وقتی ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری سابق نام ساز را نمیداند: چی‌چی ‌درام میزنی؟

ویدیویی از عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت سیزدهم جمهوری اسلامی در حین سفری به شیراز منتشر شده است که در آن مشغول صحبت با یک نوازنده خیابانی هنگ درام می‌شود.

آقای ضرغامی از نوازنده اسم سازش را می‌پرسد که بعد از شنیدن اسم هنگ‌درام با تعجب می‌گوید: «چی‌چی درام؟»


وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در این ویدیو از نوازنده ساز هنگ درام درخواست نواختن «یک ملودی ایرانی» می‌کند و نوازنده آهنگ «سلطان قلب‌ها» را برای او و همراهانش اجرا می‌کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
مشت نمونه خرواره ! این اُزگل خان خیر سرش وزیر فرهنگ بوده و نام ساز و مطمئناً چیزی نه از هنر و نه از فرهنگ سر در نمیاره ، فقط بخاطر سرسپردگی و بیضه مالیش بوده که از طویله ورش داشتن آوردن و وزیرش کردند ! حالا حساب جاهای دیگه که حالش معلومه ! از اون ابرام ذغالی که شش کلاس زورکی سواد داشت و کردنش رئیس جمهور یا همین مسئولین نیروی دریایی که از شیره کش خونه آوردنشون در نیروی دریایی بکار گماردنشون که طی پنج سال ، چهار پنج تا ناو و ناوچه رو با دست خودشون و با استفاده از تکنولوژی اسلامی ( خریت ) غرق کردن و تعداد زیادی رو هم به کشتن دادند !
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
۳۹
MrJason - جابلسا، انگلستان

قشنگ انگار رییس مافیا با باندش میخوان یه بدبختی رو سرکار بذارن و بعدا پشت سرش بخندن
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
یکی‌ از مشکلات اصلی‌ شرق -و منجمله ایران- در این هست، که از چیزی که باید انتقاد شود، انتقاد نمی‌شود، - و اما از چیزی که اصلا نیز به انتقاد ندارد، انتقاد می‌گردد. - این ساز موسیقی‌ گوش‌نواز، در طی‌ ۵-۶ سال اخیر، در جهان به‌طور گسترده مطرح شده، که اینجا در خارکف نیز، کمی‌ قبل از کرونا، در یکی‌ از تفرجگاه‌های داخل شهر، من روزی دیدم که خانم محترمی این ساز را می‌نوازد، - بنده نیز در حد مالی‌ خودم، مبلغی را در ظرفی‌ که کنار سازشان بود، تقدیم‌شان کردم. - حال صحبت این‌که، بنده تا همین الان، نام این ساز و کشور زادگاه آن‌را نمی‌دانستم، چراکه این ساز -در سطح جهانی‌ و نواختن آن در کشورهای گوناگون-، یک ساز موسیقی‌ نوظهور -در سطح همگانی جهانی‌- به‌شمار می‌آید. - با آرزوی موفقیت برای این جوان هنرمند و موزیسین شیرازی ~ امید آن‌که ایشان با حمایت مسئولین، ارکستر خویش و همچنین آموزشگاه موسیقی‌ خود را تشکیل دهد ~
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.