روزنامه جمهوری اسلامی: سرنخ‌های ترور اسماعیل هنیه را در بین نفوذی‌ها دنبال کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک خبرنگار آمریکائی به نام «ریچارد گولدبرگ» ۶ ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: «نیروی هوائی اسرائیل، دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد». بعد از این بود که رژیم صهیونیستی در لبنان، عراق و تهران مرتکب سه عملیات تروریستی در یک شب شد و نیرو‌های کارآمد و باتجربه‌ای را از جبهه مقاومت گرفت.

ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس که صبح دیروز در تهران صورت گرفت، در عین حال که یکی از زشت‌ترین اقدامات رژیم صهیونیستی است، جنبه‌های دیگری دارد که باید ما را به آسیب‌شناسی خودمان وادار نماید.


زشتی اقدام رژیم صهیونیستی امری کاملاً طبیعی است، زیرا این رژیم از آغاز تأسیس به صورت نامشروع به وجود آمد و در طول ۷۶ سال تا امروز تمام اقداماتش خلاف قانون بوده است. از چنین رژیم اشغالگر و کودک‌کشی که فقط یک فقره عملکردش کشتار حدود ۴۰ هزار زن و کودک و افراد غیرنظامی در ۱۰ ماه گذشته در غزه است، انتظاری غیر از اقدامات خلاف عرف بین‌المللی و عبور از خطوط قرمز قانونی نمی‌توان داشت.

برای مقابله با دیوانگی‌های رژیم صهیونیستی، اقدامات تنبیهی در عین حال که اجتناب‌ناپذیرند، بازدارندگی لازم را ندارند. آنچه مهم است و بازدارندگی دارد اینست که ما به آسیب‌شناسی خودمان بپردازیم و با رفع آسیب‌ها زمینه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را از بین ببریم. این توصیه را از واقعه ترور شهید فخری‌زاده مطرح کردیم، در ترور‌های سرداران سپاه در زینبیه و کنسولگری ایران در دمشق تکرار کردیم، در ترور شهید خدائی در تهران بار دیگر یادآور شدیم و در مورد ترور فرماندهان حزب‌الله نیز نوشتیم و تأکید کردیم، ولی گوئی گوش شنوائی وجود ندارد.

اصلی‌ترین آسیب، وجود عوامل نفوذی در داخل خودمان است. اینکه رژیم صهیونیستی می‌تواند موشک خود را از پنجره اطاق خواب اسماعیل هنیه در نقطه کاملاً حفاظت شده‌ای در تهران عبور بدهد و او را به شهادت برساند، هیچ مفهومی غیر از این ندارد که این رژیم جنایتکار در داخل خودمان عوامل نفوذی دارد. ما برای مصون ماندن از ترور‌ها باید اولاً قدرت رهگیری خودمان در برابر پرنده‌های دشمن را تقویت کنیم و ثانیاً اقدام به یک پاکسازی ریشه‌ای در مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی خودمان نمائیم.

یک خبرنگار آمریکائی به نام «ریچارد گولدبرگ» ۶ ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: «نیروی هوائی اسرائیل، دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد». بعد از این بود که رژیم صهیونیستی در لبنان، عراق و تهران مرتکب سه عملیات تروریستی در یک شب شد و نیرو‌های کارآمد و باتجربه‌ای را از جبهه مقاومت گرفت. تمام محکوم کردن‌ها و سرزنش‌هائی که متوجه رژیم صهیونیستی می‌کنیم کاملاً درست و لازمند، ولی لازم‌تر از این کار، پاکسازی داخلی خودمان از عوامل نفوذی این رژیم است.

اگر می‌خواهیم جبهه مقاومت بتواند با کارائی بالا با رژیم صهیونیستی مقابله کند و در این نبرد تاریخی و تاریخ‌ساز پیروز میدان باشد، قبل از هر چیز باید از عوامل نفوذی دشمن پاکسازی شود. فرماندهان، مدیران و نیرو‌های کارآمد این جبهه آسان به دست نیامده‌اند که ما به آسانی آن‌ها را در لبنان و سوریه و عراق و ایران به این آسانی از دست می‌دهیم و به جای جلوگیری از ترور آن‌ها فقط سخن از انتقام می‌گوئیم.

از انتقام گرفتن مهم‌تر، بستن راه‌های نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسائی و مجازات عناصر وابسته است که از آن غفلت می‌کنیم، همان «ایلی‌کوهن‌ِ»‌های وطنی که با فریبکاری تا بالاترین سطوح نفوذ می‌کنند و عوامل اصلی ترور‌ها هستند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.