سفیر اسرائیل در سازمان ملل خواستار اخراج علی خامنه‌ای از همه رسانه‌های اجتماعی شد

صدای آمریکا: سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد با اشاره به حمایت ایلان ماسک از اقدامات اسرائیل از او به دلیل محکومیت گسترش یهودی‌ستیزی تشکر کرد و همچنین خواستار اخراج علی خامنه‌ای از پلتفرم ایکس شد.

گیلاد اردان، در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس با اشاره به تبلیغات گسترده علیه اسرائیل نوشت: «اکنون همانطور که گفتید زمان عمل فرا رسیده است. کسانی که خواستار نسل‌کشی یهودیان و نابودی کشور اسرائیل هستند، مانند علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی باید از ایکس و تمامی پلتفرم‌‌های رسانه‌های اجتماعی اخراج شوند.»


او دو نمونه از نوشته‌های حساب کاربری منسوب به علی خامنه‌ای در «ایکس» را هم به اشتراک گذاشت که در آن بر نابودی اسرائیل و حذف این کشور از نقشه زمین تاکید شده است.

ایلان ماسک، کارآفرین و بنیانگذار شرکت‌های اسپیس-ایکس استارلینک و مالک شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، روز دوشنبه در اورشلیم در گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، از جنگ آن کشور علیه حماس حمایت کرد.

ماسک در این دیدار گفت: «کسانی که قصد کشتار دارند باید خنثی شوند و تبلیغاتی که مردم را به عنوان قاتل در آینده آموزش می‌دهد، باید متوقف شود.»

بنیامین نتانیاهو در دیدار قبلی خود با ایلان ماسک، که شهریورماه در کالیفرنیا برگزار شد، از ماسک خواست تا با پایان دادن به هفته‌ها بحث و جدل بر سر یهودستیزی در ایکس (توییتر سابق)، میان حفاظت از آزادی بیان و مبارزه با نفرت پراکنی تعادلی برقرار کند.

ایلان ماسک دهم آبان امسال هم در پادکستی درباره علت مسدود نشدن حساب افرادی همچون خامنه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس گفته بود: «ما قانونی شبیه مصونیت در سازمان ملل داریم. در حالی که آیت‌الله‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند، اما اجازه دارند به ساختمان سازمان ملل در نیویورک وارد شوند.»

او افزود: خواست این است که رهبران کشورها در شبکه‌های اجتماعی حرف‌های خود را ارائه کنند و شما حرف آنها را بشنوید، حتی اگر آنچه که می‌گویند وحشتناک باشد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

باید اینکار یعنی تحریم رهبر مفعول از فضای مجازی از سالها قبل صورت میگرفت البته الان هم دیر نیست
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

به روباه میگن شاهدت کیه، میگه دمم.....صهیون دستش به خون صدها هزار نفر آلوده است و نسل کشی به راه انداخته، اونوقت میگه خامنه ای از رسانه ها اخراج بشه.....از یک قوم جنایتکار پلید نمیشه بیشتر انتظار داشت که دستهای خونیشو میخواد با اراجیف پاک کنه
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

یکبار و‌برای همیشه، اخراج خامنه ای و سران مفعول جمهوری اسلامی از کلیه رسانه های اجتماعی، عدم صدور روادید به کل کشورها به سران نظام مفعولین و شناسائی و اخراج مفعول زادگان از کلیه کشورها
‌سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
۴۴
Sam1977 - دمشق، سوریه

کی آدم حسابتون میکنه؟؟؟ زور میزنین ابراز موجودیت کنین
‌سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

ازادی بیان به سبک غربی ! متاسفانه دنیا دنیای زوره و مساوات و حقوق حشر بازیچه ای در دست زورگویان غربی .
‌سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

خامنه ای از اینکه اورا تروریست و جنایتکار نام ببرند در تمام شبکه های خبری و اجتماعی و این و ان شبکه واهمه ای ندارد حالا از این واهمه خواهد داشت که از شبکه های اجتماعی حذف شود تا برعلیه موجودیت اسرائیل نتواند تبلیغ کند ؟ اینگونه تحریمها مثل محروم کردن از شبکه های اجتماعی و یا تحریمهای اقتصادی که شامل رهبر و دیگر مقامات نظام اخوندی میشود هیچ که تاثیری منفی نخواهد داشت بلکه بر ارزش انها در بین کل مسلمانهای جهان صد چندان خواهد شد. در طول این 44 سال که نظام جنایتکار اخوندی در ایران به قدرت رسیده هرکاری که متقابلا" اسرائیل بر ضد حاکمیت اخوند جماعت در ایران کرده به نفع اخوندها تمام شده. اسرائیل اگر میخواهد از شر نظام اخوندی ایران رهایی یابد , باید از قدرت و توانای خودش استفاده کند و یکبار و برای همیشه خود را از شر اخوندها ایران نجات دهد و ان رهایی وقتی به ثمر میرسد که اسرائیل سر مار را در ایران پهن کند در غیر اینصورت اسرائیل باید همیشه در مناقشه و مشکلاتهای باید باشد که از طرف مقامات نظام اخوندی در مرزهای و در داخل و خارج اسرائیل ایجاد میکند سروکار داشته باشد!
‌سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۵
۶۱
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک

زر مفت میزنه. ای امت، قدر رهبر را بدانید، شاید تا ابد همچین رهبر مقتدری نیاید دگر.
‌سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +553شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +425پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +335یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +252سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +236‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +235نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +226ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله