای اسرائیلی از هشتم اکتبر سال گذشته به ۴۱۷ نفر رسیده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

همه با هم داشتید زندگی میکردید ، یک زندگی اندکی آرام و شاید گاهی توام با خوشحالی و غم . پول های میلیاردی ازهمه جا میرسید و همه کمک های بشر دوستانه را سالها توسط خیلی کشورها می گرفتید ، حتی خود اسرائیل هم کمکهای زیادی میکرد . سالها پول و اسلحه و مواد میرسید ، آنقدر پول داشتید که نمیدانستید که با آن چکار کنید تا جایی که سران حماس میلیاردها پول را به حساب شخصی خودشان واریز میکردن . درد و مرض تان چی بود که بزدلانه حمله کنید و تعدادی را بکشید ،تجاوز کنید و گروگان بگیرد و با آه و فغان بگویید ما را کشتن و یا به عده ایی تجاوز هم کردن . حالا یکی یکی سرانتان را همانند بعد از کشتار المپیک مونیخ ۱۹۷۲ پیدا میکنند و می کشند . آیا شمارش می کنید از آن حرکت حمله خودسرانه چه چیزی نصیبتان شد ؟ از اندکی خوشحالی و لذت بردن در آن فیلمتان ببینید حال اشکهایتان را همراه با شیون وخرابی و مرگ ها را . از جنگ ۶ روزه ۵۷ سال میگذرد و کشورها یکی بعد از دیگری در حال دوستی و شماها در دام رهبری جمهوری اسلامی . پس بهتر آنست که بمیرید
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

چه ها میکند این سر آشپز قدر، بی بی
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

یک راست و‌مستقیم‌ فرستادش به جهنم
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد
دم بی بی ناتانیاهو گرم، مردم اصیل ایران و وطنپرست از بی بی نتانیاهو خیلی سپاسگزاری می نمایند.
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
سلام و بوسه بر باسن جناب عزراییل و نوشیدن شهد شهادت با نوره و بی نوره، ما برای ایشان و تمامی اشغالگرانی که بر ضد مردم ایران و کشور عزیزمان عمل کردند و کتلت یا جزغاله شدند خیلی خیلی خوشحال هستیم، دست راست قاسم چاخان بر سر همگی شأن😇😂🤣😡
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
تلفات حسن خرس الله ۴۱۷ نفر بوده ولی همه از فرماندهان عالی رتبه و کلیدی در سازمان تروریستی کفر الله. این نشانه اینه که این گروه تروریستی و رژیم منحوس اشغالگر ایران چقدر ضربه پذیر هستند و منم منم و قلدریشان فقط برای مردم بی دفاع و مظلوم است نه برای دولت‌های و کشورهای مقتدر. پس رژیم اشغالگر ایران هنوز تهدید جدی برای اسرائیل نیست و آمریکا و کشورهای غربی خواهان نگه داشتن رژیم اشغالگر ایران هستند وگرنه ساقط کردن رژیم منفور اشغالگر ایران برای اینها در حد آب خوردن بود. این درس عبرتی بشه برای اون دسته از ایرانی ها که هنوز برای نجات ایران منتظر کمک آمریکا و بقیه کشورها منجمله اسرائیل هستند.
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
اسراییل قشنگ مگس کش رو برداشته ، تق و تق افتاده به جون مگس های مزاحم زندگی . ما به عنوان ایرانی نه از اسراییل خوشمان می آید نه از فلسطین . ملاک ما دختران ایرانی سرزمین خودمان هستند . باید بپرسیم آیا کسی که مُرده طرفدار آن نیرویی بود که دختران ما رو با ساچمه میزنه و کور میکنه و بهشون تجاوز میکنه ؟ یا مخالف کور کردن و تجاوز به دختران ایرانی ؟ هر کسی چه اسراییل باشد چه آدم فضایی های قطب جنوب ، وقتی یک نفر از این مگس های مزاحم دختران ایرانی را نفله میکند من یکی بعنوان یک ایرانی خوشحال می شوم و تشویقش میکنم ....
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
کانال آشپزی با تخصص ویژه در کتلت راه انداخته بی بی
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
فیلم یکی از فرماندهان ایرانی (تازی متولد ایران) جمهوری اسلامی هست که میگه اگر انشاالله شهید بشوم اولین کاری که در آن دنیا میکنم میرم یقه دختران بی حجاب (ایرانی) رو میگیرم !! ببین این زنازاده ها حتا بعد مرگ هم میخوان به تجاوزهاشون به دختران ایرانی ادامه بدن ! که البته اسراییل با مگس کشی که داره اخیرا این تازی رو هم زد و ترکوند . حالا من ایرانی باید خوشحال باشم که یک تازی متجاوز بالفطره به دختران سرزمینم کم شده یا ناراحت ؟
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
اسراییل داره منطقه شام رو از وجود نحس این بیماری مذهبی و بیمارهاش پاکسازی میکنه . دقیقا همون کاری که امام زمان وعده داده . به نظرتون نتانیاهو همون امام زمان نباشه ؟
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند
بزن که خوب میزنی علی گدا رفته تو سوراخ موش قایم شده
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
لطفا جهنم را تویله فرض نکنید اینها بهشت و تویله کردند پس آرزویشان همون تویلل با ۷۰ راس حوری از نوع ثقتی و طوسی
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
مرسی برای کامنت عالی ، اصولا این ارازل اسلامی درکی وارونه از محاسبه توان نظامی طرف مقابل دارند ، چونکه ایدئولوژیک فکر میکنند ، مجاهدین در فروغ جاودان همین محاسبه غلط را داشتند ، صدام در جنگ خلیج همینطور ، اسلامیست ها با استناد به جنگ های تاریخی اسراییل از جمله جنگ معروف ۶ روزه ، جنگ یک ماهه در لبنان و ،،،، تصور می‌کردند که اسراییل از جنگ دراز مدت هراس دارد ، و این باز محاسبه غلط بود ، اسراییل در کل خاورمیانه جاسوس دارد ، تمامی سران حزب الله و حماس را با عکس و رسم میشناخت ، منتظر بهانه بود که حذف فیزیکی را آغاز کند ، سراشپز یعنی بی بی ، آش جذابی برای آنها تهیه کرده بود ، من حتی حدس میزنم که یورش ۷ اکتبر کاملا ناشناخته برای موساد نبود ، اما ابعاد جنایت را کم‌ محاسبه کرده بودند،
‌چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • جمهوری اسلامی به چه نحو صدها میلیارد تومان برای «مؤسسه مصباح یزدی» هزینه می‌کند؟
  • پزشکیان در مجلس: ما با هماهنگی با رهبر اینجا آمده‌ایم؛ با وزرات اطلاعات و اطلاعات سپاه توافق کردیم
  • کشته شدن ۲۸ زائر پاکستانی اربعین در واژگونی اتوبوس‌شان در یزد
  • سوال سی‌ان‌ان از محسن رضایی: حمله ایران به اسرائیل چگونه خواهد بود و ایران چقدر قدرت دارد
  • فرمانده ارشد یگان موشکی حزب‌الله لبنان توسط ارتش اسرائیل کشته شد
  • قوه قضاییه: دو مرکز غیرقانونی مرتبط با دولت آلمان در تهران تعطیل شدند
  • مامور گشت ارشاد بعد از بازداشت وحشیانه دختر نوجوان، به خاطر «در رفتن» انگشتش از او شکایت کرد
  • آیا جمهوری اسلامی«انتقام» از اسرائیل را بخاطر ترس خامنه‌ای و آخوندها از ترورشان به تاخیر انداخته؟
  • تغییر احتمالی سیاست نظام درباره حمله به اسرائیل؛ خامنه‌ای: عقب‌نشینی تاکتیکی عیبی ندارد
  • «نتانیاهو دارد خامنه‌ای را تحقیر می کند؛ اگر خواسته‌های ایران برآورده نشد بمب هسته‌ای را بسازد و نترسد»