تصاویری از استقبال عجیب ولی پُرشور و پُرشمار از کریستیانو رونالدو در تهران


 شهرداری تهران بنر خوشامدگویی به باشگاه النصر نصب کرده است.
کریستینانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان، همراه با سایر اعضای این تیم با پروازی اختصاصی، ریاض را ترک کرد و وارد تهران شد. این در حالی است که تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از هجوم به محل اقامت این بازیکن خبر می‌دهد.
 
پرسپولیس فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان النصر است. به گفته‌ رسانه‌های ایران بازیکنان النصر امروز عصر در ورزشگاه آزادی که کارگران مشغول بازسازی آن هستند، تمرین می‌کند و در هتل اسپییناس، یکی از اقامتگاه‌های لوکس تهران، ساکن خواهد شد.
 
گذشته از حضور ستاره بزرگ فوتبال دنیا در تهران، آن چه نظر برخی از منتقدین را جلب کرده است، «ذوق‌زدگی» و «اقدامات غیر متعارف» مسئولان حکومتی در رابطه با این بازیکن نامدار است.
 
با قرعه‌کشی بازی‌ها و قطعی شدن حضور کریستیانو رونالدو در تهران، به نظر می‌رسد که مسابقه‌ای برای «خودشیرینی» پیش چشم کاپیتان تیم ملی پرتغال و «مناسب جلوه دادن شرایط کشور» در نظر او میان مسئولان حکومتی جمهوری اسلامی درگرفته است.
 
پس از حضور کریستیانو رونالدو در هتل اسپیناس تهران، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از هجوم گروهی از مردم به محل اقامت این بازیکن خبر می‌دهند.
 
همچنین در این تصاویر گروهی از هواداران این بازیکن دیده می‌شوند که وارد هتل شده‌اند و نام این بازیکن را فریاد می‌کشند.
 
پیش از این باشگاه پرسپولیس نیز گفت که دو تخته فرش ابریشم، همراه با لوح یادبود با امضای رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، به رونالدو و سادیو مانه هدیه داده شده است.
در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «دو تخته قالیچه نفیس دستبافت تمام ابریشم قم را همراه با لوح یادبود و با امضای رضا درویش به کریستیانو رونالدو و سادیو‌ مانه اهدا شد. این فرش از آن جهت خاص‌تر شده است که آن را به صورت اختصاصی برای این بازیکن بافته‌اند و در بخشی از آن، عبارت CR7 به صورت بافته شده دیده می‌شود.»
 
هدیه دادن علنی به ستاره‌های حریف از سوی مدیرعامل یک باشگاه، آن هم روز قبل از بازی رسمی در این سطح، اقدامی «بی‌نظیر و شگفت‌انگیز» در دنیای فوتبال است.
 
به این ترتیب فردا یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیمی بروند، که رئیس‌شان یک روز قبل به ستاره‌هایش فرش و لوح یادبود داده است.
 
در ادامه خبرهای مربوط به این بازی اعلام شد که باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران گفته حاضر به انجام تمرین آخر خود در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار با پرسپولیس نیست.
 
خبرگزاری ایسنا می‌گوید، این احتمال وجود دارد که دلیل این تصمیم استقبال عجیب مردم از رونالدو و سایر ستاره‌های تیم باشد و باشگاه النصر نخواسته برای خارج شدن از هتل محل اقامت و رفتن به ورزشگاه آزادی ریسک کند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۳
خداوند - آسمان، ایران

ملت بدبخت، آدم بغضش میگیریه از بدبختی و دروموندگی و بیچاره گی و ‌این مردم
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این ملت لایق همین حکومت و تحقیر و ذلت و سرکوب هست ! اینها برای رونالدو اینطور اجتماع می‌کنند و سر و دست میشکنند ، اما دریغا که برای آزادی خود و میهنشون از چنگال خونآشامان مستبد و فاسد و ایرانفروش چنین شور و اجماعی مطلقاً ندارند ! نتیجه ، خلایق هر چه لایق !!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

بعدش بگین آخوندا جرا نمیرن جون اکثر امت همیشه در صحنه خیلی پرت تشریف دادن و هنوز آمادگی گذر از این رژیمو ندارن. تمام.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

