خودداری مسافران هواپیما در فرودگاه چابهار، از گرفتن شاخه‌های گل دهه فجر

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد مسافران په هنگام خروج از هواپیما با گل از آنها استقبال می‌شود از دریافت گل‌ها خودداری می‌کنند. ویدیو با این توضیح منتشر شده که این گل‌ها به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۳۵۷، که «دهه فجر» خوانده می‌شود، در فرودگاه چابهار هدیه می‌شده است.

در پس زمینه ویدیو صدای اجرای زنده موزیکی که معمولا به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی نواخته می‌شود به گوش می‌رسد. گل دادن به مسافران و کادر پرواز در شهرهای مختلف از جمله برنامه‌های دهه فجر در سال‌های اخیر بوده است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

مثل این میمونه که کسی رو سیر تا میخوره کتکش بزنی بعد دستت رو بزنی کمرت هرو هر به ریشش بخندی ، چهل چ پنج ساله بجز قتل و غارت و فقر و گرسنگی و فحشا هیچ ثمری نداشتند حالا به مردم گل میدند و میگن خوب خرهائی هستید.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

نفرت مردم از جمهوری نکبت اسلامی حد و مرز ندارد .
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
۵۸
فرازمینی - گلاسگو، انگلستان

نفرتی که ملت از آخوند و رژیم مستبد اسلامی دارند چنان عمیق و گسترده ست که اگه روزی حکومت ساقط شد فقط خدا میدونه که این ملت چه بلایی سر آخوندها خواهند آورد. چنان بلایی که مرغان آسمان به حالشون گریه کنند
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
۵۵
سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

با دیدن این فیلم یاد شعار تماشاگران در استادیوم افتادم:. پرچم فلسطینو بکن تو اونجات. پس این شاخه های گل را با خانه و برق و گاز مجانی را با انقلابی که شما را روی کار آورد بکنید تو ی ..... و گورتان را از این سرزمین گم کنید.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

اگرمیگفتند این هدیه گل بخاطر اینکه هواپیمای مسافران سالم به زمین نشسته،قابل توجیه بود.البته آنهم گل نه ازدست آخوند.چونکه گل پژمرده وگ...ه میشود.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اظهار فضل و بعد ناله نکن چپول. این آخوندها را چه کسی به قدرت رساند و بعد به غربِ امپریالیست پناه برد؟
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
تنت باز میخاره؟این آخوندها راهمان شاه پفیوز دیکتاتور چاق وچله کرد.برایشان حقوق از اوقاف درست کرد.گفت اگرمن نباشم اسلام به خطر می افتد.همان شاهی که ارتجاع دینی در وجودش لانه کرده بود.همان شاهی که میگفت:من نیروی عرفانی دارم امام زاده داود ابولفضل وعباس را هرشب درخواب می بینم.موقع سقوط از اسب گفت امام زاده مرا نجات داد که سرم به سنگ نخورد.حتی پدرایشان با اینکه کم سواد بود مسخره اش میکرد.میگفت:ک...شعر کم بگو.اگر شاه ترسو کمی دل وجرات داشت خمینی را تبعید نمی کرد.اوباشانی چون تو ازداشتن اسم نورالزهرا افتخار بکنید.همین حرفها را میخواستی،گرفتی حرفمو نورالزهرا؟
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اونوقت این پول گلها رو میده؟ اخوند از کارکرد ننه اش میاره؟
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
ببین دیگه شما از دین و اسلام و این حرفها زر نزنین. شاه اگر هم اینکار رو کرد از روی سیاست دین در مقابل کمونیست بود. اشتباهی که مرد این بود که نفهمید شما چپول ها و اخوندها از ناموس و پایه های ایدئولوژی اتون هم میگذرین که رژیم رو ساقط کنین. تا حالا اتحاد سرخ و سیاه به گوش سنگینت خورده؟ تو با یه اسم نورالزهرا میخوای ماله بکشی رو هرچی اُه کاری خودتونه؟ شماها هنوزه که هنوزه ..خم نکردین روسری و لچک رو از سرتون در بیارین و هنوز تو کمپ نماز جماعت میخونین، بعد دم از اسم و عباس و اینا میزنین؟؟ اشتباه شاه و ساواک فقط یک چیز بود. نزد از ریشه هرچی چپ و اسلامیست هست رو به ف..ک بده. و از یک طرف هم حق داشت. ملت تو اون زمان الاغ تر این بودن که بتونن چهره واقعی شمارو ببینن. بدو برو به نماز جماعت پشت مریم ج.. ات برس
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بر اساس قوانین کشور، اعلیحضرت موظف بودند که از دین حمایت به عمل بیاورند. اگر اقوام معدوم شما بجای ترور پاسبان سعی میکردند که نماینده صالح به مجلس بفرستند و قوانین را تغییر بدهند، امروز اینجا نبودیم. خاک بر سر الاغهایی که انقلاب کردند و بعد فراری شدند.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
شاعرمیگوید: (این مُلک فقط نام و برش قسمت ما شد---- از دور نگاهش فقط شاه و ملاتش قسمت ما شد) ___ -(ده مُلکِ خوب ولی حیف ___لات شاه الله و حزب االله و فالانژ فقط قسمت ما شد)-- (هی داد زدم بخت پدر مرده کجایی--- نشنید ولی اوباش شاهی قسمت ما شد)-- -(شاه رفت و نورالزهرا نیامد --لات بی مخ فالانژ، فقط قسمت ما شد).( لجبازی یک جانی پرویز بر سر ایران---خیر پدرش تخم بدش قسمت ما شد).----(چون ایده ش در همه جا پیشروی بود--- از پیشروی خیر شرش، مخرج هالو قسمت شان شد).
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اونهم خاک کاهو!
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
شاعر شکر میخورد با شما!
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
میرزاده عشقی در باب شماره ۸ - در هجو شیخ ممقانیای اینطور می گوید: (ای جانفدا به شیخ و شاه پاچه بگیری چون کارآگاه، امروز ماشاء الله ----- گند زدی مُلک چون شاه، شاه الله)--. (ای شیخ گر خواب دیده بودی انبیاء یا خود شنیده بودی------ ای شاه، بر خویش ر..ه بودی از فرط شادمانی)---. (ای شیخ مایه خباثت! ای شاه میوه نجاست! ---اندر ره سیاست، می‌بینمت که راهت فقط فرار است).--- (ای شیخ دم‌بریده! ای شاه پشت دریده ---- گند زدی مُلک چون مدینه)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
این لات شاه الهی پیر پوشک پوش بوگندو خودش اعتراف میکند که وظیفه شاه بود از دین حمایت بکند.یعنی وظیفه شاه بود که آخوندها را پرورش بدهد وبهشان پول بدهد.وظیفه شاه بود که ارتجاع را تبلیغ بکند وبگوهد:من نیروی عرفانی دارم وهر شب با امام داود و ابولفضل وعباس فوتبال دستی بازی میکنم.این خودکامه خودش را سایه خدا میدانست.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.