انتقاد نویسنده برجسته ایران به شباهت حکمرانی جمهوری اسلامی با کره شمالی؛ چه در خودشان دیده اند؟


خبر آنلاین: یک نویسنده ایرانی در انتقادی تند گفت: چه در خودشان دیده‌اند که اجازه حضور مردم در یک پیام‌رسان بین‌المللی را نمی‌دهند؟

رضا امیرخانی نویسنده برجسته ایران در برنامه جیوه گفت: شباهت ایران با کره شمالی این است که گروهی خیال می‌کنند با قطع ارتباط مردم ایران با جهان و تامین حداقل‌های نیاز زندگی می‌توانند بر مردم حکمرانی کنند. چه در خودشان دیده اند که Safe search گوگل را بر مردم فعال می‌کنند یا اجازه حضور مردم در یک پیام رسانی بین المللی را نمی‌دهند؟
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران
ایران با کره شمالی قابل مقایسه نیست کره شمال حجاب اجباری نیست خوردن و نوشیدن ممنوع نیست رقص و آواز ممنوع نیست. تازه کره شمالی بمب اتم هم داره اینا ندارن.
‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۶
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
چون اینها هم میخواهند مثل رهبر کره شمالی که واسه مردم خودش ادعایه خدایی میکنه با مردم رفتار کنند البته بخاطر مسائل دینی نمیتونن ادعایه خدایی کنن پس با گزینه جانشینی خدا پیش میرند و برایه رسیدن به این هدف باید از اگاهی مردم از حقوق شهروندی و ازادیهایه اجتماعی مردم در خارج از ایران تا حدی که میتونن جلو گیری کنن در نتیجه اینترنت و اخبار ازاد دشمن اصلی پایداری نظام شون محسوب میشه تا بتونن با پوشش و نام اسلام و خرافات و احادیثی که خودشون ساختن هر جنایتی رو توجیه کنن.
‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
این چیزی رود که خود ملن خواست وگرنه سابی یک بار برلی حسین پرستی اشکم زن وچش نمیزد که ب ه کربلا یا زن و بچه و خواهر و مادرش را نمیبرد کربلا کهفامزل حسی سوارشون بشن و اون صواب صیغه ببره
‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.