درگیری مسلحانه در «بهشت زهرا»؛ «هانی کُرده» از اراذل و اوباش «مدافع حرم» تیر خورد!

کیهان لندن: درگیری مسلحانه در «بهشت زهرا»؛ «هانی کُرده» از اراذل و اوباش «مدافع حرم» تیر خورد!

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گزارش داد که روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ حوالی ساعت ۱۳:۰۰ در مراسم تدفین یکی از «اراذل سطح یک» در «بهشت زهرا» سایر اراذل و اوباش که حضور داشتند بر سر «یک اختلاف قدیمی» درگیر می‌شوند.


بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل «سطح یک» (هانی کُرده) با یک گلوله به پای چپ و چهار ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شده است.
 
سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه ادامه دارد از انتقال مصدوم به بیمارستانی در جنوب تهران خبر داد.
 
سال گذشته، یک منبع مطلع اواسط آبان ۱۴۰۱ به کیهان لندن گفته بود که حکومت برای سرکوب دانشجویان دانشگاه صنعتی آریامهر (شریف) [دهم مهرماه] دار و دسته «هانی کُرده» را اعزام کرده بود.
 
پلیس در دستور العمل‌های خود افراد شرور را سطح‌بندی کرده و کسانی که تکرار شرارت داشته باشند از نظر پلیس در «سطح یک» تعریف شده و رفتار و حرکات آنان مدام زیر نظر است. اراذل «سطح ۲» کسانی هستند که معمولاً نوچه‌های افراد سطح یک هستند و به کمک آنان در شرارت‌ها می‌آیند؛ اراذل «سطح ۳»  هم افرادی هستند که معمولا  شرارت آنها یک یا ۲ بار تکرار شده است.
 
اواسط تیرماه امسال (۱۴۰۲) وقتی طرفداران تیم «تاج» (استقلال) چند هفته‌ای مداوم در تمرینات این تیم روی سکوها علیه مدیرعامل وقت حجت کریمی شعار می‌دادند، هانی‌ کُرده و نوچه‌هایش به آنجا اعزام شدند تا معترضان را «ادب» کنند. حجت کریمی عامل سپاه پاسداران است که در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد.
 
تعداد زیادی از «گنده لات‌ها» و اوباش «سطح یک» سابقه قتل، تهدید و زورگیری یا سرقت‌های بزرگ دارند و زیر حکم اعدام یا زندان‌های بلندمدت هستند با اینهمه با وثیقه یا  مشروط به اینکه شرارت نکنند و اگر حکومت در مواقع ضروری مثل سرکوب‌ها کمک خواست با نوچه‌هایشان علیه مردم معترض وارد عمل شوند. به استفاده از اراذل و اوباش و جنایتکاران زندانی در سرکوب اعتراضات مردم خیلی پیشتر و از جمله در جریان سرکوب‌های سال ۸۸ از سوی خود مقامات جمهوری اسلامی اعتراف شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

به درک. اغا داره کم کم یارانش را از دست میده. این کثافتهای اخوند پرورده هم سطح یکو دو و سه دارند؟
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

داش من! یاد اونروز هستی که سوار پورش با پول مفت بودی به مردم ضعیف تر از خودت فخر میفروختی؟ هر چی از شماها کمتر، زندگی بهتر
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
۳۴
کماندوی سبز - تهران، ایران

به جهنم درک،تا باشه از این حـ... های لاشی بمیره
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

تفاوت یک عده بی پدر و مادر که معلوم نیست نطفه کی هستند را ببینید، یکی میشه عقاب آسمانها، تیمسار چشم آبی نادر جهانبانی، یکی هم این لات بی سر و پای الدنگ مفعول مفعول زاده بار مفعول بزرگ خاکنه ای
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

حیف وقت که برای نوشتن در مورد چنین جانوران درنده خویی تلف شود
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳
۷۴
Butler - سیدنی، استرالیا

رژیم با کمک همین اراذل و اوباش بی رحم این سالهای پر از ننگ و نفرت را سرپا مانده است و سران رژیم هم دقیقا از جنس همان اراذل و اوباش هستند و فرقی با آنان ندارند.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

به زانوی چپم! فکر کردین کار دنیا وا میمونه فردا؟ به درک اسفل السافلین! سر مرده خوری دعواشون شده، همین! ز هر طرف که شود کشته نفع ایران است!
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

اولا که به ....، این بیشرفا هر موقع اینارو لازم دارن می شن مدافع حرم و بعد دوباره اراذل و اوباش. این اخوند چقدر اخه کثافته یعنی یه همچین موجودات پست و کثیفی مانند اخوند در دنیا لنگه ندارن.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

به درک ،چه بهتر که این اشغال کثافت هم از رویه زمین پاک بشه.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان

این هانی کرده چه سگ جونه. الان یک آدم مفیدی بود از سرماخوردگی مرده بود
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا

قابل توجه مزدوران رژیم شما ها فقط برای کشتن مردم و انجام کارهای کثیف رژیم اسلامی اجیر شده اید وقتی توسط مردم به جزا رسیدید لاشه شما را رژیم در تخت ۱۰۰۰تومنی می اندازد و عکس می گیرد و اخبار می سازد اگر مردی که مردی اگر زند ماندی که باز هم نوکر اخوند جانی هستی اما خودشان در بیمارستان های انگلس درمان می شوند بدبخت بیچاره ،،، در ضمن امید فردا تیمسار جهان بانی بی پدر مادر نبود حرف دهانت را بفهم امثال شما ها و این اوباش های رژیم معلوم نیست ....اجنبی زاده تان از کدام کشور خارجی است
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

مرتیکه اندازه نعش خوک هم ارزش نداره . آدم عکسشو میبینه انگار یه کیسه گنده پر از مدفوعه که انداختنش بین تپه های مدفوع
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بدرک یک مزدور , یک لات , یک خائن , یک مفت خور جزء ارازل و اوباش نظام اخوندی لت و پار شود!
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

خب اینکه یک گلوله حروم کرد چرا به کاهدوتی این اشغال شلیک نکرد؟
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ
حیف از خاک
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.