مسعود پزشکیان: «اگر رهبر نبود، اسم من به این راحتی از صندوق‌ در نمی‌آمد»

بی بی سی: مسعود پزشکیان، که پس از انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور ایران در آرامگاه آیت‌الله خمینی سخنرانی می‌کرد گفت: «اول باید از رهبر تشکر کنیم چون اگر نبود، تصور نمی‌کنم اسم من از این صندوق ها بیرون می‌آمد.»

او با اشاره به صحبت‌هایش در طول تبلیغات ریاست جمهوری گفت: هیچ وعده‌ای نداده است که نتواند آن را عملی کند»


آقای پزشکیان خطاب به طرفداران سعید جلیلی، رقیب انتخاباتیش، گفت:« اینک رقابت تمام شده و زمان رفاقت فرا رسیده است بیایید تا دست به دست هم، میهن خویش را کنیم آباد»

او در انتهای صحبت‌هایش، بیانیه‌اش را کنار گذاشت و به طرفدارانش گفت: «این‌ نوشته ها را می‌دهم تا در رسانه‌ها بخوانید چون فکر می‌کنم حوصله شما سر می‌رود»

آقای پزشکیان در چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

اینطور که این بی شرف می‌ گوید پس او دست نشانده رهبر منفور شیعیان است و نه نماینده مردم. البته ایرانیان بغیر از این هم انتظار نداشتند.
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
۶۸
sabbas - لندن، انگلستان

خودبیشرمش اعتراف می کنه که پارتی بازی شده و اسمش در اومده!!! جمهوری فاسد و تروریست اسلامی از این بهتر نمیشه. دکتری که حتی اراده نداره ریش و پشم خودش رو بزنه میخوای کشورت را اصلاح کنه؟؟؟؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
۵۵
سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

. این پزشکیان در خایه مالی در مقایسه با رئیس جمهور های پیشین رکورد زد /. هر وعده که دادند به ما باد هوا بود/. هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود/. چوپانی این گله به گرگان بسپردند/. این شیوه و این قاعده‌ها رسم کجا بود؟/. رندان به چپاول سر این سفره نشستند/. اینها همه از غفلت و بی‌حالی ما بود/. خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند/. هر چیز در این خانه بی‌برگ و نوا بود/. گفتند چنینیم و چنانیم؛ دریغا/. این‌ها همه لالایی خواباندن ما بود/. ای‌کاش درِ دیزیِ ما بازنمی‌ماند/. یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود.
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

منظورت انتخاب شده آن پیر خرفت بودی ؟ الان وقت شادی و سخنرانی هات هست . چند روز دیگه ماهیت و آن روی کاذب و دروغگویی بر ملا میشود . در نظام دیکتاوری هیچ قولی عملی نخواهد نبوده
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

کسی که با رانتخواری و پاچه لیسی مردک گرفته باشه، قطعاً لحن گفتارش از این بهتر هم نمیشه. خوب، مشخصه اونهایی که رأی دانن لیاقتشان را با انتخواب این کوساله نشان دادند
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

بدبخت مردمی که امیدش این ماله کش بیضه سید علی باشد
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

اونوقت بگین این... نیست! بابا بذار ٢٤ ساعت بگذره بعد گند بزن و لو بده
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
هنوز از راه نرسیده ، بیضه مفعول رو انداخت گوشه لُپِش ! با این حساب پایان نمایشی به طراحی و کارگردانی مفعول پفیوز ، آهان سناریست از قلم افتاد ، اونم با رهبر جاک* !
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
بابا این حرف پزشکیان از هزار تا فحش بدتره که. با زبون بی زبونی میگه خامنه ای همه کارست، دخالت اون نباشه هیچ کس کاری نمیتونه بکنه. یکی نیست بگه احمق خودت که داری میگی خامنه ای همه کاره است پس تو اومدی چه غلطی بکنی؟ یعنی با قبول اینکه تدارکاتچی هستی اومدی میدون؟
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان
به نطرم پزشکیان هم دچار سرنوشت احمدی نژاد میشه. اینم معلومه حرفی برای گفتن نداره از خامنه ای مایه میگذاره. اینم مثل اون با حماقت هاش تف سر بالا میشه. رئیسی رو سه سال نشده کوبیدنش به کوه اینو یک سال نشده میندازنش تو دریا. خامنه ای پیر شده دیگه حوصله نداره منتظر بشه دوره ریاست کسی سر بیاد کسی موی دماغ بشه میکوبش دیوار
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
۶۱
یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا
اگر رهبر نبود زندگی من هم تار و تیره بود.
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
پیش از هر چیز باید خوشحال شد که نگفتی »اگر مردم نبودند اسم من از صندوق در نمی آمد«. پس افتخار به چی داری؟! دوم اینکه اسم را معمولا »مردم به صندوق می اندازند«، نه اینکه »در بیاورند«!!!، به گمانم این اصلاح طلبان بودند که سرت را به زور توی صندوق کردند، ولی برای بیرون آوردنت نیاز به سزارین داشتی!!
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
مرتیکه احمق و بیشعور این حرف تو نشان دهنده بینهایت درجه تقلب و باند بازی و نوکر و غلام حلقه بگوش بودن توست.اشخاص بسیار عادی از روز اول میدانستند که تو کثافت جیرخوار و خونه زاد خامنه هستی ,با تری هم که زدی تمام شکها تبدیل به یقین شد.با همین فرمون برو جلو خبیث
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
مردک احمق بیشعور با این تری که زدی شکی برای آن دسته از احمقتر از تو باقی نگذاشت که تا چه بینهایت تقلب در این خیمه شب بازی بوده. تو علاوه براینکه نوکر حلقه بگوش خامنه هستی,بینهایت احمق و کودن هم هستی و دقیقا بدرد همین پست میخوری؛خاکبر سرت
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.