«طالبان می‌گوید دو روزه اصفهان را فتح می‌کنیم»؛ باید در مجلس نماینده داشته باشیم

روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به مهاجرت غیرطبیعی افغانستانی‌ها به ایران هشدار داده و نوشته است:علیرغم تمام امتیازات بیجائی که گرفته اند از ما طلبکار هستند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:


ما اکنون در افغانستان با گروهی به عنوان حاکم مواجهیم که خود را علیرغم تمام امتیازات بیجائی که گرفته است از ما طلبکار می‌داند! با اینکه افاغنه موجود در ایران سالانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان آب مصرف می‌کنند طالبان حاضر نیست حقابه هیرمند را به ما بدهد. با اینکه در سال ۳۰ هزار میلیارد تومان برای اتباع افغانی هزینه نان و گاز و برق و... می‌دهیم، آنها ما را تهدید می‌کنند که دو روزه اصفهان را فتح می‌کنیم و باید در مجلس نماینده داشته باشیم و مسئولین ایرانی حق ندارند حتی در ایران به ما بگویند چه کنید و چه نکنید و کجا بروید و کجا نروید. عجیب‌تر اینکه در داخل نیز اصحاب تطهیر، انتقاد کنندگان را افغان‌ستیز می‌نامند!

این روزنامه افزوده است: مشکل اصلی اینست که استراتژی نظام جمهوری اسلامی در برابر طالبان، اشتباه است. کسانی که به طالبان به عنوان یک جنبش ضدآمریکائی نگاه می‌کنند و حاضر نیستند این واقعیت را بپذیرند که طالبان مهره آمریکا و صهیونیسم در منطقه هستند، نباید در مراکز تصمیم ‌سازی و تصمیم ‌گیری کشورمان حضور داشته باشند. اگر این افراد از مراکز تصمیم‌ سازی و تصمیم‌ گیری طرد شوند، قطعاً با تکیه بر دیپلماسی هوشمند و فعال می‌توان خطر را دفع کرد بدون آنکه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به افغان‌ستیزی متهم شوند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۰
گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

چرا که نه برادر! بالاخره مسلمانی و سهمت را از غنائم اسلام میخواهی! تا بود نام و فامیل عربزاده زیاد بود، انشالله طالب زاده هم کنارش!! لِنگ ایرانیان همیشه برای پذیرایی از دشمنانشان باز بود! حالا بگو مرگ بر شاه آمریکایی و هویدای سگ بهایی!!!
شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

در مملکت رو که اینطور ولنگ و باز میذارن ، مثل اونجای مفعول و گله گله فک و فامیل فاطی هردمبیل وارد میشن ، خوب مطمئناً افراد طالبان هم داخل این جماعت هست و شاید نقشه ای هم برای آینده نه چندان دور داشته باشند ! . در ضمن کسی که بما نر… بود ، طالب ک… دریده بود ! خاکبرسر این سپاه و رهبر که فقط عر و گو. اضاف دارند و بس !!
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
۵۲
َپارتیزان - سپیدار، ایران

اینها بادم شیر بازی کردن هست. بعد از نابود کردن ویروس و باکتری آخوندی این فضولات به چاه های مستراح واریز خواهیم کرد. ملت به سپاه بارتیزانان غیور ایران بپیوندید. پاینده ایران و سرزمین مقدس ما.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳
۳۷
Jerusalem - بیت المقدس،اورشلیم، اسرائیل

خاک بر سر حکومت ایران که دیگه طالبان براش خط و نشون بکشه.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

متاسفم که برای اینجور خزعبلات کاربران این سایت کامنت می نویسند طویله اسلام وقتی در تنگنا قرار میگیره عرق ملی -خاک -میهن -خلیج فارس ووو را با موضوعاتی پیش پاافتاده پیش میکشه تا انحراف افکار عمومی بکنه اینکه روزنامه طویله اسلامی با مطرح کردن (طالبان می‌گوید دو روزه اصفهان را فتح می‌کنیم» باید در مجلس نماینده داشته باشیم) میخواهد عرق میهنی ایرانیان حتی آنانکه در مخالفت با طویله اسلامی هستند را بیدار بکند تا از این طریق بتواند قدری از افکار عمومی نسبت جریانات سیاسی روز بکاهد درضمن طالبان سگ کی باشه که بخواهد اصفهان را فتح بکند مثل های زیادی در فارسی هست سنگ بزرگ علامت نزدن است یا واقواق سگ علامت ترسیدن است دراصل فرق بین وحوش طالبان و طویله اسلامی نیست هر دو از تخم و ترکه پیامبر شارلاتان هستند
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

دقت کردید نظام اخوندی که خودرا قدرت اول منطقه میداند اینک طالبان افغانستان به نظام اخوندی دستور میدهد و تهدیدش میکند چند روزه یکی از شهرستانهای ایران را به گروگان میگیرد. نگاه کنید اراده طالبها چقد بزرگ است طالبها مثل نظام اخوندی نیستن که بخواهند چندین انسان را به گروگان بگیرند بلکه دارند تهدید میکنن دو روزه اصفهان را فتح خواهند کرد یعنی اینهمه شاخ و بال کشیدنها سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح نظام اخوندی ایران هیچ است و فقط زر دنهاست! افغانستان از شرق نظام اخوندی هیچ و پوچ را تهدید میکند و اذربیجان از شمال تهدیدی بس خطرناک برای حاکمیت نظام اخوند در ایران است. بگذریم از این همه پولها که نظام اخوندی برای گسترش شیعه گری اخوندی دست ساز خمینی دجال و رفسنجانی تروریست و خامنه ای خائن در افغانستان و اذربیجان خرج کردن به جای هیچ که نرسیدن رسوا هم شدن اینهمه ثروت ایران را خرج موشک جنگی و دیگر ادوات جنگی کردن هم هیچ چون اینک اذربیجان با جمعیتی کم بیش زیاد از جمعیت استان مرکزی و طالبان بی در و پیکار با جمعیتی حدود 30 الی 40 میلیون نفر تهدیدی برای ایران نیز شده اند!
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
۶۱
یا فاطمه زهرا - فرانکفورت ، آلمان

وقتی که امت بر طبق ضوابط، نماینده انتخاب و به مجلس روان می‌کنند دیگر جای جر و بحثی نمی‌گذارد. مگر اینطور نیست که در بسیاری از دول اهل شرک نمایندگان‌ فارسی زبان به مجلس راه دارند. بطور مثال در همین دیار وایکینگ‌ها.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فاطی خُله ، اون خارجیهای مهاجری که در کشورهای اروپائی یا آمریکا و کانادا بعنوان نماینده به پارلمان اون کشور روان شدند ، اکثراً آدم حسابی با تحصیلات بالا بودند ، ولی خیلی از همولایتی های تو در ایران درگیر ، جُرم و جنایت هستند و کم مونده ، خودشون رو صاحب مملکت بدونند !! از طرفی برادران وحشی و طالبان تو با قلدرگیری نه تنها حق آبه هیرمند رو به ایران روان نمیکنند که هیچ همکاری بعنوان کشور همسایه ، با ایرانی که پذیرای پنج میلیون افغانیست رو ندارند ! فهمیده کردی یا هنوز کُ. خُلی !؟
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

عزیزم هر چیزی نوشتی مورد تائید من هم هست چون صد در صد بینشت صحیح است
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا
سد علی گدا تو که گفتی قدرتمند ترین حکومت منطقه هستی. ساختمان های قشنگ در بی عرضه ترین کشور دنیا یعنی امارات دبی هستش. بی عرضه بی لیا قت انگل، طالبان هم فهمیده تو فقط لاف میزنی.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
۴۳
بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان
اگر به اصفهان نزدیک بشید، اصفونیها همتون رو که که بارون میکنند، دادا
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
یا فاطمه زهرا، مثل همیشه حق با شماست، ایکاش حضرت ملا عمر طالبان با رهبر معظم باجناق بودند و آب یکدیگر را می نوشیدند تا این مصائب بر بلاد مسلمین عارض نمی شد.
یکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
۴۲
Chokam - ری، ایران
اینا آمریکا رو شکست دادن، قبلش روسیه کمونیستی، و قبلترش انگلیس رو شکست داده بودن . اینا مستعمره انگلیس بودن اول، انگلیس از قاجار افغانستان رو گرفته بود. چکن افغانستان کوهپایه‌ای هست و پر از کوه و دره و غار. طالبان توی کوه ها مخفی می‌شدن و حمله میکردن. اما امریکاییها توی صحرا جنگجویان قابلی هستن، نه کوه. برای همین اینهمه سخت بود دستگیری اسامه. او موفق شد فرار کنه پاکستان، توی پاکستان گرفتنش. ملا عمر در پناه کوه ها مخفی بود اصلا پیدا نشد. ایران اما کفیه شرقش. طالبان نمی تونه. غرب ایران کوه داره.
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
۶۱
یا فاطمه زهرا - فرانکفورت ، آلمان
یا گپ تاریخی زده کن یا جغرافیایی که ملتفت شیم.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
۴۲
Chokam - ری، ایران
عزیزم طالبان که مثل شما و ایرانیا اهل مهاجرت و دانمارک و لس آنجلس نبودن. طالبان اهل جنگن، آنها فرزندان مجاهدین هستند که با شوروری جنگیدن و انداختندش انداختندش بیرون. نوه های آن مجاهدینی هستند که با استعمار انگلیس جنگیدن و مستقل شدن. آنها از پدر و پدربزرگهاشون جنگ در کوه و دره های صعب العبور رو یاد گرفتن برای همین هیچ ابرقدرتی در افغانستان پیروز نشد، آخر سر ناتو و آمریکا هم با کلی تلفات از خیرش گذشت . یادت باشه افغانستان بسیار کوهستانی و صعب العبوره، طالبان در ان محیط جنگ رو از پدر و پدربزرگهاشون دیدن و پیروز میدان جنگ بودن.این البته کار استخراج معادن رو سخت میکنه برای همین کشور فقیری هست. اما شرق ایران بر خلاف غربش کویری و صافه، نمی تونن ایران پیروز بشن.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۷۶
loganiran - پاریس، فرانسه
ذات .....در کل به قوم مغولها برمیگردد که اگر در مکانی مدتی زندگی کنند ان مکان را تحت حاکمیت خود میدانند .خاک عالم بر سر دولت مردان ایرانی که در دوران جنگ ایران عراق چقدر خون داده شد که خاک ایران به دست غیر ایرانی نیوفتتد ان وقت خودتون ببینید کشور دست چه کسانی افتاده
‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +355پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +312یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +295رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +207کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +194پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد