تبلیغ کامیونی انتخابات در تهران: رای ندی امنیتت رو هم از دست میدی

 تبلیغ کامیونی انتخابات در تهران: رای ندی امنیتت رو هم از دست میدی.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

یه کامیون هم باید پشت این کامیون مزدوران پست فطرت راه میوفتاد و تبلیغی به این مضمون که ، نه اینکه حالا پس از چهل و پنج سال رأی دادن امنیت داریم !؟ رأی ما فقط خیانت به خودمون و مستبدتر و خونریزتر و غارتگرتر و این رژیم ضد ایران و ایرانیست !!
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

تف به رو ت کامیونی : . ایرانی به خودت اتکا کن به خودت هیچ وقت شک! نکن، هیچ موقع هم به خارجی اتکا نکن!، نوکران خارجی را هم فقط تف کن به رو شون. همین
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
۵۵
سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

. اگر که جنتی آخوند محبوب/. که عزرائیل او را کرده منسوب/. بپوشد دامن کوتاه و زرکوب/. بنوشد پیش چشمانم که مشروب/. دگر ای شیخ و ملا رای بی رای//. اگر هم وعده آنجوری دهندم/. بهشت عنبرین زوری دهندم/. پس از مرگم دو صد حوری دهندم/. شراب سرخ در قوری دهندم/. دگر ای شیخ و ملا رای بی رای//. اگر در خبرگان پایین و بالا/. تماما خا. مال بیت آقا/. بجنبانند هی پایین خود را/. دهندم بر لب ساحل که ویلا/. دگر ای شیخ و ملا رای بی رای//. رئیس جمهور تنها دسته بیله/. سراسر مجلس اصطبل و طویله/. به روز و شب همه در فکر حیله/. وگر عریان برقصد هم جمیله/. دگر ای شیخ و ملا رای بی رای//. جناح خوب و بد ایران نداریم/. بد و بدتر به هیچ عنوان نداریم/. به روی سفره هامان نان نداریم/. به جز تخمی که در تنبان نداریم/. دگر ای شیخ و ملا رای بی رای.
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد
۴۵ سال با اتکا به دینو مذهب دروغینتون خوب به ملت ایرات نشان دادید که امنیت، آزادی و رفاه و اقتصاد و ابر قدرت منطقه بودن چیست، چیزی بجز جنایت، دروغ، دزدی ، فساد و لواط کاری ازشما ندیدیم ودرنتیجه خوب ر.دید به همه چیز پس برید دیگه گورتونو گم کنید، ح.زاده های اسلامیست تازیزیزاده و تروریست.
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
من تا حالا نمیدونستم امنیت داریم تا این بنر را دیدم. ولی بازم رای بی رای
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.