دیدار رونالدو با فاطمه حمامی, هوادار معلول ولی هنرمند پرسپولیس که با پاهایش نقاشی میکشد

هوادار معلول ولی پرتوان پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت. رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۶
کو حق - ولینتون، نیوزلند

باوجدان و باشرف بیخود نیست مردم دوسش دارن
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان

دمت گرم مرد...حتا واسه خاطر پروپگاندا و تبلیغ هم این کارا رو بکنن بازم خیلی خیلی حرفه. این عزیزان معلول تمام عمر خودشونو والدین شون فقط و فقط عذابه و درد و حسرت.دلشون فقط بهمین تک موارد استثنایی چندروزی خوش بشه هم خودش خیلیه.من ک همیشه میگم همون اولش برن خیلی بهتره،یه درد چند مدته ست و تموم می‌شه بهرحال ،ولی بمونه بچه و جلو چشمات ذره ذره آب شدنشو ببینی،مرگه مرگ... به کسی توهین نکردم ک مخلص همه شون هستم دربست همیشه درحدمم کمک کوچیکی شده دریغ نکردم،فقط نظرمو درمیون گذاشتم درست یا اشتباه فقط نظرمه نه بیشتر....
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا
سناریو از پیش تعیین شده توسط وزارت اطلاعات مطابق معمول با پول دزدی از مردم دارد پیش می رود باید فوتبال را مردم تحریم کنند یا اگر می روند فرصت مناسب برای آتش زدن مراکز سپاه پاسداران اسلامی و آدم کش است زمانیکه جوانان ایران بدست آخوندهای قاتل در حال کشته شدن هستند برای آبیاری دین اسلام خشک شده در ایران ، رژیم اسلامی عربستان و آخوندهای جنایتکار حاضر هستند با شیطان کریم هم شلنگ تلمبه بزنند این آقا هم برای پول دریافت کرده بجای زنان شجاع و اسطوره ایران با یک زن معلول که نمایشگر نقش زن در حوزه‌های اسلامی است و در واقع برای مسخره کردن زنان ایران است ملاقات می کند زنی که آخوند دوست دارد معلول فکری و جسمی و روحی باید باشد هر آنچه که خود آخوندها هستند چون تاب دیدن مردم ایران را ندارند چون آخوندهای حوزه های اسلامی جاسوس‌های از خارج آمده و دست نشانده های خارجی ها هستند ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه اگر آخوند فکر ماندن بیشتر را در ایران کرده است
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
۴۴
antifascism - تهران، ایران
از نظر ارزش و منطق فرماش شما باب میل من نوعی هست. یعنی اولویت من برداشت شما از این موضوعه. اما خوب رونالدو هم میشه گفت ذات خوبی داره و از طرفی انسانی در بدترین نقص عضو بزرگترین اتفاق عمرش رو تجربه کرده و نمیشه به این اتفاق که با هر سیاستی به وجود اومده احساسی نشد. اما در آخر هم عقل من نظر شما رو میپسنده. چون با توجه به کشته شدن جوانان و نوجوانان عزیز و زیبای ایران هیچ چیز بالاتر از جون اونها نیست. اگه میشد معامله کرد جونم رو با زندگی اونها معامله میکردم.
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۴۸
یا مهدی ادرکنی - مشهد، ایران
ایواالله جوانمرد.دردو بلات بخوره به جون علیرضا دبیر و حسن یزدانیان که باید راه و رسم مردمی بودن و شرافت رو از تو یاد بگیرند.
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +503شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +361پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +314یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +164حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله