ویدیویی از زنجیرزنی دختران جوان بدون حجاب اجباری در دسته‌های عزاداری کرج


در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از حضور دختران جوان بدون حجاب اجباری در دسته‌های عزاداری و «زنجیرزنی» کرج منتشر شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

زنجیر زنی اسمش زنجیر زنیه بهتره الکی خود فریبی نکینم که آره امت همیشه در صحنه بیدار شدن. تمام.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

با حجاب یا بدونه حجاب هنوز هم برای امامان بی خاصیت و جنایتکار عربی عزاداری می کنند در حالیکه هزاران هزار جوان ایرانی که برای آزادی همین مردم و رهایی از این دین فاسد و پلید به خیابان‌ها آمدند و جان دادند فراموش می شوند.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
۵۵
سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

. تاریخ 1400 ساله اسلام نشان داده است که هرگز حجاب اختیاری را به رسمیت نمی شناسد. اگر هم دوره ای آن را قبول کرده است به دلیل ضعف و سستی حکومت بوده است. این دختران خوش خیال به فکر اسیدپاشی ها و قتل های حکومتی تحت عنوان توهین به مقدسات باشند و با این اعمال جنبش زن زندگی آزادی را به انحراف نکشند. در چارچوب نظام جمهوری اسلامی آزادی زن محال است. صادق هدایت در کتاب مازیار گفته است. این مردمی که می‌بینید یک گله گوسفند هستند که نه فکر دارند و نه جرئت تلاش، به قدری در زیر فشار فکر عرب مسموم شده‌اند که از هستی خودشان بیگانه‌اند
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

انسان را به چه فلاکت و حقارتی کشانده اند. زنجیر زنی و سینه رنی و خود کتک زنی در اسلام حرام است. اینها را آخوندها 400 سال قبل به حلق مردم به زور وارد کرده اند. هیچ کدام از امامان و پیامبران این اعمال زشت را انجام نمی داده اند.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
۴۱
Homeland - هلسینکی، فنلاند
امان از دست نسل شیک پاسارگادی😁
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
این در حالیست که همسن های این دختران بخاطر آزادی ایران در زندانها مدام مورد تجاوز قرار میگیرند، این زنجیری ست که بر گردن ایران از حکومت شاه اسماعیل صفوی ملعون با بکارگیری عمله و عکره عربستان در نجف و کربلا بوسیله ایجاد شیعه اسنی حشری انداخته شده و طبقه کم سواد و بی سواد با مشارکت دران بخاطر لقمه نانی حاضر به هر دغل کاری هستند. باید پرسید چرا اندونزی با داشتن اسلام و نفت چرا پله های ترقی را برق آسا طی کرده و مردم آن در رفاه بیشتری از ایران هستند؟
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
آنچه از امامان معصوم ع برای ما بیان شده است و بسیار هم به آن سفارش شده است اصل عزاداری و اقامه ماتم و مصیبت برای حضرت اباعبدالله الحسین ع می باشد. عزاداری در قالب زنجیرزنی از طرف هیچ امام و یا مرجع تقلیدی رد نگردیده بلکه مورد تایید نیز قرارگرفته است و همین مطلب بزرگترین مستند شرعی این نوع عزاداری است. یا امام حسین.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
نسل »چغولیسم« بهتره؟!!
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
این حرکت نه اعتقاد به مُحرم و مزخرفات مربوط به تشیُع فاسد شیعه که در حقیقت یک نافرمانی مدنی ست ! اگر قراری بر اعتقاد به مذهب و تاسوعا و عاشورا بود ، یقیناً حجابی هر چند آبکی هم همراهش بود !!
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
گرامی، این چه گفتار پریشان است که ابراز فرمودی؟! جنبش ز. ز. آ را می توانی تعریف کنی تا بتوانیم از روی تعریف شما، انحراف از آنرا بشناسیم؟! هرکس از ظن خود یک تئوری داده بیرون! و اما در مورد صادق هدایت که دچار بیماری‌های روحی روانی، بوف کور، فواید گیاهخواری، مازیار، را نوشته است، کدام مردم گله گوسفند هستند؟! این مردم چوب و تازیانه ی همان قجری را خورده اند که صادق هدایت یکی از طرفداران پرو پا قرص آنها بود، در زمان صادق، زبان فارسی داشت احیا می شد که همین صادق خان از منتقدین بزرگ فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی بود، و »عربی« را ترجیح می داد، صادق ما ایرانیان را همیشه تحقیر و توهین می کرد، و شما افکار او را لطفا ترویج نکنید
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
۴۱
منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک
این نشون میده که عاشورا برای ایرانی ها نه ربطی به اسلام و نه تاریخ عرب ها داره, بلکه عملا تبدیل به یک سنت ایرانی برای کارناوال سالیانه و تفریح عمومی شده. دم این دخترها گرم.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران
اخوند لواطکار و اشغالگر میخواد با این نمایش مسغره بگه که مثلا این دین کثیف در میان همه سطوح جامعه جا داره و چه با حجاب و چه بی حجاب. 🤮
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.