قاسمیان؛ ریاست کتابخانه مجلس: ماجرای هواپیمای اوکراینی تقاص عملیات «فیک» عین الاسد بود

خبرگزاری دانشجو نوشت:
بخشی از اظهارات حجت الاسلام قاسمیان، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است:

* بعد از ترور حاج قاسم، سردار حاجی‌زاده به کرمانشاه رفت و آماده بود که تا چند هفته با دشمن نبرد کند ولی تصمیم سایر مسئولین بر انجام ندادن و جواب ندادن بود.


* وقتی اولین اقدام شد عین الاسد، دشمن منتظر بود که حملات بعدی صورت بگیرد اما بعد از مدتی آنها فهمیدند که شما که در ازای شهادت سردار فقط عین الأسد را آن هم با اطلاع قبلی می‌زنی نتیجه این شد که طرف مقابل هیچ پاسخی نداد.

* بعد از آن، هر اتفاقی افتاد ما فقط با شعار خواستیم مسئله را حل کنیم

* فخری زاده را زدند، سید رضی را زدند، کرمان را زدند فقط گفتیم آه از غمی که تازه شود با غمی دگر؛ حال آنکه منطق قرآن اساساً این نیست. اتفاقا این منطق مانع از جنگ است.

*مسئولین منطق «مقابله» با دشمن را باید تشریح کنند.

* بنده با همه مسئولین صحبت کردم. پرسیدم شما انتقام سخت را گرفتید یا نگرفتید؟ اول همه خواستند توضیح بدهند اماگفتم گرفتید یا نگرفتید؟ آری یا خیر؟ همه گفتند: نگرفتیم. خب چرا به حرف آقا گوش نمی‌دهید؟

* اگر حاج قاسم هم قرار بود برای هلی‌برد در وسط داعش نظرسنجی کند و بگوید: آقا اجازه، آقای شورای عالی امنیت، اجازه من این کار را بکنم، آقا اجازه من آن کار را بکنم، هیچ موقع این حاج قاسم نمی‌شد.

* ما نمی‌توانیم بگوییم انتقام سختی میگیریم یا گرفته‌ایم اما مردم اطلاع ندارند. این خلاف قرآن است که ما بگوییم پاسخ سختی داده‌ایم و مردم باید از ما قبول کنند.

* کسانی که مدام برای هر اقدامی اجازه میگیرند همان «آدم‌های بپیچون» هستند. کسی که اهل اقدام باشد این‌همه معطل نمی‌کند.

 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

1400 سال عقده انتقام بدل این آخوندهای شیعه مانده بود و تبدیل به غده‌ای چرکین شده بود، تا انقلاب شد. این غده چرکین با انقلاب سر باز کرد و تمام آن چرک بر ایران و جهان پاشید. این انگلهای اجتماع، با این تنفر خویش، میخواهند انتقام امامان خویش را از سنیها و دنیا بگیرند و در این راه از انجام هیچ رذالتی اباء ندارند. این آقا سرتاسر گفتارش دم از خونخواهی، انتقام، و رذالت میزند. بدبختی این است که اینها بزدل هم هستند و بجای برخاستن از روی نشیمنگاه خویش و حرکت انقلابی فرضی، جوانان شستشوی مغزی شده را علم میکنند، مردم عادی را قربانی میکنند، و اشک تمساح برای فلسطینیان و مستضعفان میریزند. تا زمانی که مردم ایران به ذات کریه این مدعیان روحانیت پی نبرند، امیدی به رهایی زود هنگام از چنگ این مارهای روی دوش ضحال زمانه نیست.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

سران نظام اسلامی جهت انتقام سخت با یکدیگر هم عقیده نیستند ، اکثرا می خواهند که پول هائیکه دزدیده اند با خیال راحت بمصرف برسانند ، و آغا هم ترجیح می‌دهد حکومت اسلامی را حفظ کند .
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۲
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

محمد بچه باز و امامان مفتخور و زن باره اسلام هم مانند این آخوند لواط کار و دزد به همین راحتی دروغ می گفتند و هر کسی که مخالفت می کرد او را به عناوین مختلف مانند کافر و منکر می کشتند
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان

این اورانگوتان خودش خوب میدونه هیچ کس حق نفس کشیدن بدون اجازه آقا یکدست رو نداره و حتی اجازه نشستن رو اون صندلی هم با اجازه علی آقاست، بعد میگه چرا انتقام سخت رو نگرفتید؟ یعنی احمق تو نمیدونی خود علی آقا امر فرمودند فتیله رو بکشید پایین والا باید کتلت منم بخورید؟ پس چطور هی زر زر میکنید علی پارتیزان فرمانده کل قواست؟ شما یعنی از ملیجک ها میخواهید بدون اجازه آقا مقدمات کتلت خوری رو فراهم سازند؟ شرم بر ما که چنین احمق های بر ما حکومت میکنند
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
فاجعه هواپیمای اکراینی و ۴۴ سال فاجعه حکومت اسلامی تقاص حماقت و ابزار دست شدن عده ایی انقلابی احمق است که مردم ایران متحمل می‌شوند و معلوم نیست تا چند سال دیگر هم باید متحمل بشوند!!
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.