هشدار علی کریمی درباره فروش غیرقانونی املاکش در ایران:«پولتان را دور نریزید»

علی کریمی با انتشار متنی در بخش روایت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام، هشدار داد که املاکی که به نام او و فرزندانش بوده، در ایران فروخته شده است.

کریمی نوشت: «املاک من و فرزندانم به هیچ‌وجه با کسی معامله و فروخته نشده است. کسانی که این املاک را از شخص دیگری به‌عنوان مالک یا بابت هر چیز دیگری خریداری کنند عواقب خرید مال غیر، گریبانگیرشان خواهد شد. پولتان را دور نریزید.»


پیش از این، هنگامی که علی کریمی از اعتراضات مردمی در سال ۱۴۰۱ حمایت کرد، خبرگزاری‌های وابسته به حکومت از جمله فارس و همشهری ادعاهایی مبنی بر این‌که او پیش از خروج از کشور، املاک و دارایی‌هایش در ایران را فروخته یا واگذار کرده را منتشر کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

علی آقای کریمی گٌل، هر دره از ملکت را که فروخته باشند اگر اون‌دنیا هم رفتهذباشند از قبر میکشیمشان بیرون و از ذره ذره نا وجودشان در میاوریم. بر ما مردم‌ایران‌همه روشن است که شما انسانی وارسته دارای بزرگترین قلب هستی و ذره ای برای دنیا و‌مالش ارزشی قائل نیستی و‌چون ماذبهذاین موضوع آگاهیم، قلب همگی ما خانه همیشگی شما و خانواده محترم شما هست. حال اگر شما و فرزندان شما در هر نقطه از ایران ملک یا املاکی خریده باشید، آن منطقه مختخر شده. اگر هر کسی ملک یا املاکی که متعلق به شما یا فرزندان شما باشد را خریداری کرده باشد، نهدتنها آن ملک را به شما با افتخار بر میگردانیم، بلکه از هر چار طرف تا دو‌تا چهار راه کل آن املاک را به اسم شما نیزنیم تا حتی همسایگان هم‌بدانند که موضوع از چه قرار هست. در مورد شخص خریدار، اینجاذنمیشود نپشت چون سانسور میشود اما خریدار و فامیلش واقعاً در آندزمان پشیمان خواهند شد و‌پشیمانی برایشان هیچ‌سود‌ی نخواهد‌ داشت، شما عزیز تا همینجا اکتفا کنید، حرف ما مردم حرفی است که از دهانمان در میاید نه مثل عمام آفتادبه بدست و خامنه ای مفعول که از تهشان در بیاید. پاینده باشید. جاوید شا
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
۴۵
Humpy - سیدنی، استرالیا
علی جان ۴۰ ساله امواله گنده تر از تو رو خوردن و بردن هیچی هم هیچ کاری نکرده یا نتونسته بکنه ! کلا این حکومت با دزدی و آدم کشی سره کار اومده, تا روزه آخرشونم همین کارو ادامه میدن , اون خدایم که میاد انتقام میگیره ماله تو کتاباس
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.