ناو ایرانی سهند چگونه در بندرعباس غرق شد

بی بی سی: به گزارش رسانه‌های ایران ناو ایرانی سهند که بتازگی در بندرعباس واژگون و از آب بیرون کشیده شده بود دوباره غرق شده.
 
نیروی دریایی ارتش ایران دو روز پیش اعلام کرد که سهند در اسکله در دست تعمیر بود و بر اثر نفوذ آب به مخازن، تعادلش را از دست داد، اما به خاطر عمق کم دریا، به سرعت در حال بازگشت به تعادل است.
 
حالا بر اساس گزارش‌ها، کابلی که آن را نگه داشته بود پاره شده و این کشتی جنگی دوباره به زیر آب رفته.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
من از واقعیت خبر ندارم . ولی جمهوری نکبت اسلامی در تمام موارد اجتماعی فرهنگی اقتصادی نظامی ....مثل سگ دروغ می‌گوید . در آینده واقعیت مشخص خواهد شد .
‌چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
این چه ناوشکنی بود که با آب شکست ؟ زمان شاه لباس ارتش قابل احترام بود و حرمت و ابهتی داشت وکسی حق استفاده آنرا بجز در تئاتر و سینما نداشت . حال یک بازجو جنایکار با لباس ارتشی خبرنگاری میکند ، چرا با آخوند مصاحبه میکنی لباس آخوندی نمی پوشی ؟
‌چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
دوست گرامی ، سگ با وفادار ترین مخلوق استخوانش را قایم میکند ولی دزدی نمیکند و دروغ نمیگوید . اگر اشتباهی در زمان کودکی انجام داد با یاداوری و صحبت دوباره آنرا تکرار نمیکند. او خود را صاحبخانه و همه را از یک خانواده می داند . امثال آخوندک ..... و هر آخوند دیگر قابل مقایسه با این حیوان راستگو و درستکار نیستند
‌چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.