هشدار ارتش اسرائیل به ساکنان غزه: آماده ورود به غزه هستیم، به سمت جنوب حرکت کنید

صدای آمریکا: فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل، روز شنبه با تاکید بر آغاز قریب‌الوقوع ورود نیروهای اسرائیل به خاک غزه و هشدار نسبت به افزایش حملات هوایی به این منطقه، از ساکنان غزه خواستند تا به سمت جنوب حرکت کنند.

هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل، روز شنبه در جمع فرماندهان ارتش اسرائیل گفت:«ما به زودی عملیات خود را برای از بین بردن حماس آغاز خواهیم کرد، ما وارد نوار غزه می‌شویم تا با یک عملیات حرفه‌ای همه عوامل و زیرساخت‌های حماس را از بین ببریم.»


او با اشاره به حمله روز ۱۵ مهرماه حماس به اسرائیل و کشتن دستکم ۱۴۰۰ نفر، افزود: «زمانی که ارتش اسرائیل وارد خاک غزه شود، همه آن کشته‌شدگان و تصاویر جنایات حماس را در ذهن خواهد داشت.»

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل هم روز شنبه ۲۹ مهر، اعلام کرد که نیروهای دفاعی اسرائیل حملات هوایی خود به غزه را از امروز افزایش خواهند داد.

او در یک نشست خبری در تل‌آویو با بیان اینکه «ما حملات خود را افزایش خواهیم داد تا خطرات مراحل بعدی جنگ را به حداقل برسانیم.» گفت: «تلاش اصلی ما در غزه، نابودی تروریست‌ها و به ویژه کسانی است که در کشتار روز شنبه ۱۵ مهر دست داشتند.»

هاگاری در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل عملیات زمینی در غزه را به دلیل فشارهای آمریکا متوقف کرده است یا خیر، گفت: «ارتش اسرائیل، هر وقت شرایط آماده باشد، عملیات زمینی را آغاز خواهد کرد.»

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین ضمن هشدار درباره ادامه و افزایش حملات اسرائیل به غزه از ساکنان این باریکه خواست تا هرچه زودتر به سمت جنوب حرکت کنند.

گزارش‌ها از منطقه حاکی است اسرائیل تانک‌ها و سربازان خود را در نزدیکی مرز غزه ، در اطراف منطقه باریک ساحلی مستقر کرده و برای یک حمله زمینی با هدف نابودی حماس آماده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
Jerusalem - بیت المقدس،اورشلیم، اسرائیل

خبر آمد خبری در راه است.
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

بسلامتی، ورودتان مبارک باشه، امیدوارم‌خوش قدم باشید و با رفتنتان به غزه، پای آخوند های مفعول و طرفدارانشان از همه جای ایران و دنیا بریده بشه. خدا پشت و‌پناهتان باشه
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

کاشت اسرائیل از ایرانیهای مخالف نظام اخوندی میخواست اگر تمایل به حمایت از اسرائیل دارید در برابر نظام اخوندی ایران می توانید داوطلبانه خودتان را به سفارتخانه ها اسرائیل معرفی کنید تا به اسرائیل انتقال داده شوید تا اموزش جنگ ببینید و اسلحه و مهمات جنگی تحویل بگیرید و نظام اخوندی غیرت کرد نیروهایش را به غزه اعزام کند انگاه اسرائیل هم از ان ایرانیهای که اموزش داده و مسلحشان کرده بخواهند شما هم میتوانید دوش به دوش سربازان اسرائیلی در جنگ با نیروهای رژیم ایران شرکت کنید.
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

حالا ده روزه دارن اماده میشن برای ورود به غزه .صهیونیستهای ترسو هنری جز بمبارن هوایی و کشتن زن و کودک ندارن
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران

مسئلهء مهاجرت افغانیها به ایران چی شد؟ جاده کشی اردوغان از وسط دریای خزر و قتل عام و کوچ اجباری ارامنه در قفقاز چی شد؟ تصفیه نژادی ایرانیها و فراری دادن اونها از وطن چی شد؟ پیگیری سرنگونی رژیم خامنه ای چی شد؟ کشتار زاهدان چی شد؟ دزدیهای رضا ضراب و بابک زنجانی چی شد؟ یادتون مونده اصلاً؟! این آتیش بازیها برای فراموشی همین مسائل است. لطفاً اینقدر اخبار جنگ غزه را برجسته نکنید. اینها بازی گلوبالیستهاست برای صاف کردن جادهء دوستانشان در ایران.
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
۳۹
انسان باش - لندن، انگلستان

صهیونیست شما سایبری های بی وجدان هستین اخوند صهیونیست هس که ایران رو ویران کرد،کاش اندازه جو وجدان تو وجود شما بود ای کاش،
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم