وزیر خارجه اسرائیل: خرابکاری در راه‌آهن فرانسه با هدایت عوامل ایران و بنیادگرایی اسلامی اجرا شد

یسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائیل در حساب ایکس خود نوشت خرابکاری در راه‌آهن فرانسه «با هدایت یا نفوذ عوامل محور شر ایران و بنیادگرایی اسلامی» طراحی و اجرا شد.

او پیش از این و در آستانه افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس در روز جمعه پنج مرداد (۲۶ ژوییه)، یادداشتی دیپلماتیک خطاب به استفان سژورنه، وزیر امور خارجه فرانسه منتشر کرد.


کاتز روز پنج‌شنبه چهارم مرداد به همتای فرانسوی خود درباره «تهدید احتمالی عوامل جمهوری اسلامی و سایر گروه‌های تروریستی» خبر داد و گفت این گروه‌ها قصد دارند ورزشکاران و گردشگران اسرائیلی را در جریان بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس هدف قرار دهند.

در این یادداشت آمده است: «ما اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهند عوامل جمهوری اسلامی و گروه‌های تروریستی دیگر قصد دارند تیم ورزشکاران و گردشگران اسرائیلی را هدف قرار دهند.»

ساعاتی قبل، نخست‌وزیر فرانسه این حمله را که هم‌زمان با آغاز بازی‌های المپیک رخ داد «خرابکارانه، زمینه‌سازی شده و هماهنگ» خوانده بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
کودک‌کشی هم در فلسطین با هدایت شماو بنیادگرایی صهیونیستی اجرا می‌شود.
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران
حالا اینقدر قضیه رو لوسش کنین و هر کس هم گوزن بندازین گردن جمهوری اسلامی که فردا اگه این ملاهای مفعول کاری هم کردن کسی باور نکنه، یه طرف ملای بیشرف که ایران رو نابود کردن یه طرف هم اسرائیل که خدای مظلوم نمایی و آویزون شدن از چیز میزای آمریکا و قمپز درکردن و تهش هم که دیدیم! ۹ روزه میخواست حمتس رو جمع کنه شده ۹ ماه !
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
کار باکو - استانبول است، بخاطر اسلحه ی فرانسوی به ارمنستان، می خواهند گناه آنرا به گردن دیگران بیاندازن، خواهید دید!!
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
۵۱
ساتراپ11 - تهران، ایران
معلومه که ایشان در بچگی در کلاس درس ، هر کس بادی در میداد،، می انداختن گرد ایشون 😄،،،این حرفا متأسفانه نشانه به آخر خط رسیدن هست،،،🥲
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
۴۷
فرهاد۱۹۷۷ - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
من از جهود جماعت غیر از دروغ و تزویر چیز دیگری نشنیده‌ام. یک مشت درغ‌گو و دزد مادرزاد.
جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.