آدم‌ربایی در شیراز؛ پلیس: «یک گروگان و یک گروگان‌گیر» کشته شدند

 گروگان آزاد شده در شیرازرادیو فردا: رئیس پلیس استان فارس می‌گوید در جریان یک آدم‌ربایی در شهر شیراز، دو نفر، شامل یک گروگان و یک گروگان‌گیر کشته شده‌اند.

رهام‌بخش حبیبی عصر شنبه ۱۱ آذرماه با بیان اینکه گروگان‌ها یک دختر و یک پسر بودند گفت: «دختر صحیح و سالم آزاد شد، اما گروگان پسر قبل از رسیدن پلیس به دست آدم‌رباها کشته شده بود.»


او در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا بدون اشاره به جزئیات بیشتر، علت این گروگان‌گیری را «مسائل خانوادگی» عنوان کرد و گفت که گروگان‌گیرها «با تهدید اسلحه» و «ضرب‌ و شتم» گروگان‌ها را سوار یک خودروی سواری کرده و به سمت خروجی شهر شیراز حرکت کردند.

رئیس پلیس استان فارس افزود که پس از تعقیب‌ و‌ گریز و «درگیری مسلحانه» با نیروی انتظامی،‌ یکی از گروگان‌‌گیرها کشته، یک نفر زخمی و نفر سوم متواری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مقام پلیس همچنین خبر داده که در بازرسی از خودرو متهمان «یک قبضه اسلحه کلت، دو قبضه چاقو و ۶ دستگاه موبایل» به دست آمده است.

رسانه‌های ایران تصاویری منتشر کرده‌اند که آزاد شدن دختر گروگان و بازگشت او نزد اعضای خانواده‌اش را نشان می‌دهد. در عکس‌ها، صورت این زن جوان دچار جراحت شده است.
در سال‌های اخیر اخبار زیادی از وقوع جرایمی چون گروگان‌گیری، درگیری و سرقت مسلحانه در کشور منتشر شده است.

در یکی از موارد اخیر فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تیرماه امسال از کشته شدن فردی حدودا ۳۵ ساله خبر داد که در داروخانه‌ای در شیراز اقدام به گروگان‌گیری کرده بود.

اردیبهشت سال گذشته نیز، در یک گروگان‌گیری در یکی از ادارات ایلام چهار نفر کشته شدند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

این هم از عرضه و لیاقت نیروی افتضاحی!! من میگم اینها مونگول هستند! دو نفر گروگان بودند یکیش کشته میشه!! شما الاغهای گرگوری مگر مجبورید پلیس بازی دربیارید که یک جوان بیچاره کشته بشه🙄
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
۳۰
GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا
عوضش امنیا دارین.یزد هم امروز با چاقو یکیو.کشتن و شهر زیر آتیشه
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.