خواننده ترکیه‌ای به پزشکیان: اگر زندگی زنان ایرانی را بهتر کنی، در ایران کنسرت رایگان خواهم داد

ایندیپندنت فارسی: ماهسون قرمزی‌گل، خواننده و کارگردان سرشناس اهل ترکیه با انتشار متنی در روایتگر اینستاگرام خود به زبان فارسی از مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری جمهوری اسلامی خواست تا اصلاحاتی را انجام دهد که زندگی زنان ایرانی را بهبود ببخشد.

ماهسون نوشت: «من به آقای رئیس جمهور مسعود پزشکیان تبریک می‌گویم. بزرگ‌ترین درخواست من از شما انجام اصلاحاتی است که زندگی زنان ایرانی را بهبود بخشد و از آنها در برابر خشونت محافظت کند.


من صمیمانه از شما درخواست می‌کنم که اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که زنان ما زندگی آرام‌تر و شادتر و عاری از ظلم و خشونت دارند.» این خواننده افزود: «اگر این اصلاحات را اجرا کنید به شما قول می‌دهم. در بزرگ‌ترین ورزشگاه ایران کنسرت رایگان خواهم داد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
دیارکو - قره تپه، آذربایجان

کاش میشد کنسرت بدی اما کارداشیم اولماز . چونکه ایران حکومتلر ابدا موافقت ورمدی
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
۴۷
maradona - براتیسلاوا، اسلوواکی
لیست پزشکانی که در طول تاریخ به ریاست جمهوری رسیدند:. 1:هیپوکراتیس(بقراط ): سال ۴۶۰ نا ۴۷۰ قبل از میلاد رییس جمهور یونان بود صاحب سوگند نامه معروف. ۲:سون یات سن:ربیس جمهور چین سال ۱۹۱۹ کشته شده توسط کمونیست ها. ۳:مهاتیر محمد:رییس جمهور مالزی متخصص اطفال. ۴:سالوادور آلنده:رییس جمهور سوسیالیست شیلی. مجبور به خود کشی توسط فاشیست های طرفدار آمریکا(پینوشه) متخصص زنان و نازایی. ۵:سالی بریشا:رییس جمهور آلبانی. دندانپزشک. ۶: مشهورترین پزشکی که فقط به اندازه ۲ ماه رییس جمهور آرژانتین شد. ارنستو چگوارا. چریک کمونیست آرژانتینی پزشک متخصص پوست و مو توسط دو سرباز بولیویایی. طرفدار آمریکا اسیر شد. و در حالیکه شلوارش را خیس کرده بود و دائما درخواست سیگار برگ می کرد اعدام شد. ۷:آرنولفو آریال:رییس جمهور پاناما . ۸:بشار اسد:رییس جمهور سوریه چشم پزشک(۱۴ سال است به خاطر خطرات احتمالی در یک‌جای ثابت زندگی نمی کند). ۹:رادوان کاراجیچ: رییس جمهور صربستان متخصص اعصاب و روان متهم به نسل کشی مسلمانان در دادگاه جنگی. ۱۰:جوسلینو کوبیچک:رییس جمهور برزیل متخصص پوست. ۱۱:آگوستینو. نتو:رییس جمهور آنگولا
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۳
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان
ترکیه کشوری که زن کشی توسط شوهر و اقوام رتبه اول تو دنیا داره، جایی که زنها هر روز توسط شوهرها کشته میشن بر اساس آمارهای سازمان ملل داره در مورد زن های ایرانی حرف میزنه 🤣برو اول کشور خودتو درست کن بعد بیا واسه ماها سخنرانی و نطر بده ابله
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
چقدر ساده و بی اطلاع هستند اینها که نمیدانند در ایران رئیس جمهور به معنای واقعی هیچ کاره و بی اختیار و غلام حلقه بگوش خامنه ای و مافیای سپاه است،علاوه بر اینکه در حکومت طالبانی شیعه،اصولا کنسرت و خواندن زنان محال و ممنوع است.
‌سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.