کشته شدن «۱۱ پلیس» در حمله مسلحانه‌ به یک مقر فرماندهی انتظامی در سیستان و بلوچستان

 مقر فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستانرادیو فردا: نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران از کشته شدن ۱۱ نیروی خود و زخمی شدن تعدادی دیگر در یک حمله مسلحانه در شهرستان راسک خبر داد.

به گفته نیروی انتظامی، در این حمله که بامداد جمعه،‌ ۲۴ آذرماه، علیه یک مقر این نیرو انجام شد، تعدادی از مهاجمان نیز «کشته و زخمی» شده‌اند.


خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران گزارش داد که این مقر، مقر فرماندهی نیروی انتظامی در راسک بوده و دو حمله‌کننده کشته شدند و یک حمله‌کننده دیگر زخمی شده است.

گزارش‌های محلی حاکی است که پس از این حمله، هلی‌کوپترهای نظامی «به صورت مداوم» بر فراز آسمان شهرهای راسک، ایرانشهر، سرباز و مناطق اطراف به پرواز درآمدند.

منابع انتظامی جمهوری اسلامی ابتدا تعداد کشته‌ها از طرف این نیرو را ۱۲ نفر اعلام کرده بودند. همزمان منابع محلی از جمله حال‌وش تعداد زخمی‌ها از میان نیروی انتظامی را «هفت نفر» اعلام کرده‌اند.

راسک در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان و در نزدیکی مرز پاکستان واقع است.

خبرگزاری دولتی ایرنا روز جمعه گزارش داد که گروه جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

گروه جیش‌العدل تاکنون بارها با نیروهای سپاه و مرزبانان ایران در استان سیستان و بلوچستان درگیر شده، تعدادی از آن‌ها را گروگان گرفته یا به قتل رسانده است.

آمریکا در تیرماه سال ۹۷ این گروه را به فهرست سازمان‌های تروریستی بین‌المللی خود اضافه کرد.

در آبان‌ماه، دستگاه قضایی جمهوری اسلامی از اعدام سه نفر در زاهدان به اتهام «همکاری» با گروه جیش‌العدل خبر داد.

این گروه پیشتر حمله افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در روز ۱۷ تیرماه امسال را که در جریان آن، دو مامور نیروی انتظامی و هر چهار مهاجم کشته شدند، بر عهده گرفته بود.

سال گذشته رسانه‌های سپاه پاسداران بدون ارائه سند و مدرک مدعی شدند که گروه جیش‌العدل مسئول حمله مرگبار و گسترده به نمازگزاران در زاهدان در مهرماه ۱۴۰۱ بود که به «جمعه خونین» زاهدان معروف شد.

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان این ادعا را رد کرد، و چندی بعد، علاوه بر برکناری فرمانده نیروی انتظامی استان و رئیس کلانتری ۱۶ زاهدان به دلیل آن چه «قصور» و کوتاهی خوانده شد، برخی از مقام‌های جمهوری اسلامی به نقش خود عوامل جمهوری اسلامی در این کشتار اشاره کردند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

نیروهای انتظامی دقیقا مانند سپاهان و بسیجی ها بر علیه مردم ایران ایستاده‌اند و از حاکمیت آخوندی دفاع می کنند. پس نبایستی ترحمی بر آنها داشت.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

زنده باد جیش العدل. هر چی از این بسیجی ها و سپاهی ها بکشین باز کمه. مردم ایران باید همت و اراده داشته باشند. با شعار و تحصن فقط خودتون را گول میزنید. آخوند خوب آخوند مرده است تمام والسلام.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

لعنت بر تروریسم، از هر گور و گودالی که در آید
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

با اینکه من با حکومت اخوندیسم مخالفم اما بلوچ ها یک گروه متحجر و تجزیه طلب با اسلام افراطی هستند و اصلا روی جاده ی آزادی و دموکراسی حرکت نمی کنند
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

