ادعای مهدی طائب درباره دست داشتن یهودیان در مرگ امیرکبیر

خبر آنلاین: طائب گفت: در تاریخ معاصر داریم که امیرکبیر مدرسه دارالفنون را تأسیس کرد تا با توجه به غنایی که در عرصه علوم انسانی و مکتب داشتیم در فنون هم سرآمد شویم و قدرت به ایران بازگردد، اما یهودیان با توطئه‌ای امیر کبیر را شهید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی طائب در بخشی از سخنان خود در افتتاحیه دوره جریان شناسی فرق و ادیان که با حضور طلاب منتخب برگزار شد، به اهتمام یهودیان برای ایجاد وحدت در میان خودشان اشاره کرد و گفت: یهودیان برای اینکه در میان کشورهای دنیا یک اتحادی حول تفکر خودشان ایجاد کنند، تشکیلات فراماسونری را درست کردند و فری ماسونری یعنی معمار آزاد، یعنی مدیری که از تفکر منطقه ای و ملی آزاد است و تفکر یهودی خود را اجرا می کند، که این فراماسون ها در کشور های مختلف و از جمله کشور ما نیز وجود دارند و اهداف یهودیان را دنبال می کنند.


بنابر روایت خبرگزاری رسا، وی ادامه داد: در تاریخ معاصر داریم که امیرکبیر مدرسه دارالفنون را تأسیس کرد تا با توجه به غنایی که در عرصه علوم انسانی و مکتب داشتیم در فنون هم سرآمد شویم و قدرت به ایران بازگردد اما یهودیان با توطئه‌ای امیرکبیر را شهید و از این کار جلوگیری کردند اما مدرسه دارالفنون را تعطیل نکردند و بجای آموزش فنون به وارد کردن علوم انسانی غربی به کشور از طریق دارالفنون مبادرت ورزیدند که باعث تربیت مسئولانی غربگرا و همسوی با خودشان شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
این پفیوز با این اظهار نظر مسخره اش مثلاً داره رد گم میکنه که کسی متوجه عامل خارجی بودنش نشه ! چون خودش صهیونیست و عامل موساده ، واسه همین ، چون مشکوک بود از اطلاعات سپاه گذاشتنش کنار ! زمان ریاست این کفتار بر اطلاعات سپاه بود که فخریزاده رو بدرک واصلش کردند !
‌سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
کثافت اینقدر شرور و evil هست قیافه اش مسخ شده شبیه ماسکهای ترسناک هالووین، بعد این به فکر لولو خورخوره درست کردن از یهودیان هست انگار الان هنوز دهه ۶۰ باشه هر زری خواستند بزنند و مردم باور کنند.
‌سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.