هلند به طرح آلمان برای قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا می‌پیوندد

یورونیوز: هلند از ابتکار آلمان برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا حمایت می‌کند.

یسرائیل کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل پس از دیدار با کاسپار ولدکامپ، وزیر امور خارجه هلند، در حاشیه اجلاس سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واشنگتن دی سی در روز چهارشنبه در توئیتی با اشاره به «لزوم ترویج تحریم‌های شدید علیه ایران» نوشت: «هلند به ابتکار عمل برای ترویج تصمیم اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد پیوست.»


کاتز همچنین در نشست ناتو در مورد فعالیت رو به رشد چین در خاورمیانه و روابط این کشور با روسیه و ایران، به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات صحبت کرد.بنا به گزارش برخی رسانه‌ها، هفته گذشته اتحادیه اروپا درخواست آلمان را برای شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد تروریستی پذیرفت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

عقربه های ساعت و عمر رژیم مفعولین داره تند تر از تند به پایان میرسه. آهای خامنه ای مفعول و هر مفعول مسئولی ولو‌ نیم ثانیه ای هم‌ گه در دستگاه وی به خدمت بودید، به پایان و سرنوشت شومی که در انتظارتان هست، سلام‌کنید. ممنون شاهزاده عزیز، این کار فقط بخاطر فعالیتها و‌دیدارهای شما و یخنرانیهای مهمتان در میان سیاسیون‌دنیا میسر شد و‌بس. پشتکاریهای بیشمار شما باعث‌شد که سپاه در لیست سازمانهای تروریستی قرار گیرد. این تازه اول کار است و‌ راه را برای بقیه فعالیتها برای آزاد ساختن ایرانی آزاد هموار تر میکند. جاوید شاه، پاینده ایران.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.