سفر هنرپیشه پورن مدافع فلسطین به تهران

سایت انصاف نیوز نوشت: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسی از ویتنی رایت مدعی شدند که او به ایران سفر کرده‌است. تا این لحظه مسئولان دولتی واکنشی نسبت به این خبر نداشته‌اند.
ویتنی رایت در ایران است؟


ویتنی رایت که بنا بر ادبیات رسانه‌های رسمی ایران  از او با عنوان “بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی” یاد می‌شود اخیرا به مصر سفر کرده‌است.

در صفحه‌ی اینستاگرام او عکسهایی از سفرش به لبنان و مصر دیده می‌شود.

ویتنی رایت چندی قبل هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذا و دیدنی‌های تهران را به او معرفی کنند.خانم رایت از مدافعان فلسطین است و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار “فلسطین را آزاد کنید” را نوشته‌است. سال گذشته نیز او تصویری از قاسم سلیمانی را استوری کرده بود.وی در صفحه خود مطلبی  هم علیه مسیح علینژاد استوری کرده است
ماجرا از اینجا شروع شد که  ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری از خودش در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس پوشش و ظاهر شبیه شهروندان و بازدیدکنندگان موزه‌های کشور را دارد.
 
حضور او، اما به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده و خیلی‌ها معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد، چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، خصوصا که این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است در راستای دعوت چهره‌ها و سلبریتی‌های خارجی به ایران این اتفاق رخ داده باشد.
 
با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضوز ویتنی رایت در تهران، داده نشده است.  
 
 استوری ستاره پسیانی درمورد سفر ویتنی رایت به ایران:
ویتنی رایت در سپتامبر ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.
 
در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.
ویتنی رایت از سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر پورن و از سال ۲۰۱۹ به عنوان کارگردان پورن مشغول به کار است.
در نوامبر ۲۰۲۲، پایگاه اینترنتی فیلم بزرگسالان (IAFD) مشارکت او را در مجموع ۷۶۳ فیلم به عنوان بازیگر و ۵۸ فیلم به عنوان کارگردان ثبت کرد. او شخصاً در رده بازیگران جدید در جوایز XRCO ۲۰۱۸ مورد تقدیر قرار گرفت. او برنده بهترین صحنه سکس گروهی و بهترین صحنه سکس قرنطینه دوران کرونا در جوایز AVN ۲۰۲۱ شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

احتمالاً برای اقامه نماز جماعت در مصلی تهران وارد ایران شده! پیش از انتخابات چنین ترفند هایی واجب شرعی میباشد. البته از سایر مقاصدش میتوان تعلیم دادن خواهران زینب را نیز لیست کرد.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴
۴۶
فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

البته باور کنید مقامات فقط به چشم خواهری بهش نگاه میکنن. اگه شوهر خواهرش رو اورده بود طرف در خطر بود.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳
۴۲
universe123 - لندن، انگلستان

هدیه بایدن پیر خرفت واسه همکاران کندیده اش در ایران. آومده یه حالی به ملاهای مدفوع زاده بده تا یه نفسی تازه کنند تا بهتر به اعدام و تجاوز و ترور ادامه بدن. و دیگه از این غلط ها نکنند و دو سه نفر امریکایی بکشند.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

یه آیت الله آب توبه ریخته سرش و طرف هم توبه کرده که فعلاً پورت رو تا زمانیکه در ایران هست بذاره کنار و یه دور کامل صیغه ، برادران ارزشی از عمامه بسر و سپاهی و امنیتی و خلاصه همه مزدوران مفعول بشه و یه پول قلمبه هم بگیره و بره تا سفر بعدی !!
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۴
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
هر چه.... هست ، هوادار ج.ا میباشد .
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۷
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

هر انسانی بنا بر قوانین بین‌المللی در انتخاب شغل خود آزاد است تا جاییکه به جامعه اطراف خود صدمه نزند. اما حتی اگر سخیف ترین شغلها را انتخاب کنیم منظور این نیست که پا بر اصول اولیه انسانی بگذاریم. جمهوری باجناق بازها و هزارپدران همواره اشخاصی از جنس خودشان را دعوت به همیاری و همکاری میکنند. ننگ بر ما با این سکوتمان، ننگ بر ما که نامشان ایرانیست اما کردار رفتار و گفتار مان ... (قشر خاک بر سری)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۶
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

چه اشکالی داره؟ تمام دین اسلام از اول تا آخر پورن است و صد برابر بدتر از پورن مانند آزار جنسی .....و خوابیدن با زن پسر خوانده خودت و تجاوز به زنان اسیر حتی آنها که شوهر دارند دیگه زیاد کشش ندید اسلامه دیگه.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۸
۴۶
keyanrad - منچستر، انگلستان

ایشون برای آموزش پرستوهای ولایی مثل الهام چرخنده یا خانوم بیکاز رفته ایران، ایشون در آموزش چیز خوری به پرستوهای ولایی صاحب سبک هستن
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۳
۶۲
lehrte - هانوفر، آلمان

از نظر مسئولین دزد چون از فلسطین دفاع کرده هر چقدرم فیلماش غیر اخلاقی باشه اخلاقیه خدا کنه مسئولان عقلشون نرسه اگه اینوبذارن پای صندوق رای از هشتاد میلیون صد میلیون رای میدن
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
۴۳
ولش کن - تهران، ایران
این روزها اگر شنیدی الکسی هم رفته ایران جای تعجب نیست از این رژیم دجال و فاسد هر چی بر میاد این هم پیش خودش فکر کرده سر راه یه سر مرقد میره
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

البته ایشان بهمراه شوهرهایشان برای طی دوره تخصصی «باجناق در فیضیه cuckold in Feyziyeh» و بدعوت بنیاد ثقفی به ایران مسافرت فرموده اند.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۶۸
sabbas - لندن، انگلستان

رفته خمس و زکات درامدش را بده دیگه.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
این خانم به ایران رفته مدتی صیغه فرمانده سپاه پاسداران نظام اخوندی بشه.
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.