.... تجزیه طلب مگه نخوندی اون بالا 11 نیروی انتظامی کشته شده، سپاه یا ارتش نبوده .... اینها بچه های مردم هستن که برای سربازی میرن اونجا. نجس ... تجزیه طلب
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

شهادت جمعی از نیروهای حافظ امنیت و یکپارچگی کشور رو تسلیت میگم .جیش الظلم تجزیه طلب به سزای اعمالش خواهد رسید
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

در صورتی که کشته شدگان به اصطلاح پلیس همان کسانی بودند که دستشون آغوشته به خون جوانانی که در تظاهرات بیگناه کشته شدند باید گفت که آفرین و دست مریزاد ب آنهاهی که این کار بزرگ رو انجام دادند.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
۴۵
Azadi@Iran - برمینگام ، انگلستان

امیدوارم سرباز های وظیفه و پرسنل عادی (غیر از نیروهای ویژه و سرکوبگر) بین کشته شدگان نباشد‌
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

امیدوارم ادامه پیدا کنه
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

از کی تا حالا جیش العدل بخشی از مردم ایران شده است؟! از توی پاکستان بیایند ترور کنند و پس از آن به ان سوی مرز بگریزند؟! مردم ایران همت و اراده دارند، حتی مردم بلوچ که ایرانی اصیل هستند هم اینکار ها را محکوم می کنند، این کارها »انقلاب« نیست، بلکه ترور است، و نیروهای مقدس نظامی کشورمان( که حسابشان مستقل از هر حکومتی است)، آنها را سر جایشان خواهند نشاند.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
۶۳
چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان

کاکو.من بیسواد.توباسواد.بر علیه یا علیه?بعدم چ اصراری داری تو هر خبر باشی?
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

چرا فرق دوغ و دوشاب را تشخیص نمیدهید؟ من به یاد وقتی می افتم که بعلت تنفر از شاه دور ملک الموت زشتی ها یعنی خمینی جمع شدید. این ها یک عده تجزیه طلب بدون هیچگونه عرق ملی هستند و هر کس مرگ بر اخوند و سپاه گفت الزاما دوست و همراه شما نیست
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۱-گرامی:یادآوری بکنم که نظر و عقیده این حقیر درتضاد با خشک مغزی وفکر دگم است. بنده خود را مجاب نمیدانم که انسانها را برسلیقه خویش تقسیم بکنم ,چون امری است خطا! بنا براین شما نمیتوانید هیچ قوم؛مذهب؛ملتی را با پیش داوری های خویش از جمله بلوچ ها را با کلیت تمام مهرتجزیه طلبی ؛متحجر وغیره بزنید.شما خود را معرف کدام جاده آزادی و دمکراسی میدانید که اینطور چوب خطا برگردن کل این مردم میزنید. بنده فاکتورهای سواد؛موقعیت اجتماعی؛اقتصاد و غیره را امری توانا در رشد یک منطقه میدانم.بله!فقر اقتصادی و سواد ودیدگاه دینی در شمال ومرکز ایران با بلوچستان فرق میکند.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۲-بنده بارها نظرم را راجع به دیدگاه مذهبی این قسمت یعنی بلوچستان نوشته ام. مخاطب!! آیا روزی هست که جوان بلوچی در کشتارگاهای رژیم کشته نشود? آیا مگر در همین منطقه بیش از یکسال تجمع اعتراضی در جریان نیست? یعنی همه اشخاصی در جمعه سیاه بقتل رسیدند تجزیه طلب بودند? بنده مخالف ترور و کشتار هستم.آقای محترم؛ طاقت نیکی نداری بدمکن! شما کل بلوچ ها را متهم به تحجر و تجزیه طلبی میکنید.
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۳-مدرک و سواد گزینه ای دال بر شعور برترنیست. ولی بنده به عنوان یک بلوچ متحجر (بقول شما) حاضرم مدارک تحصیلی؛کار و موقعیت شغلی خودم را با شما به مقیاس بگذارم تا ببینیم ثقل در کجاست!?.چه کسی سواد سنتی دارد و چه کسی باسواد مدرن در جاده دمکراسی حرکت میکند?بدون شک فروش این مردم در بازار مکاره,, با اتهام تجزیه طلبی وغیره از طرف جنابعالی با منطق و عقل همخوانی ندارد.اگر شما با این دیدگاه در جاده دمکراسی قرار گرفته اید؛بنده به تحجر خویش سرفرازم.فراموش مفرما خوبان و بدان در همه جا وجود دارند! جانت جور .
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

عزیزم اینکه شما بلوچ هستی و هر عقیده ای داری که حتما برای من محترم است اما شما نماینده ی تمام بلوچ ها و بلوچستان نیستی. من چه اسان همان روندی را می بینم که انروز خمینی و پان شیعه ایسم بود و امروز هم همان حرکت بصورت یک اخوند سنی است. اخوند چه شیعه و چه سنی وصل به ایدئولوژی منحوس اسلامی است. خمینی هم قبل از پیروزی وعده های بسیار میداد ولی هیچ اخوندی نمیتواند از ذات خودش فرار کند. با این همه این جریانات متعاقب رویدادهای غزه و حتما تحریک خارجی وجود دارد. ضمنا من نماینده ی گروهی خاص در ایران نیستم و شما هم نماینده ی بلوچ ها نیستی. و چه خوب بود که من و شما نماینده ی مردم خاصی بودیم چون کنار همدیگر می نشستیم و چای می خوردیم و مشکلات را با دموکراسی و درایت حل می کردیم. ولی 95 درصددر ان منطقه و کل ایران و منطقه اصلا نمیدانند معنای دموکراسی و همکاری چیست. مطمئن باش من چون خودم اقلیت هستم کوچکترین رگی بسوی تبعیض نژادی ندارم. موفق و پیروز باشی
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۱-گرامی؛قطعاً بنده نماینده بلوچ ها نیستم ولی آیا این حق برای شما محفوظ است که تمام این مردم را(بنده جزیی از آنها هستم) متهم به تجزیه طلبی و تحجر بکنید? فرموده اید اقلیت هستید. بنظرم ما تمام مردم ایران به غیر از آخوند جماعت در اقلیت و تبعیض هستیم.آیا این درست است که بنده بنویسم مثلا تمام بهایی ها و یهودی های ایران منافع اسراییل را بر ایران ترجیح میدهند؛خودفروخته ،جاسوس هستند و عرق ملی ندارند.یا زیرک دو رو ارتدوکس و افراطی هستند? قطعاً خیر!آیا من با این دیدگاه میتوانم به شما درس اخلاق و دمکراسی بدهم? محترم؛ خلاصه کلام هیچکس به ما این اجازه را نمی دهد که توهین به کلیت بکنیم.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۲-اگر فکر می کنید دیدتان راجع به مذهب سنی است با شما موافقم. چونکه دین حاکم بر جامعه؛ هیچکس را به ساحل موفقیت و امید نرسانده است. شیعه وسنی هیچ فرقی با هم ندارند. اکثر مردم هم نمای مذهب و دین را میدانند. مگر جمهوری اسلامی از پتکی بنام تجزیه طلبی علیه این مردم استفاده نمی کند? پس فرق شما با حکومت دینی در کجاست? متاسفانه همینگونه بی مهری ها و تفکیک ها و ندیدن واقعیت ها و توهین ها جبهه عناصر تند رو را تقویت میکند .در ضمن این اگر اسمش تبعیض و نا آگاهی و تحقیر نیست پس چیست?
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۳
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