رونالدو، ما علی آقا دایی رو‌داریم، علی آقا کریمی داریم که توپی رو که ازت زد، همیشه یادت مانده. بله، ما همچین افتخاراتی داریم که بک تار موی این عزیزان را با هزارانی چون تو عوض نمیکنیم. عربستان و‌کشورهایی چون عربستان تازه به دوران رسیده باید مثل شماها رو بخره، ولی کشور ما بدلیل فاسد بودن حکومت و حاکمان بی لیاقت، ما چنین بازیکنانی را صادر میکردیم و میکنیم.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

این ملت بیچاره بخت برگشته فقط نیاز به چوپان داره 😁
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
۴۶
رک و راست - لندن، انگلستان

خوب تو‌ندید بدیدیشون که شکی نیست یه ذره کلاس و شعور هم خوب چیزیه. یه طوری رفتار می‌کنند انگار شاهزاده رضا پهلوی برگشته، بابا طرف فقط یه دنبال توپ بدو هستش. باور کنید بازی رو هم به پرسپولیس میبازه..
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۵۵
سهراب هیچستانی - دلفت، هلند

حساب این عده را به حساب مردم نگذارید کما اینکه هزاران نفر با وجود ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه به ورزشگاهها میروند. مردم ایران را تحقیر نکنید. کدام ملتی مانند ملت ایران در برابر خونخوارترین دیکتاتوری جهان معاصر ایستاد و هزارها کشته داد و هنوز میدان را ترک نکرده است. در جنبش مهسا در ظرف چند ماه بیش از 800 نفر را این نظام منفور کشت و هزاران نفر را کور و ناقض العضو و در زندانها با نام الله شکنجه و تجاوز کرد ولی مردم خیابانها را رها نکردند و نمی کنند. در آبان ماه سال 98 هم همین نظام مقدس!؟ و ضد ایرانی در ظرف سه روز 1500 نفر را بیرحمانه کشت. به من یک نمونه از این نوع دلاوری در خیزش و جنبش های معاصر نشان دهید. به مردم ایران افتخار کنید .
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اگر همینقدر برای براندازی آخوند شور و شوق نشان میدادیم خودمان ده تا رونالدو میتوانستیم تحویل دنیا بدیم.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

خدا سازی از یک ادم معمولی!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی

اینطوری که مردم دنبال اتوبوس میدوند معلوم میشه رونالدو هم خمینی دیگر است
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
۴۲
paksan - ایران، ایران

این بدترین خبری بود که دیدم. واقعا حقارت و بدبختی و فلاکت از این بیشتر؟ جوانهای ما رو این حکومت فاسد به کجا داره میکشونه؟ بعد میگن عرعرستانی ها ...
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

به قول جوانترها من فاز انهایی رو درک نمیکنم که در خبرفوتبالی به ملت و پهلوی و فلان میپردازند.آقای عزیز.رونالدو فرد معمولی نیست.600 میلیون نفر فالوئر داره.درهرتیمی بازی کرده صدهامیلیون نفر دردنیابازی رو دیدند.باید بگم مرحوم پله«ادسون ارانتس دوناسیمنتو»هم که به دعوت تیمسارخسروانی و باشگاه تاج سابق به ایران اومدفرش هدیه گرفت واستقبالی ازاو شد که به نوشته روزنامه ها بینظیر بود.از حیث معروفیت جهانی فقط چندنفرمثل رونالدو بودندیاهستند:پله-مارادونا-مسی.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۵۰
samamos - میدلزبرو، انگلستان

یک زمانی بزرگترین ستاره های جهان در اوج شهرت به ایران میومدن و چقدر عادی جلوه میکرد و چه بسا اونها افتخار میکردند.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

ملت جو گیر خوب همین جا شروع کنید به شعار دادن میخوان چکلرتون کنند روشون میشه جلو بازیکنان و رسانه‌ها براتون توپ و تفنگ بیارند
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین

آهان، به این می‌گن "خیزش"، خیزشی از نوع شوت‌بالی. / امید امام و امت - حضرت استاد توپ‌شوت‌کنان، به آغوش عاشقان راه دروازه و چمن و گل‌بزرگ و گل‌کوچیک، خوش‌ آمد - یار امام خوش آمد - تکبیر ؛)))
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
۵۰
behran - کردستان، ایران
اتفاقاً فرصت خوبیست که تبدیل به یک حرکت اعتراضی بشه!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

ای بسا حس حقارت! ای بسا عزت به فنا رفته! افسوس!!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد

