دانیال کاظمی‌نژاد به اتهام قتل یک بسیجی، در کرمانشاه اعدام شد

ایران وایر: حکم اعدام «دانیال کاظمی‌نژاد»، به اتهام «قتل عمد» یک «بسیجی»، بامداد روز یکشنبه ۳۱ تیرماه بدون اطلاع قبلی و حق ملاقات آخر با خانواده‌اش در زندان «دیزل آباد» کرمانشاه به اجرا درآمد.

به گزارش رسانه حقوق بشری «هه‌نگاو»، این زندانی کرد پیش از این به اتهام قتل یک عضو سپاه پاسداران به نام «سجاد امیری» در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در مرز قطور استان آذربایجان‌ غربی بازداشت  و پس از مدتی در دادگاه انقلاب کرمانشاه به اعدام محکوم شده بود.


رسانه‌های نزدیک به سپاه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اعلام کردند «سجاد امیری» عضو کشته شده سپاه پاسداران که پیش از این به سوریه نیز رفته بود، در یک ماموریت امنیتی در کرمانشاه کشته شده است. نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی از او به عنوان «شهید مدافع امنیت» نام بردند.

بر اساس این گزارش با فشار نهادهای امنیتی مراسم خاکسپاری «دانیال کاظمی‌نژاد» عصر روز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ در روستای زادگاهش برگزار شد.

رسانه‌ حقوق بشری هه‌نگاو پیش از این اعلام کرده بود نیروهای سپاه سال گذشته به روستای «لُر» شاباد که «دانیال کاظمی‌نژاد» زندانی اعدام شده، اهل آنجا بود، هجوم بردند و پس از درگیری مسحانه‌ نزدیک به ۱۶۰ شهروند این روستا را احضار و بازداشت کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

بسیجی جا** رو فرستاده بهشت ، چرا باید اعدام بشه !؟ روحت شاد مرد . تو از تبار بابک خرمدین و مازیاری و اون بسیجی لعنتی از تبار اهریمنان !
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

انتقام خون یکایک فرزندان برومند سرزمین مان را از شما اشغالگران پلید خواهیم گرفت. این خط و این هم نشان...
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

درود بر او که برای آزادی و افتخار میهن ترس و خودخواهی را کنار گذاشت و بر علیه موجودات پست و پلیدی مانند بسیجی و سپاهی بپا خواست. روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

دوستان عزیز، از این به بعد از کلمه حرام منه‌ای استفاده کنیم.
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

شخصاً با اصل خشونت و قتل در هر موردی مخالفم ولی مرگ با شرافت در راه وطن و هم میهن خیلی غیرت و ازجانگذشتگی احتیاج داره ، روحش شاد و راهش پر ره رو باد
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران

خب حرام که یک کلمه اسلامیه , حرام و حلال در اسلام وجود داره چه فرقی میکنه برای ما ؟ بهتر نیست بگیم خام عنی ؟ این بیشتر بهش میاد
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
همون مفعول منصوری از سرش هم زیاده 😀
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
باید تک تک مجسمه های این جوانان رو که بسیجی کشتن رو ساخت و اسمشون توی کتابهای درسی بیاد. بسیجی یک لجن دون مایه انگل بیش نیست
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.