۳- از کمبود عرق ملی گفته اید. به نظرم کمبود عرق ملی در شما تابش دارد! که از قتل عام کشتارجمعه سیاه نگفتید, ولی تجزیه طلبی را دیدید.از قتل جوان پیش دانشگاهی در ۴ روز پیش اشاره ای نکردید; ولی برای اسراییل هر روز جامه پاره میکنید! آیا انتظار دارید همه مثل جنابعالی فکر بکنند و شعار بدهند; در غیر این صورت عرق ملی اشان خشک شده است? مگر پلاکاردهای اعتراضی در بیش از یکسال را که نوشته اند.از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران را نمی بینید? مگر شعار اینجا زاهدان است؛سرمار تهران است کافی نیست? پس بهتر است با منش و رفتار صمیمانه و آگاهانه دیوار تفرقه را بر سراستبداد خراب بکنیم; و آینده ای از برابری و همنوعی بسازیم. .
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
گرامی قطعا خیر حتی دو برادر شبیه همدیگر نیستند و این از بدیهیات است اما من سقوط یک هواپیمای نظامی را در امرور و اتش گرفتن یک پالایشگاه و حمله به نظامیان را در بلوچستان مجموعه ی یک پازل میبینم که ربط به درگیری اسرائیل در غزه دارد. بحث جامعه شناسی و انسان شناسی و روان شناسی و میهن پرستی هم با شما ندارم چون خط کش و واحدی برای اندازه گیری این مقولات وجود ندارد و فقط سعی میکنم پشت پرده و علت حوادث را از لحاظ سیاسی ببینم.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
بنده هم به جنابعالی با دلیل توضیح دادم که به انسانها ارج بنهید؛ چون در هرجامعه ای خوب و بد وجود دارند.صف خود را از جمهوری اسلامی جدا بکنید.زیرا اتیکت تجزیه طلبی و تحجر ژتون استبداد است، بهتر است شما استفاده نکنید. چون توهین به کلیت یک قوم ونژاد وملیت بدور از عقل تمیز است.جانت جور
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
می‌ توان محکوم ولی‌ مرزبندی هم داشت.بله مبارزه تا زمانی مجاز است که طرف مقابل آگاهانه در نیروها سرکوب شرکت کرده به خاطر منافع اقتصادی.مثلا کسانی که می‌‌دانند بسیج و سپاه نیرو‌ها سرکوب آخوند‌ها هستن ولی‌ با وجود این خواهان گذراندن خدمت خود در سپاه هستند. این‌ها فرقی با گروه واگنر روسی ندارند پول می‌‌گیرند آدم می‌‌کشند. کسی‌ که این شغل را می‌‌گیرد نباید حیران که چرا کشته شده.مهم این است که با شیوه‌ها ۵۷ اتی فاصله گرفت. "شما هر روز پیراهن خود را برأسراهیل پاره می‌‌کند" ترجمه به زبان فارسی‌. چون شما مخالف تجاوز حماس .بریدن پستان زنان. تجاوز به زنان و هم زمان کشتن آن‌ها هستید، چون شما با این چیز‌ها مخالف هستید. من هم می‌‌گویم. این سرباز‌ها خوبشان شد، دستشان درد نکند. کسی‌ که این‌ها را کشت. حالا هر کسی‌ بود. تجزیه طلب بود. انقلابی بود . ضد آخوند بود. مهم نیست. مهم این است چون تو مخالف حماس هستی‌ من موافق هستم اگر هم این‌ها یک مشت سرباز صفر بدون پارتی بودند که سر از بلوچستان آورده، شیوه فکری بر شما آشنا نیست؟ شاه بره .هر کی‌ بیاد خوب است. عجیب است که در اینجا هم فاجعه شیوه ۵۷ را می‌‌بینی
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
گرامی عرض کنم که تجزیه طلبی کوچکترین توهینی نیست. این مرزهای روی زمین را ادمیان ساخته اند و البته ادم ها بارها مرزها را جا به جا کرده اند و بعد از این هم چنین خواهد بود. همین حالا هم عده ی بسیاری در اسکاتلند قصد جدائی از انگلستان را دارند و کسی ان را توهین نمی پندارد. در اسپانیا چنین رویدادی محتمل است. از دل یوگسلاوی چندین کشور زاده شد. اما ضمن اینکه من با هرگونه حکومت مذهبی زاویه دارم اما در ایران سیستم فاشیستی مذهبی اپارتاید وجود دارد