خوب اینها پتانسیل هستن و یک افسانه اینها را به خیابان کشوندبرای تفریح . یک افسانه انقلابی ایرانی هم لازمه که اینها را بیاره خیابان برای براندازی
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۳۴
Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل

مردم شریف و قهرمانپرور ایران برای رونالدو وقت و انرژی دارن و برای آزادی خوشان از چنگال رژیم نه. حالا اگر فکردی چرا جنبشهای ایران به موفقیت نمیرسه
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

کشورشون با خاک یکسان شده ولی اینا هنوز تو خوابند
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
گرامی ، خودت بهتر میدانی که اتفاقا در ژاپن و کره جنوبی حضور شخصیت های ورزشی و هنری با استقبال های شگفت انگیز مواجه میشه . جوانان ایرانی میخواهند نشان بدهند که در رابطه با ورزش و موزیک مانند بقیه دنیا هستند ، اینکه احساسات خود را برای یک ورزشکار نشان می‌دهند با ارزشتر از نشان احساسات برای امامان گردن کلفت شیعه است ، اینکه هنوز مردم به مرحله انقلاب نرسیده اند بحث مفصلی است ولی در یک انقلاب پایدار ، پیشرو ها ، یعنی جوانان نیاز به زنگ تفریح هم دارند
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
مردم عربستان این ستاره ها رو روزانه توی ورزشگاه های شیک میبینن و بقول معروف کباب اش رو میخورن. این ملت (منظورم این اسگلهای مالیاتی جوگیر رو میگیرم) دارن با بوی کباب حال میکنن. از طرفی هم یادمون نره که دار و دسته خمینی و عقبه اش که چپی ها و مصدقی ها و توده ای ها بودن، اینقدر سقف ارزوهای جوانان رو پایین اوردن که طرف با یک لحظه دیدن رونالدو که تقریبا عمر ورزشی اش تموم شده اشک میریزه.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
ضمنا از توی همون فرودگاه همزمان یک هواپیمای دیگه به مقصد قطر رفت، که ٦ میلیارد پول ملت که با سرنوشت مردم تاثیر داشت دود شد و رفت هوا. منتها کلت جای اینکه پی اون هواپیما رو بگیرن، چشمشون دنبال هواپیمای رونالدو بود! 😀 من همیشه گفتم. ١٥ میلیون جمعیت ایران زیادی هستن. باید ریختشون تو اب
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۴۴
قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا
همین چند روز پیش از ایران برگشتم. هوا آلودده، خیابونا شلوغ و پر از چاله چوله، راندگی ها وحشتناک،کنار جاده ها پر از آشغال، مترو فرسوده و کثیف و پر از دست فروش، امکانات شهری مثل اتوبوس و تاکسی ها درب و داغون،مرکز شهر از همه افتضاح تر، میدون آزادی متل چاله میدون شده ،شهری بی قواره و قراضه. جدا قراضه. واقعا خجالت آور.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
عزیزم ، بحث جوانان و فرهنگ و خانواده ، بحثیست که در این محدوده ( این سایت و کامنت ) نمیگُنجه ! بطور خلاصه اولاً سیستم اجتماعی و تا اندازه ای فرهنگی ژاپن و کره شدیداً متأثر از فرهنگ غرب هست ( مدیا و کُلاً رسانه ها و البته دولت ، مهمترین انتقال دهنده فرهنگ غربی هستند ) لذا جوانان متاسفانه کمتر به مسائل مهم‌تر توجه میکنند ، که این به نظر من یک نیمچه استعمار فرهنگیست ! البته نباید از نظر دور داشت که مردمان این دو کشور دغدقه ها و مصائب و رنجهای ( معیشتی و آزادیهای فردی که حکومت از مردم ما دریغ میکنه ) اجتماعی کشور آفت زده ما رو ندارند !! دوماً عده کثیری از جوانان ما ( جماعتی که رونالدو رو حلوا حلوا کردند ) بعقیده من از خانواده هایی هستند که کمتر مسائل و مشکلات فعلی جامعه رو که نتیجه سیاستهای ضد ایران و ایرانی رژیم هست ، و در واقع ، الویتهای جامعه در شرایط حال حاضر بشمار میره رو به فرزندانشون نیآموخته اند !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۴
۶۴
zavareh - رودسر، ایران
چه کردیم کاین گونه گشتیم خار؟. خرد را فکندیم این سان زکار
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +508شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +369پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +316یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +245سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +219نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +168حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله