«پشت و رو ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد

العربیه: «پشت و رو 2»، انیمیشن شرکت «پیکسار» که هم‌اکنون در سینماهای آمریکا و جهان روی پرده است، با فروش بیش از یک و نیم میلیارد دلاری خود به پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شده است.

این فیلم دنباله «پشت و رو» (2015) است که درباره احساسات درونی یک دختربچه بود، و به کاوش دنیای احساسی رایلی، که حالا 13 ساله است می‌پردازد، و احساسات جدیدی مانند اضطراب، شرمندگی و خستگی را به داستان می‌افزاید.


داستان حول محور تسلط اضطراب بر ذهن رایلی و تبعید احساسات اصلی او به «خزانه حافظه» می‌چرخد. مبارزه رایلی با چالش‌های اجتماعی در کمپ هاکی همزمان با تلاش احساسات او برای بازگرداندن خودآگاهی‌اش روی می‌دهد.

سازندگان پشت و رو 2 با استفاده از نظر کارشناسی مشاوران علمی تضمین کردند که نمایش احساسات در این فیلم دقیق و برای کودکان و بزرگسالان قابل درک باشد. موضوع فیلم ارزش اضطراب است، با وجود ناراحتی‌هایی که ایجاد می‌کند.

اضطراب با علائمی فیزیکی مانند تپش قلب و تنش عضلانی در کارتون نشان داده می‌شود، و این واکنش‌ها هدفی دارد. این حس به ما هشدار می‌دهد تا به جنبه‌های مهم زندگی‌مان توجه کنیم، و ما را در قبال آنها به اقدام وامی‌دارد.

در پشت و رو 2، اضطراب رایلی به ضدقهرمان داستان تبدیل می‌شود. تلاش‌های او برای محافظت از رایلی منجر به رفتار کنترلی، انزوای اجتماعی، و در نهایت حمله عصبی می‌شود. با وجود این چالش‌ها، فیلم نشان می‌دهد که نیت اضطراب خیر است و ریشه در نگرانی او برای رایلی دارد.

فیلم بر این حقیقت تاکید می‌کند که توجه به اضطراب می‌تواند عملکرد انسان را بهبود بخشد. در پایان فیلم، اضطراب رایلی یاد می‌گیرد که با سایر احساساتش هماهنگ شود و به او اجازه ‌دهد تا بدون هشدار مداوم برای آینده آماده شود. فیلم برای رسیدن به دیدگاهی متعادل نسبت به اضطراب تلاش می‌کند و بر نقش آن در بهبود رویکرد احساسی ما تأکید می‌کند که زندگی بهتری را ممکن می‌کند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +330راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +234رویترز: حسن نصرالله پس از حملات اسرائیل دیگر در دسترس نیست
  • +208نتانیاهو در سازمان ملل: به ظالمان تهران پیامی دارم هیچ جایی در ایران نیست که دست بلند اسرائیل به آن نرسد
  • +190صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +163وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +152«عباس نیلفروشان، فرمانده سپاه قدس در لبنان در حمله عصر جمعه اسرائیل به بیروت کشته شد»
  • +149محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +147وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +136علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!