ویدیوی لحظه اشتباه جو بایدن؛ به جای معاونم هریس گفت معاونم ترامپ

بی بی سی: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، تنها ساعتی پس از آن که ولودیمیر زلنسکی را پوتین معرفی کرد در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران درباره نگرانی از سن و سال و توان ذهنی و جسمی خودش برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری در آمریکا پاسخ گفت.

او در این کنفرانس خبری که حدود یک ساعت طول کشید تلاش کرد خود را مسلط و متمرکز نشان دهد اما در همان ابتدای کنفرانس یک اشتباه دیگر کرد و در اشاره به معاون رئیس جمهوری، کامالا هریس، گفت «معاونم ترامپ را اگر مطمئن نبودم که شایسته جانشینی رئیس جمهور است از ابتدا انتخاب نمی‌کردم».

به نظر می‌رسد آقای بایدن متوجه اشتباه خود هم نشد چرا که آن را تصحیح نکرد. این در حالی بود که ساعتی قبل از کنفرانس خبری او بلافاصله بعد از این که زلنسکی را پوتین معرفی کرد به اشتباه خود پی برد و گفت « چرا گفتم پوتین. پرزیدنت زلنسکی. از بس که متمرکز بر شکست دادن پوتین هستم».

در پایان نشست خبری در واکنش به خبرنگاری که با یادآوری خطای زبانی او گفت که ترامپ از این موضوع برای تمسخر سن و حافظه او استفاده کرده است، به طعنه گفت: «(خب) به او گوش کنید.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
ابله بی حافظه، معلومه که اون رو انتخاب میکنند، پس تو خنگ رو انتخواب کنند که جواب سوال رو گذاشتن تو دهانت باز غلط بیانش کردی؟؟؟؟ زیر ۳ ثانیه بود خنگ خدا
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
ترامپ هم در پیجش و در جواب به این سوتی بایدن گفته Great Job, Joe ! انتخابات در رژیم ج ا ، یک جور باعث استهزاء و تمسخر مردم هست و در آمریکا هم اینجور ! حسابشو بکنی رژیم حاکم بر ایران دری پیتی و بر پایه دیکتاتوری مذهبی و شارلاتانیسم هست ! ولی در آمریکا ، یعنی اینقدر قحط الرجاله که کاندیداهاش همین دو نفر ، اونهم با هزار اگر و اما !!؟
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.