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۱- خانمها و آقایان؛ پیراهن پاره کردن فقط برای اسراییل بزبان فارسی! یعنی باید از عقل تمیز برخوردار بود.خشونت و بیداد را در هرشکل وفرمش محکوم کرد. یعنی کشت و کشتار را نباید به خوب وبد چیدمان کرد . یعنی اگرهر کودکی کشته شد باید خون گریست.در شعور انسانیت نمیگنجد که برای کودک اسراییلی آه وفغان کرد؛ ولی از قتل کودک فلسطینی دهل وسرنا زد. یعنی فرقی بین کودک و پیر و جوان فلسطینی; با کودک و پیرو جوان اسراییلی نباید قایل شد.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۲- یعنی باید توی دهن خامنه ای یا سردار نادان زد؛ که میگوید اسراییلی ها را باید در دریا ریخت. باید توی دهن افراد کاسه داغ تر از آش هم زد که طرفدار کشتار هستند; و میگویند خوب است که غزه ای ها کشته بشوند و خوشحالند که غزه شخم زده شده است. باید پرسید از غزه ای که شخم زده شده است بعدش چه میروید? آیا گل سنبل میروید? مگر میشود گل سنبل را با خون مردم فلسطین و اسراییلی آبیاری کرد?کسانی که برای اسراییل پیراهن پاره میکنند؛ یعنی یک زیرپوشی هم برای جوانان اعدامی یا جوان پیش دانشگاهی بلوچ که کشته شد پاره بکنند!
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۳- متاسفم ولی این را باید بگویم!! بهتر است جنگ اسراییل با حماس پایان نیابد. چون اگر این جنگ تمام بشود؛آنوقت عده ای از دوستان چیزی و تحلیلی برای گفتن ندارند؛ دیگراز کشتار چه کسی خوشحال بشوند وبخندند? یعنی به طریقی بیکار میشوند. راجع به که و چه بنویسند? چونکه کشتار وسرکوب داخلی را فراموش کرده اند و دیگر نمی بینند.البته نباید بی انصافی کرد اگر مطلبی راجع به favorite های خودشان باشد فوراً پیراهن پاره میکنند و یقه میگیرند.جانتان جور
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
محترم؛ اگر تصمیم گرفته اید که قانع نشوید بحثی جداگانه است! پس به بنده هم اجازه بدهید؛ تا حرف وبرهان شما را باورنکنم. این هم مطلب شما؛۱-اما بلوچ ها یک گروه متحجر(تاکید از بنده متحجر یعنی چه) و تجزیه طلب با اسلام افراطی هستند و اصلا روی جاده ی آزادی و دموکراسی حرکت نمی کنند.اگر میگفتید عده ای یا بخشی از بلوچ ها مشکلی نبود.-- متن دوم شما؛ این ها(تاکید از بنده یعنی بلوچها) یک عده تجزیه طلب بدون هیچگونه عرق ملی هستند.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
عزیز جان به چی قانع بشوم؟ حرف خودت را در 4 خط بنویس . من که چوب خط راست و نادرست نیستم فقط میتوانم عقیده ی خودم را بگویم. قبلا عرض کردم تجزیه طلبی را بد و توهین نمی بینم. اما من خیانت و دروغگوئی را بد میدانم
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
ضمنا عزیزم اینجا حق با شما است و شایسته تر بود در ان جمله کلمه ی "عده ای" و یا "گروهی" را به کار می بردم. اما به یقین در هر قبیله و گروهی از جمله بلوچ ها هزاران افراد فاضل هم وجود دارند و مطمئنم که حداقل از من خیلی بیشتر میدانند. این در مورد تمام گروه های جمعیتی هم صدق میکند. تمام فارس ها سعدی نیستند و تمام یهودیان که انیشتین نیستند بسیاری از انان خیلی از اخوندهای اسلامی عقب افتاده تر هستند
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
با جنابعالی موافقم و شما قلبی بزرگ دارید. جانتان جور
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +456شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +304پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +285رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +283یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +237سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +226‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +198کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +191نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +185پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +165«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد