رقص شمشیر رونالدو با لباس عربی به مناسبت روز ملی سعودی

العربیه: کریستیانو رونالدو به همراه دیگر بازیکنان تیم النصر سعودی با لباس عربی و رقص سنتی شمشیر نود و سومین سالگرد «روز ملی» این کشور را گرامی داشتند.

باشگاه فوتبال النصر سعودی، شامگاه پنج‌شنبه 30 شهریور ویدیویی در حساب کاربری «ایکس» از رونالدو و دیگر بازیکنان این تیم به همراه موسیقی سنتی عربی منتشر کرد و نوشت: «کشوری برای فرزندان خود و همه مردم جهان. اینجا آرزوهای خود را محقق خواهیم کرد.»


در این ویدیو دیگر بازیکنان تیم النصر از جمله سادیو مانه، ستاره سنگالی این تیم نیز روز ملی سعودی را با لباس سنتی عربی و رقص شمشیر جشن گرفتند.
باشگاه النصر شماری از بازیکنان به نام از جمله کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی و هم وطنش اوتاویو، مارسلو بروزویچ از کرواسی، سادیو مانه از سنگال، اندرسون تالسکا و الکس تلیس از برزیل و سکو فوفانا از ساحل عاج را در اختیار دارد.

رونالدو پیشتر هم با لباس عربی و رقص سنتی، سالگرد تاسیس کشور سعودی را جشن گرفته بود.

فوق‌ستاره پرتغالی همچنین به عنوان سفیر «جشنواره ریاض» در اکتبر سال جاری برگزیده شد و قرار است نمایشگاهی درباره زندگی و دستاوردهای او در این جشنواره به نمایش گذاشته شود.

رونالدوی 38 ساله با دریافت سالیانه 200 میلیون یورو از ژانویه 2022 تا تابستان 2025 با باشگاه النصر قرارداد امضا کرد.

او هم اکنون با 7 گل صدرنشین گلزنان لیگ سعودی است. سادیو مانه، دیگر بازیکن النصر و سالم الدوسری، مهاجم سعودی تیم الهلال با 6 گل پس از رونالدو قرار دارند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
این پولکی شده بخاطر پول همه کار میکنه چند وقت دیگه هم خبر مسلمون شدنش در میاد
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

.... جماعت حتی ره کره ماه هم قدم بگذاره، همه میدونند که بخاطر پولشوندهست وگرنه سوادش رو‌هیچوقت نداشته و‌ندارند و‌نخواهند‌داشت، تن پرورند و‌بی. در عوض ما از قدیم‌همه فندحریف بودیم ولیزالان بخاطر وجوددابن رژیم منحوث‌منفور شرایطمون فری میکنه. اینها مگر با پول بتوانند بعزیکن بیاورند تا با پولشوندبراشون‌توپ‌بزنه، ولی ما سالیان سال هست که علی آقای دائی و‌علی آقای کریمی رو‌دا یم. قضا و‌بلاشون بخوره تو سر همه آخوندها و‌توله ها و‌حرومی هاشون و‌طرفداراشون
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

استفاده از سمبل برای نشان ملی فرهنگی همه جا وجود دارد. از ترکیه گرفته تا آمریکا. هم پول دارند .هم اعتماد نفسی هم جربزه. در اینکه این آقا پول می گیرد ربطی به این نشان ملی فرهنگی ندارد. حرف حساب این است آنقدر قدرت دارند و پول که از کسی مثل رنالدو هم استفاده می کنند. اگر مرض فراموشی نداشته باشی .ما هم از این کار‌ها می کردیم نصف این هم خرج نداشت. جشن‌ها ۲۵۰۰ ساله که همه نشان دهیم. ایران دیگر ایران زمان قجار نیست. تا به امروز همفکران شما دست از سر ما بر نمی دارند. امروز هم که بیرون آمده. ۸۰ درصد مخارج جشن‌ها ۲۵۰۰ ساله را بخش خصوصی به عهده گرفته بود. همین کسانی که لعنت می فرستاند. نوکر آمریکا.امروز در آلبانی تا آمریکا می دوند تا با سیاستمدار دست دوم آمریکا عکس یادگاری بگیرند. بقیه خلقی‌ها در وسط امپریالیست اروپا نشسته و با خانواده فیلم تاج گذاری چارلز را تماشا می کنند.بین قسمتی از ما ایرانی‌ها .همیشه مرغ همسایه غاز است .نه مرغ
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

با این شمشیر ها هیچوقت خربزه و سیب زمینی پوست نه کنده اند! بلکه یادآور خشونت است. که چه سرها به یکباره از تن جدا نشدند و می شوند. حافظ در وصف شمشیر این طور می گوید: ٭شاه غازی خسرو گیتی‌ستان// آنکه از شمشیر او خون می‌چکید٭. --- ٭گه به یک حمله سپاهی می‌شکست// گه به هویی قلبگاهی می‌درید٭. ---- ٭ از نهیبش پنجه می‌افکند شیر// در بیابان نام او چون می‌شنید٭ ---- ٭ سروران را بی‌سبب می‌کرد حبس// گردنان را بی‌خطر سر می‌برید٭
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
لباس عصر حجری مخصوص جفت‌گیری آسان که ، اینهمه ژست و سر و صدا نداره !؟!
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

انشاالله، باید کوشش کنیم تا برای فرج هر چه زودتر آقا امام زمان عج تمامی عالم به دین برحق اسلام مشرف شوند.
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
یکی‌ از بستگان، هم مرحوم پدرش فوتبالیست بود، و هم خودش در دهه‌ شصت، در جام جوانان، فوتبالیست برتر ایران شد، و در دهه‌ هفتاد، بازیکن یکی‌ از تیم‌های ایران بود، سپس از میانه دهه‌ی هشتاد، به مربی‌گری روی آورد و مدرسه‌ی فوتبال دارد. / حال حرف‌ام این‌است که این آقای رونالدو که اکنون ۳۸ سال دارد، نهایت تا دو سال دیگه بتونه فوتبال بازی کنه، و بعد با پا گذاشتن به سن بالای ۴۰ سالگی، دیگه توان گذشته رو نخواهد داشت، پس این قرارداد او، در اصل تامین دوچندان برای آینده‌ی‌مالی‌ اوست. در تبلیغات تلویزیونی هم تبلیغ می‌کنه. / پول کسی‌ رو نمی‌شمرم، اما این‌که نوشتن در طی‌ سه سال قرارداد با این تیم عربستانی، هر سال ۲۰۰ میلیون یورو می‌گیره، یعنی‌ در طی‌ ۳۶ ماه، ماهی‌ بیش از ۱۶ میلیون یورو!. نوش جونش. / صد‌البته که آدم وقتی‌ خواسته‌های مالی‌ش رو به‌خاطر "کارشکنی دیگران!" پایین می‌یاره، -با تلقین به خود- فکر می‌کنه که از جهت نداشتن تعلق به این جهان مادی، لابد راحت‌تر زندگی‌ می‌کنه، که اما این صحبت‌ها همه بیهوده هست که می‌گن "نان خشک خود مده بر مرغ بریان". / لعنت بر کسی‌ که نان دیگری رو قطع کنه.
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
پول متاع شگفت انگیزی است که همه را به رقاصی می اندازد
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
...سوادت ته کشیده، گاو باز همیشه جلو‌گاو احمق جا خالی میده، منم جوابی برات ندارم، بمثال همون گاوی، چون‌درک‌نکردی چی نوشتم، تقصیری هم نداری
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
۳۰
GORG AMERICAN - بالتیمور، ایالات متحده امریکا
خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست
جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
فاطی افغانی در امور ما ایرانیان دخالت نکن امثال تو مایه ننگ ما هستند.
شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +503شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +361پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +314یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +164حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله