نمایش «ویدئوهای سانسورنشده از قساوت‌های حماس» در نشست ناتو؛ وزرای دفاع شوکه شدند

وزیر دفاع اسرائیل «ویدئوهای سانسورنشده از قساوت‌های حماس» را نشان داد.

دیپلمات‌های غربی روز پنجشنبه اعلام کردند که وزیران دفاع کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، وقتی ویدئوهای «وحشتناک» حملات حماس به اسرائیل را مشاهده کردند، شوکه شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این ویدئوها را یووآ گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، در نشست اینترنتی یک ساعته با این وزیران که در بروکسل برگزار شد، به نمایش گذاشت.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته که آن‌ها «ویدئوهای سانسورنشده از قساوت‌های حماس» در حمله روز ۱۵ مهر به اسرائیل بوده‌اند.

یک دیپلمات غربی گفته است: «وحشتناک بود. این‌که چه اتفاقی افتاده است را پیش چشم همه آورد».

یک منبع دیگر از «تصاویر شوکه‌کننده» سخن گفت و تاکید کرد که کشورهای عضو ناتو در حمایت از اسرائیل متحد هستند.
کشتار گروه حماس پس از آن مشخص شد که ارتش اسرائیل کنترل کامل شهرها و کیبوتص‌ها را که مورد حمله شبه‌نظامیان این گروه قرار گرفت به دست گرفت، و خانه‌های اسرائیلی را پر از اجساد یافت. ارتش می‌گوید زنانی را یافته است که به آن‌ها تجاوز شده و سپس به قتل رسیده بودند، و کودکانی که تیر خورده و سپس سوزانده شده بودند.

وزیر دفاع اسرائیل روز چهارشنبه گفته بود که «گروه حماس را از روی زمین محو می‌کنیم». بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، هم تاکید کرد که رهبران حماس خود را «مرده» بدانند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا

تا وقتیکه فرقه هایی که خدا را ملعبه دست کرده و به نام خدا مردم را می کشند و نام آن را هدایت ،کشته شدگان می نامند را اجازه بدهید تریبون داشته باشند و آدم کش ها را به مراکز و مجالس حقوق بشر ببرید و با جلاد ها صحبت کنید و اجازه بدهید دولت تشکیل بدهند و مردم کشور ها را بکشندو ثروت مردم و کشورهای تصرف کرده به نام دین و مذهب را بدزدند بدون هیچ گونه جزا دیدن و محاکمه شدن راحت ویزا بگیرند حتی اسلحه بگیرند و لابی در سرمایه گذاری در کشورهای متمدن با پول دزدیده از مردم غارت شده داشته باشند مسلم است که این فرقه ها حتی به شما نیز رحم نخواهند کرد بنابراین فرقه های مثل اسلام و بقیه را که می گویند اعتقاد به کتاب قرآن دستور دهنده به کشتن مردم ،عقیده آنهاست را اجازه نقد شدن بدهید مردم را زندانی و جریمه نکنید بخاطر نقد عقاید مذهبی دیگران هر چند تعداد پیروان آن مذاهب جعلی و مردم کش زیاد باشد چرا که مذهب اسلام در ایران ۴۵سال آدم کشته و فساد در کل سطوح مختلف جامع بوجود آورده است بخاطر وجود اینترنت حدود ۱۰سال است فاش شده در صورت که ۱۴۰۰سال است که اسلام خون می ریزد و خدا را پرچم کرده است
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
۳۷
hitman01 - استوکهلم، سوئد

من نه مذهبیم نه کاری به اینکه اینا چه دینی دارن. ولی اسراییل ۷۰ سال هست که تجاوز کرده به خاک فلسطین و قضاوت کرده. و در آخر هم همچین جنگی به راه افتاد. نصف تلفات در غزه زن‌ها و کودکان بودن.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
۵۱
اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا

وقتی چشمامتونو خود خواسته ٤٤ ساله بروی رژیم منفور اخوندی بستین تازه شوکه شدین - فیلم بازی کردن کاره بسیار راحتی هست برای شما ها . همتون یک مشت رباه مکار هستید . مردم ایران ٤٤ ساله از این بدتر سرشون امده بعد شما ها چیکار کردین در سالمرگ مهسا - ٦ میلیارد هدیه -
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

امیدوارم که این اتفاق بیفتد و حماس از روی زمین محو سود. هم یه نفع انسانیت است و هم به نفع مردم ایران. یک گروه مفتخور کمتر آرامش بهتر
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران

یه چند تا ویدئو هم از لحظه اصابت موشکهای اسرائیلی و تکه تکه شدن کودکان فلسطینی میذاشتن بد نبودش ! مرگ بر خامنه ای و حماس و نتان یابو و غاصب
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

در نهایت ما همه سرکاریم یک عده موافق اسرائیل یک عده موافق غزه و فلسطین اما در واقع این جنگ مربوط به خودشونه و به ما اصلا ربطی نباید داشته باشه مگر در جنگ ایران و عراق، اسرائیل یا فلسطین اصلا براشون اهمنیتی داشت که جوانان ما دارند کشته میشن و چه به سر ملت ما میاد حتی اکثر فلسطینی ها طرفدار صدام بودند و اسرائیل هم به موقع اش هم به ایران و هم به عراق اسلحه میفروخت و خوشحال بود که ما به جوون هم افتادیم و داریم همدیگر رو میکشیم
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

کاری به حماس ندارم ولی خداییش در نشست ناتو اعمال اسراییل رو هم به همین صورت واضح نشان می دهند؟ نمی دونم.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
۴۴
جهان غافل - مسکو، روسیه

این جنایات کاره خوده اسراییل است و به حماس وصل می کنند
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
۴۴
جهان غافل - مسکو، روسیه

این کشتار کاره خوده اسراییل است و مثل همیشه مظلوم نمایی می کنند
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۶۷
خوش باور - تهران، ایران

برای امثال تو رژیم آخوندی موهبت بزرکی است چون از . از انسانیت به خود پرستی افتاده اید ،رژیم سفاک علی چلاق در برابر جهود گثیف همانند شب و روز است ، نمی دانید و ... میل می نماید .فلسطین زندانی واقعی بزرکی است .
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۶۷
خوش باور - تهران، ایران

متاسفانه مردم ما آنچنان به انسانیت وابستکی پیدا کردن که حتی به پدر خود رحم نمی کنند، ابن جماعت تنها بفکر خوش است ، بقیه را به آنجایش
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
۶۷
خوش باور - تهران، ایران

این ویدیو کجاست که ما ندیدیم ، اکر این ویدیو در دسترس شماست بگذارید ک ما هم ببینیم .
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۵۴
غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
اوه اوه اوه شوکه شدند؟؟؟؟ از جنایات امریکا در عراق و کشتار ١ ملیون عراقى بیگناه چی شکه نشدند؟ از اشغال ٢٠ ساله افغانستان و واگذار کردن اون کشور با تمام تسلیحات امریکایی به طالبان چى؟؟ از کمک رسانى به داعش در سوریه و عراق از سکوت به جنایات جمهورى اسلامى جى شکه نشدند؟؟؟
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

اونایی که بچه میکشن و به زنها و دختران تجاوز میکنن خوداشون هستند. اصلاً همچنین فیلمی وجود ندارد. یه مشت دروغگو حیف‌نون.
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

ضمن اینکه با اظهارات شما در این مقوله موافقم ، کشتن غیرنظامیان بیگناه از هر کشور و رنگ و نژاد و دین و مسلکی انزجار آور و غیر قابل قبول هست ! متاسفانه طرفداری احساسی و کورکورانه از یک طرف این جنگ ویرانگر در . این سایت ، پُر رنگ و ریشه دار هست ! اینها بجای احساسی فکر کردن و چشم بسته هواداری کردن بهتر بود کمی وقت صرف می‌کردند و تاریخ و چگونگی بوجود آمدن اسرائیل رو در اینترنت سرچ میکردند و بعد با دیدی بیطرف و غیر مغرضانه و عادلانه به موضوع فکر میکردند ، مثل الان هم نیازی به ابراز نظر و عقیده نداشتند ! همه کشورها در سازمان ملل پرونده دارند ، بی شک قطورترین پرونده مربوط به جنایات و تبهکارهای اسرائیل هست ! داستان ترور و تروریست هم با پیدایش اسرائیل پُررنگتر و فراگیر شد ! هیچ احمقی نباید انتظار داشته باشد که اعمال بد و خودخواهانه اش با روی خوش از طرف مقابل پذیرفته شود و این حکایت تاریخ اسرائیل و فلسطین هست ! تا حیات در این سیاره وجود داره ، این مناقشه هم حل نخواهد شد ، مگر با اجرای عدالت واقعی ! در خاتمه هم گور پدر هر دو طرف که وجودشون برای ایران و مردم ایران جُز دردسر ثمری نداشته و ندار!
‌پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران
عرب یعنی هنوز خوی وحشی گری را دارد مگر در آبادان و خرمشهر و وسسنگرد و فکه ما همین کار را نکردند به زنها تجاوز کردن اموالشون را دزدیدند خونه هاشون را ویران کردن بهدش نماز شکر خوندن !!
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
خداوند - آسمان، ایران /خوش باور - تهران، ایران /کیانپور - ونکوور، کانادا /جهان غافل - مسکو، روسیه /hitman01 - استوکهلم، سوئد; موش بخورد همه شما را، دست کم اینقدر مثل هم ننویسید. اینقدر که شما اسم تولید می‌‌کنید. خرگوش قادر به بچه آوردن نیست.
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۵۴
غلامرضا مطلبی - بستان، ایران
عرب تاج سرته عرب شکر خدا تاریخش معروفه مثل بعضى ها بى ریشه و بى بته که نیست، اسم سعد ابى وقاص به گوشت خورده دیگه 😉
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +495شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +351پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +310یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +294رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +174«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد