سرداران و فرماندهان ارشد سپاه با مسعود پزشکیان دیدار کردند

دویچه وله: به گزارش رسانه‌های داخلی ایران جمعی از سرداران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در اقدامی کم‌سابقه و در آستانه مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به دیدار او رفتند. از جزییات و محتوای گفت‌وگوها خبری منتشر نشده است.

رسانه‌های جمهوری اسلامی در خبری کوتاه نوشتند که فرماندهان ارشد سپاه به دیدار مسعود پزشکیان رفته و با حضور در دفتر ریاست جمهوری با او دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و محمد کاظمی فرمانده سازمان اطلاعات سپاه حضور داشتند.

رسانه‌های جمهوری اسلامی درباره محتوای گفتگوی این سرداران سپاه با پزشکیان جزییاتی منتشر نکرده و تنها به انتشار یک عکس دسته‌جمعی بسنده کرده‌اند.

در این دیدار فرماندهان ارشد سپاه به پزشکیان پرچم سیاهی هدیه کردند. پزشکیان در شبکه اکس (تویتر سابق) نوشته است که در دیدار با "برادران عزیزش در سپاه" این پرچم را هدیه گرفته است.

دیدار رهبران سپاه با باروسای جمهور منتخب قبلا سابقه‌ نداشته و به گفته ناظران سیاسی حاوی این پیام است که سپاه اختلافی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب جدید که "خود را اصلاح طلب معرفی کرده" ندارد.

دیدار پزشکیان با سرداران سپاه آن‌هم پیش از تحلیف ریاست جمهوری به گفته برخی ناظران دارای این پیام نیز هست که با توجه به سیاست خارجی اعلام شده از طرف پزشکیان، نوعی همسویی با کل نظام در داخل کشور نیز وجود دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند

اومدن حق حساباشون و بگیرن و گوشزد کنن که اینجا رییس ماییم حرف گوش نکنی هلی کوپترت و سقوط میکنیم
یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
۴۵
Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

گروهی بیسواد، بی وجدان، آدم کش، شکنجه گر، دزد، واپس گرا، احمق و……..
یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.